Vast wel. Laatste weken spelen ze best aardig, valt vanzelf wel een keer goed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat de Graaf nog een eredivisiepot winnen?
Ga gewoon lekker PEC kijken over een kwartiertje man! Denk dat dat wel een leuke pot wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk een leuker tweede bedrijf.
Zin in Cambuur - Groningen.quote:
Hattrick Linssen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zin in Cambuur - Groningen.
Dat hoop ik ook want ik heb wat op Heracles staan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest de Goednieuwsexpress van Jans weer.
Eerst zei je nog dat het een zaadpot ging worden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - Utrecht wordt een korfbaluitslag.
Korfbal is geen sport.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, omdat PSV gaat verliezen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst zei je nog dat het een zaadpot ging worden.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, omdat PSV gaat verliezen.
quote:
4-6quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verrekquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Bij PEC draaien ze dat darts muziekje.
Stijn vindt dit leuk.
Gaat naar Gladbach.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rare gast is dat. Vage gebaartjes altijd.
De naam Huub onwaardig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huub Higler is een waardeloze scheids.
Ik kijk toevallig nu even hoe onze huispedofiel aan het darten is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Bij PEC draaien ze dat darts muziekje.
Stijn vindt dit leuk.
Kijk jij ook gezellig mee naar de nacht vd popmuziek straks?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk toevallig nu even hoe onze huispedofiel aan het darten is.
Hoe laatquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij ook gezellig mee naar de nacht vd popmuziek straks?
Wel goeie huisband.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dat De Eretribune toch een kutprogramma![]()
Al die gemaakte vrolijkheid en dat overarticuleren van Jan Joost.
Wannabe VI
Elk Nederlands voetbalpraatprogramma dat niet VI is is kut.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wannabe VI
VI zit vol opportunisme.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elk Nederlands voetbalpraatprogramma dat niet VI is is kut.
Vind dat veel te saai.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI zit vol opportunisme.
Ik kijk graag naar Natafelen Met Kees
Henk Hoitinkgodquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI zit vol opportunisme.
VI kijk ik alleen voor de schijtlolligheden. Een vaste mening over voetbal hebben ze niet. Elke week is het weer anders.quote:
Geforceerde gezelligheid, bahquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wannabe VI
22.30 - 01.35quote:
Ik ben benieuwd wat Sjek gaat doen op Sport 1 / Ziggo Sport.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI zit vol opportunisme.
VI kijk ik ook voor vermaak, als het 1,5 uur over voetbal ging zou ik het waarschijnlijk niet eens kijken. Zo boeiend vind ik andermans mening over voetbal nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI kijk ik alleen voor de schijtlolligheden. Een vaste mening over voetbal hebben ze niet. Elke week is het weer anders.
Ik denk dat dat een club is waar ie kan spelen en die hem wellicht nodig heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mooie club voor hem. Ben benieuwd.
Die is geblesseerd Hans.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste keeper bij een Europees topland.
Jij hebt een maand niet meer gekeken?quote:
Ik sla NEC wel eens over ja. Ik let alleen op de resultaten van Foor, Ritzmaier, Santos en Limbombe.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een maand niet meer gekeken?
Je mist Bikel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sla NEC wel eens over ja. Ik let alleen op de resultaten van Foor, Ritzmaier, Santos en Limbombe.
Bij Twente was er wel vuurwerk.quote:
Ik kijk naar ZWO-HER.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sla NEC wel eens over ja. Ik let alleen op de resultaten van Foor, Ritzmaier, Santos en Limbombe.
Ik heb Bruns, da's ook een goeie puntenpakker. En uiteraard ook Foor en Santos.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik er uit gegooid voor Iliass Bel Hassani. Had hem eerst wel.
Ik Pelupessy, Bruns en Lam.quote:
Doe maar niet ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Virtueel:
9 Kane
7 Santos
5 Foor
5 Bruns
5 Pelupessy
1 Lam
en
7 van Hyfte
als morgen Ajax en Utrecht winnen heb ik ook veel punten maar doe dat maar niet.
was jij nu voor pek of heracles?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het was wachten op het doelpunt en dan ga jij weg
Ik kwam net te laat instromen op de stream, maar de commentator zei dat PEC beter was tot het doelpunt. Klopte dat?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het was wachten op het doelpunt en dan ga jij weg
Heracles. Zeker nu PEC het minder doet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was jij nu voor pek of heracles?
wel de beste kansenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kwam net te laat instromen op de stream, maar de commentator zei dat PEC beter was tot het doelpunt. Klopte dat?
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles. Zeker nu PEC het minder doet.
Santos 7quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Virtueel:
9 Kane
7 Santos
5 Foor
5 Bruns
5 Pelupessy
1 Lam
en
7 van Hyfte
als morgen Ajax en Utrecht winnen heb ik ook veel punten maar doe dat maar niet.
jaquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kwam net te laat instromen op de stream, maar de commentator zei dat PEC beter was tot het doelpunt. Klopte dat?
Mahi is geblesseerd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Santos 7
Limbombe 5
Foor 5
Ritzmaier 5
Bel Hassani 5
Weghorst 8
Morgen nog Zoet, Reijnen, Hateboer, Mahi en Diks.
Dat klopt wel. Paar goede kansen gehad. Vooral Veldwijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ik zei toch ga PEC kijkenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC - Graafschap is echt een saaie pot.
PEC heeft er een handje van om die niet af te maken. Slecht verdedigd ook toen Heracles scoorde.quote:
Veldwijk deed het niet slecht. Keeper redde keer netjes en hij schoot net voorlangs.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
PEC heeft er een handje van om die niet af te maken. Slecht verdedigd ook toen Heracles scoorde.
Die keeper van Heracles is ook te goed voor die club. Die heeft meer in zijn mars. Mogen ze blij mee zijn bij Almeloquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Veldwijk deed het niet slecht. Keeper redde keer netjes en hij schoot net voorlangs.
Verwacht ook wel het laatste seizoen. Hij wou vorig seizoen al terug naar Belgiequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die keeper van Heracles is ook te goed voor die club. Die heeft meer in zijn mars. Mogen ze blij mee zijn bij Almelo
Keertje wat anders dan het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die keeper van Heracles is ook te goed voor die club. Die heeft meer in zijn mars. Mogen ze blij mee zijn bij Almelo
Hebben bovengemiddeld geluk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winnen gewoon van ploegen waar het logisch is om van te winnen. PSV uitzondering.
Alleen niet van Ajaxquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Winnen gewoon van ploegen waar het logisch is om van te winnen. PSV uitzondering.
Al vervanging? Wie is jullie 2e keeper, en is 'ie goed?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:11 schreef Isane het volgende:
[..]
Verwacht ook wel het laatste seizoen. Hij wou vorig seizoen al terug naar Belgie
Dramaquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al vervanging? Wie is jullie 2e keeper, en is 'ie goed?
Valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:12 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hebben bovengemiddeld geluk.
Je kan maar zo tegen een gelijkspel tegen Twente oplopen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.
Zeg nou zelf, het is toch logisch om te winnen van ADO, Heerenveen, Twente, NEC, Willem II, SC Cambuur & De Graafschap in de staat waar die ploegen op dat moment waren?
Overdrijf toch niet de sterkte van Twente zeg.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan maar zo tegen een gelijkspel tegen Twente oplopen.
Buiten NEC ja, en NEC was een thuiswedstrijd neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.
Zeg nou zelf, het is toch logisch om te winnen van ADO, Heerenveen, Twente, NEC, Willem II, SC Cambuur & De Graafschap in de staat waar die ploegen op dat moment waren?
Willem II altijd lastig als de wonderkids hun dag hebben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.
NEC in de tweede wedstrijd pas. Dat vond ik nog wel logisch.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten NEC ja, en NEC was een thuiswedstrijd neem ik aan?
Ziyech, Gutierrez en...?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat iedereen op Graafschap na kan winnen van Twente op het moment. Terwijl er toch prima spelers op het veld staan.
Mokotjo, Cabral, Andersen en Schilder. Niet de toppers voor Ajax o.i.d, maar zeker geen slechte spelers. Als team is het gewoon niets. Dat vind ik sneu voor alle supporters.quote:
En uit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC in de tweede wedstrijd pas. Dat vond ik nog wel logisch.
Die pakt ie wel te vaak, lulhannes is hetquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mokotjo, Cabral, Andersen en Schilder. Niet de toppers voor Ajax o.i.d, maar zeker geen slechte spelers. Als team is het gewoon niets. Dat vind ik sneu voor alle supporters.
Je gaat dik over de 120 heenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
Santos 10
Limbombe 5
Foor 8
Ritzmaier 5
Bel Hassani 5
Weghorst 8
Morgen nog Zoet, Reijnen, Hateboer en Diks.
Ik heb een winst van Ajax nodig om dat te redden denk ikquote:
Ik ben blij met mijn seizoen vooralsnog.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee na het drama van de vorige speelronde.
die winst geef ik je op een briefjequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een winst van Ajax nodig om dat te redden denk ik
Heb je fotografisch bewijs?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
die winst geef ik je op een briefje
zie deze post maar als een briefje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je fotografisch bewijs?
pics van het briefjequote:Op zaterdag 7 november 2015 21:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Omdat Bayswater zijn elftal?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop nog op de 2-1 van de Graafschap
Jij wil mij van een viertal punten beroven?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop nog op de 2-1 van de Graafschap
Werd tijd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Polen geschorst tegen Roda.
Genot.
bahquote:
Analyserenquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
Wat doet Sjon de Wolf bij PEC - Heracles?
jalalalalaquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:39 schreef hafcfan het volgende:
18 puntem voor op Enschede hahahahaha
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Hier kan geen sex tegen op echt waar wat mooi
Dus als jullie 10de worden (met 18 punten meer dan Twente) en Twente 17de en er na nacompetitie in blijft ben jij een tevreden mens?quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
We leven in Nederland dus het is seks.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
Alsof jij weet wat dat is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:42 schreef hafcfan het volgende:
barney.gifquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat dat is.
Wel bal binnen gehouden net.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Marinus is zo teringslecht.
Zullen we ervoor applaudiseren?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel bal binnen gehouden net.
Ik hoorde van jullie dat dit een vermakelijke pot was.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Heracles schiet die 0-2 maar binnen, dan ga ik iets anders kijken.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde van jullie dat dit een vermakelijke pot was.
Niets blijkt minder waar.
jullie? Ik heb niks gezegd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde van jullie dat dit een vermakelijke pot was.
Niets blijkt minder waar.
tis in ieder geval een rare vogelquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Higler is anders geaard hoor ik.
morgen zal allicht een betere wordenquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het toe nu toe een zeer matige voetbalzaterdag
Karma is een bitch.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kost me ook wel een drietal punten in de manager
Mij 12 of zoquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kost me ook wel een drietal punten in de manager
Mja mensen die meer Heracles hebben (en vooral verdedigers) zijn wel wat meer genaaid dan ik.quote:
Maarja, ik sta nog wel 2equote:Op zaterdag 7 november 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja mensen die meer Heracles hebben (en vooral verdedigers) zijn wel wat meer genaaid dan ik.
mja ik was in de eerste week vergeten mijn preset team nog even naar een fatsoenlijk team om te bouwen dus toen ging ik echt met drama spelers de eerste week in en moest ik investeren om dat team weer om te zettenquote:
Heb ik ruim een jaar kinnen genieten dus ja. Maar zie ze er nog wel uitgaan ook.quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus als jullie 10de worden (met 18 punten meer dan Twente) en Twente 17de en er na nacompetitie in blijft ben jij een tevreden mens?
Ik geef je toestemmingquote:Op zondag 8 november 2015 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen?
Winst voor PSV!
quote:Op zondag 8 november 2015 11:27 schreef Cavaliers het volgende:
Weer Narsingh
Ik kan weer wat anders gaan doen.
PSV 2-0 Wolfsburgquote:
Heb je ook nog iets te zeggen over Locadia?quote:
Wie zou er voor Locadia moeten spelen nu Lestienne er niet is?quote:Op zondag 8 november 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets te zeggen over Locadia?
Pereiro?quote:Op zondag 8 november 2015 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zou er voor Locadia moeten spelen nu Lestienne er niet is?
Pereiro.quote:Op zondag 8 november 2015 11:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie zou er voor Locadia moeten spelen nu Lestienne er niet is?
Géén 4-3-3 spelen?quote:Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, dan speelt Narsingh nog steeds. Schiet je dus niets mee op.
Vreemd om plotseling in een formatie te gaan spelen waarin PSV nog nóóit gespeeld heeft.quote:Op zondag 8 november 2015 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia - De Jong
Pereiro
Guardado - Pröpper
Hendrix
#Ikbencocu
Sorry, ik zal het nooit meer doen.quote:Op zondag 8 november 2015 11:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vreemd om plotseling in een formatie te gaan spelen waarin PSV nog nóóit gespeeld heeft.
Dan word je kampioen.quote:Op zondag 8 november 2015 11:58 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia de Jong Pereiro
Guardado Hendrix Pröpper
Zo moeilijk is het niet.
Zegt hij ook dat gras groen is?quote:Op zondag 8 november 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
''PSV is de topclub van Nederland, samen met Ajax''
Dat het duidelijk moge zijn.
Wat als ik hem wel ken?quote:Op zondag 8 november 2015 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vertelt nu wat over Patrick Joosten (die kent u niet).
quote:Op zondag 8 november 2015 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
Omdat jouw club nooit verloren mag gaan.
Verder alles goed?quote:Op zondag 8 november 2015 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
OMDAT JOUW CLUB NOOIT VERLOREN MAG GAAN
Ik ben een sociale jongenquote:Op zondag 8 november 2015 12:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uitstekend, leuk dat je het vraagt.
Chips en drank om 12:25?quote:Op zondag 8 november 2015 12:25 schreef Coco98 het volgende:
Ik zit er klaar voor, chippie er bij, drankje, tijd voor aanvang van de topzondag, genot!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |