Vast wel. Laatste weken spelen ze best aardig, valt vanzelf wel een keer goed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat de Graaf nog een eredivisiepot winnen?
Ga gewoon lekker PEC kijken over een kwartiertje man! Denk dat dat wel een leuke pot wordt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk een leuker tweede bedrijf.
Zin in Cambuur - Groningen.quote:
Hattrick Linssen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zin in Cambuur - Groningen.
Dat hoop ik ook want ik heb wat op Heracles staan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk verliest de Goednieuwsexpress van Jans weer.
Eerst zei je nog dat het een zaadpot ging worden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV - Utrecht wordt een korfbaluitslag.
Korfbal is geen sport.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, omdat PSV gaat verliezen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst zei je nog dat het een zaadpot ging worden.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, omdat PSV gaat verliezen.
quote:
4-6quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verrekquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Bij PEC draaien ze dat darts muziekje.
Stijn vindt dit leuk.
Gaat naar Gladbach.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Rare gast is dat. Vage gebaartjes altijd.
De naam Huub onwaardig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huub Higler is een waardeloze scheids.
Ik kijk toevallig nu even hoe onze huispedofiel aan het darten is.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:44 schreef De_Kraam het volgende:
Bij PEC draaien ze dat darts muziekje.
Stijn vindt dit leuk.
Kijk jij ook gezellig mee naar de nacht vd popmuziek straks?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk toevallig nu even hoe onze huispedofiel aan het darten is.
Hoe laatquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij ook gezellig mee naar de nacht vd popmuziek straks?
Wel goeie huisband.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is dat De Eretribune toch een kutprogramma![]()
Al die gemaakte vrolijkheid en dat overarticuleren van Jan Joost.
Wannabe VI
Elk Nederlands voetbalpraatprogramma dat niet VI is is kut.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wannabe VI
VI zit vol opportunisme.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Elk Nederlands voetbalpraatprogramma dat niet VI is is kut.
Vind dat veel te saai.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI zit vol opportunisme.
Ik kijk graag naar Natafelen Met Kees
Henk Hoitinkgodquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI zit vol opportunisme.
VI kijk ik alleen voor de schijtlolligheden. Een vaste mening over voetbal hebben ze niet. Elke week is het weer anders.quote:
Geforceerde gezelligheid, bahquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wannabe VI
22.30 - 01.35quote:
Ik ben benieuwd wat Sjek gaat doen op Sport 1 / Ziggo Sport.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI zit vol opportunisme.
VI kijk ik ook voor vermaak, als het 1,5 uur over voetbal ging zou ik het waarschijnlijk niet eens kijken. Zo boeiend vind ik andermans mening over voetbal nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VI kijk ik alleen voor de schijtlolligheden. Een vaste mening over voetbal hebben ze niet. Elke week is het weer anders.
Ik denk dat dat een club is waar ie kan spelen en die hem wellicht nodig heeft.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mooie club voor hem. Ben benieuwd.
Die is geblesseerd Hans.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste keeper bij een Europees topland.
Jij hebt een maand niet meer gekeken?quote:
Ik sla NEC wel eens over ja. Ik let alleen op de resultaten van Foor, Ritzmaier, Santos en Limbombe.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt een maand niet meer gekeken?
Je mist Bikel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sla NEC wel eens over ja. Ik let alleen op de resultaten van Foor, Ritzmaier, Santos en Limbombe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |