CODquote:Op zondag 8 november 2015 12:31 schreef Brammess het volgende:
ik sla deze matsj over voor black ops 3 genot
Dit kan alleen maar een trollpost zijnquote:Op zondag 8 november 2015 12:31 schreef Brammess het volgende:
ik sla deze matsj over voor black ops 3 genot
Call of Duty is na MW2 een grote mislukking.quote:Op zondag 8 november 2015 12:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit kan alleen maar een trollpost zijn
Ik vond het na COD 2 al niet meer bijzonder, maar na mw2 idd zeer brak.quote:Op zondag 8 november 2015 12:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Call of Duty is na MW2 een grote mislukking.
Ik vind Serero toch wel beterquote:Op zondag 8 november 2015 12:34 schreef Cavaliers het volgende:
ASSIST GUARDADO
Echte topspelers zijn altijd beslissend.
Ja, ik voel vrij weinig bij deze vroege 1-0.quote:Op zondag 8 november 2015 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
En nu en keer niet tot minuut 90+4 1-0 houden.... Om vervolgens gelijk te spelen.
Nee, gewoon zekere 3-0 voorsprong uitbouwen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
En nu en keer niet tot minuut 90+4 1-0 houden.... Om vervolgens gelijk te spelen.
Die ciabattaquote:Op zondag 8 november 2015 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Een pistoletje met filet americain, béétje peper daarop. Daarnaast een kleine ciabatta met Serero/ranoham met een beetje Rucola en truffelmasjenes. Ik maak het af met een glaasje versgeperste jus.
#viesdik.
picsquote:Op zondag 8 november 2015 12:38 schreef Buitendam het volgende:
Een pistoletje met filet americain, béétje peper daarop. Daarnaast een kleine ciabatta met Serero/ranoham met een beetje Rucola en truffelmasjenes. Ik maak het af met een glaasje versgeperste jus.
#viesdik.
quote:Op zondag 8 november 2015 12:41 schreef Buitendam het volgende:
Haller heeft maar één strafschop nodig.
quote:Op zondag 8 november 2015 12:41 schreef Buitendam het volgende:
Haller heeft maar één scheidsrechterlijke dwaling nodig.
Dat is Narsingh. Je lijkt @Aad300 wel. Die kan negers ook niet uit elkaar houden.quote:Op zondag 8 november 2015 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV staat voor, PSV zakt in.
Lens staat buitenspel.
Kritiek is verboden inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
uitfluiten gaat narsingh zeker helpen
We zijn toch geen fucking ajax ofzo.
Ah, yes.quote:Op zondag 8 november 2015 12:47 schreef Brammess het volgende:
Het liep erg matig op CoD dus ik kijk nu live mee
we moeten met zijn allen een voorbeeld nemen aan feyenoord waar ze hun spelers een klaterend aplaus verkopen na een 0-3 oorwassingquote:Op zondag 8 november 2015 12:46 schreef RubenSosa het volgende:
uitfluiten gaat narsingh zeker helpen
We zijn toch geen fucking ajax ofzo.
En een huldiging voor de tweede plaats.quote:Op zondag 8 november 2015 12:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
we moeten met zijn allen een voorbeeld nemen aan feyenoord waar ze hun spelers een klaterend aplaus verkopen na een 0-3 oorwassing
Dat is pas mogelijk na de 80ste minuut.quote:Op zondag 8 november 2015 12:50 schreef ZaZoe het volgende:
Wedstrijd had al in de knip moeten zitten
Had nooit zo ver moeten komen, met zijn snelheid. Hij lag al een meter of 2 voor.quote:Op zondag 8 november 2015 12:50 schreef Zorro het volgende:
Ok, hij wordt wel aan zijn arm naar de grond getrokken.
Ik denk dat Blind wel snapt wat Cocu doet.quote:Op zondag 8 november 2015 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom ziet de hele wereld het, behalve een trainer? Ik snap het niet.
Guardado heeft een assist en wint nu al verschillende duels.quote:Op zondag 8 november 2015 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
De Jong weer met zijn kutaannames. Guardado onzichtbaar. Dit wordt weer puntverlies.
Ajax laat Utrecht goed spelen, dat is iets anders.quote:Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Seam het volgende:
Ik vergeet altijd dat Utrecht alleen goed kan spelen tegen Ajax. Man man man, wat een droefenis.
Beetje zoals Roda tegen PSV.quote:Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Seam het volgende:
Ik vergeet altijd dat Utrecht alleen goed kan spelen tegen Ajax. Man man man, wat een droefenis.
Assist inderdaad. Daarna weinig aanwezig. Dit gaan ze weer op 95% proberen want vroege voorsprong.quote:Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Guardado heeft een assist en wint nu al verschillende duels.
Het zijn Maher, Narsingh en Locadia die weer lopen te kutten.
Ook een mongool.quote:
Wie niet?quote:
Houd 'm eens een paar minuten in de gaten. Loopt een hoop dicht en zijn man kan geen kant op.quote:Op zondag 8 november 2015 12:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Assist inderdaad. Daarna weinig aanwezig. Dit gaan ze weer op 95% proberen want vroege voorsprong.
calimero.quote:Op zondag 8 november 2015 12:52 schreef Seam het volgende:
Ik ben zuur vandaag.quote:Op zondag 8 november 2015 12:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Houd 'm eens een paar minuten in de gaten. Loopt een hoop dicht en zijn man kan geen kant op.
Hij speelt nu echt in dienst van het team.
Doet hij altijdquote:Op zondag 8 november 2015 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
Utrecht komt in de 16.
Leo Driessen veert op.
Objectieve verslaggeving.
En dan de vrije trap veroorzaakt door Narsingh. Volgens Cocu zal het wel toeval zijn. Ofzo.quote:Op zondag 8 november 2015 12:59 schreef Buitendam het volgende:
Maher met zijn befaamde verdedigende acties
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:00:40Cocu laat Hendrix en Pereiro warmlopen, wat met groot gejuicht wordt begroet door #PSV-aanhang #psvutr reageer retweet
Vanaf de zijlijn al zoveel invloedquote:Op zondag 8 november 2015 13:01 schreef Coco98 het volgende:
Hendrix en Pereiro lopen warm, gelijk is er dreiging.
Ik kan het bijna niet geloven.quote:Op zondag 8 november 2015 13:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het team sterker maken door Pannekoek en Pannekoek te wisselen.
verwijdert?quote:Op zondag 8 november 2015 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:00:40Cocu laat Hendrix en Pereiro warmlopen, wat met groot gejuicht wordt begroet door #PSV-aanhang #psvutr reageer retweet
Tyf op met je plaatjes ga naar ONZquote:Op zondag 8 november 2015 13:01 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 08-11-2015 om 13:00:40Cocu laat Hendrix en Pereiro warmlopen, wat met groot gejuicht wordt begroet door #PSV-aanhang #psvutr reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3.quote:Op zondag 8 november 2015 13:04 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel zou Pereiro er nu al gemaakt hebben? Wat een schande voor het shirt is die Maher.
7/10quote:Op zondag 8 november 2015 13:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar zou iemand als Barazite geen problemen mee hebben.
Knopen, niet koppen gekkie.quote:Op zondag 8 november 2015 13:05 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Daar zou iemand als Barazite geen problemen mee hebben.
Eigenlijk 8, want de rest rendeert er ook minder door.quote:Op zondag 8 november 2015 13:04 schreef Brammess het volgende:
Maher en Narsingh opstellen is eigenlijk met 9 man spelen
Ik snap niks van deze zin.quote:Op zondag 8 november 2015 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
PSV wordt vandaag kampioen van het seizoen 15/16, in de rust.
Nein.quote:Op zondag 8 november 2015 13:06 schreef Seam het volgende:
Wanneer komt Jetro eigenlijk weer terug? Nog voor de winterstop?
Zal wel iets van onder de rivieren zijn.quote:
Nee, hij is een paar weken terug weer op die knie gevallen o.i.d.quote:Op zondag 8 november 2015 13:06 schreef Seam het volgende:
Wanneer komt Jetro eigenlijk weer terug? Nog voor de winterstop?
Gewoon uit de randstad. Jij daarentegen uit dat boerendorp dat Groningen heet...quote:Op zondag 8 november 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zal wel iets van onder de rivieren zijn.
Volgens mij zou december misdchien nog haalbaar zijn.quote:Op zondag 8 november 2015 13:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, hij is een paar weken terug weer op die knie gevallen o.i.d.
Niet weer die ongemakkelijke zinnen van je ouders, Stijn. Ik heb nog steeds plaatsvervangende schaamte van de vorige keer.quote:Op zondag 8 november 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie zin in een leuke anekdote?
Hij woont in mijn district.quote:Op zondag 8 november 2015 13:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon uit de randstad. Jij daarentegen uit dat boerendorp dat Groningen heet...
Ben je weer dronken?quote:Op zondag 8 november 2015 13:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon uit de randstad. Jij daarentegen uit dat boerendorp dat Groningen heet...
Dit is Narsingh, dit is een baasquote:Op zondag 8 november 2015 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh speelt weer fantastisch. Ongeëvenaard.
Wowquote:Op zondag 8 november 2015 13:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe weinig ik om Mani geef, die nobuddie.
De sfeer is hier bij tijd en wijlen bijzonder te noemen, Stijn.quote:
Komt goed uit dan.quote:Op zondag 8 november 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 14:00 maar ik word niet warm van het schema.
Feyenoord - Ajax?quote:Op zondag 8 november 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu al klaar voor de Clash der Pedofielen.
Toch maar brood met chorizo gegeten. En pindakaas.quote:Op zondag 8 november 2015 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er soep bij genomen dus het was extra lekker.
Smaakt de chips?
Gisteren nog wat leuks gebeurd?quote:Op zondag 8 november 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu al klaar voor de Clash der Pedofielen.
Pereiro zal het wel rustig aan doen, die moet nog door tot minuut 80quote:Op zondag 8 november 2015 13:14 schreef Zorro het volgende:
Hendrix en Pereiro zullen wel naar de rust verlangen. Die zijn vast doodmoe van het warmlopen.
Ja joh, in minuut 30 warm laten lopen en na de rust pas inbrengen.quote:Op zondag 8 november 2015 13:14 schreef Zorro het volgende:
Hendrix en Pereiro zullen wel naar de rust verlangen. Die zijn vast doodmoe van het warmlopen.
Wat vind jij van Ramselaar?quote:Op zondag 8 november 2015 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht is te zwak.
Om het maar eens ontopic te houden.
Terecht, want Milik kan er echt helemaal niks van.quote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boer heeft echt een teringhekel aan Milik.
Ja want Younes is idd topquote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef Brammess het volgende:
wat een kanjervoorhoede weer op Lionel Younes na
De rest van de aanvallers ook niet.quote:Op zondag 8 november 2015 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terecht, want Milik kan er echt helemaal niks van.
Wat een vraag zo uit het niets. Ik vind het een leuke speler die ik in mijn beloftevolle elf uit de Eredivisie buiten Ajax/Feyenoord/Vitesse/PSV zou zetten.quote:
Die teert nog lang op de goal tegen PSV. Verder niets meer laten zien, die debiel.quote:Op zondag 8 november 2015 13:16 schreef Brammess het volgende:
wat een kanjervoorhoede weer op Lionel Younes na
quote:
Botteghinquote:Op zondag 8 november 2015 13:18 schreef Brammess het volgende:
Botteghin speelt bij Feyenoord, Vilhena voor Gustafsson
quote:Op zondag 8 november 2015 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Terecht, want Milik kan er echt helemaal niks van.
Bloedeloze 0-0.quote:Op zondag 8 november 2015 13:18 schreef Brammess het volgende:
Ja, leuk. Dit kan natuurlijk niet mogelijk zijnquote:Op zondag 8 november 2015 13:18 schreef Brammess het volgende:
In potentie de beste centrale verdediger van Nederlandquote:Op zondag 8 november 2015 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt zelf Veltman centraal achterin staan. Ik zou even wachten met juichen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niks.quote:Op zondag 8 november 2015 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt zelf Veltman centraal achterin staan. Ik zou even wachten met juichen.
Gewoon de nieuwe Bergkamp hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Klaassen is zo'n kutvoetballer, helemaal niks aan. Maar ja, koppigheid, oogappeltje, we zetten hem gewoon in de spits ook haha, tegen Feyenoord.
Denk ik niet.quote:Op zondag 8 november 2015 13:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze gaan vast weer lange ballen spelen met Klaassen, Youness en Schone voorin.
Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.quote:
Kenneth 'HE KANKERNEGER' Perez draagt een jasje met coltrui.quote:Op zondag 8 november 2015 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik geniet altijd het meest van de analyse.
Ik vind Bruggink altijd smaakvol gekleed.quote:Op zondag 8 november 2015 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kenneth 'HE KANKERNEGER' Perez draagt een jasje met coltrui.
dorscha 15:30quote:Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe laat zijn Dortmund-Schalke en Arsenal-Tottenham?
Koorknaapje.quote:Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind Bruggink altijd smaakvol gekleed.
www.iservoetbalvanavond.nlquote:Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoe laat zijn Dortmund-Schalke en Arsenal-Tottenham?
Dus je schakelt nu in vanwege de kleding van de heren...quote:Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
wacht watquote:Op zondag 8 november 2015 13:22 schreef tja77 het volgende:
Die dochter van van Halst mag er ook wel mee spelen
Scherpquote:Op zondag 8 november 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom laten ze het schema voor de middag zien?
Heeft een lekkere zus ook.quote:Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die coltrui was mij nog niet opgevallen.quote:Op zondag 8 november 2015 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je schakelt nu in vanwege de kleding van de heren...
Hoe is het met je vriend?
Erg falende website naam idd.quote:Op zondag 8 november 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom laten ze het schema voor de middag zien?
Beter dan Fey-Ajaxquote:Op zondag 8 november 2015 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dortmund - Schalke boeit echt niemand.
Ik zeg Kazim Kazim binnen 5 minuten met rood eraf.quote:
Kan ik mee levenquote:Op zondag 8 november 2015 13:24 schreef Seam het volgende:
Gaat een prachtige klassieker worden. Ik denk 0-0 en 6 gele kaarten.
allebei de ultrassen staken, dus neequote:Op zondag 8 november 2015 13:24 schreef opperkleurder het volgende:
Echte liefhebbers kijken straks Roma - Lazio.
Ultrassenquote:Op zondag 8 november 2015 13:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
allebei de ultrassen staken, dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |