Feiten staan niet alleen in de OP.quote:Op maandag 9 november 2015 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon normaal posten en je komt met een bron van dat bericht, want anders dan die post van Stacey, staat het nergens in het topic.
En wie zou dat geweest zijn? De receptioniste?quote:Op maandag 9 november 2015 21:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Omgekeerd.
1 Ze is vrijwillig vertrokken
2 Degenen met verantwoordelijkheid voor haar veiligheid (aanwezige gidsen) hadden daar schijt aan.
Is een receptionist een gids?quote:Op maandag 9 november 2015 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wie zou dat geweest zijn? De receptioniste?
Ze is 21 jaar en mag dus gaan en staan waar ze wilde.
Ze huurde daar een kamer en ik geloof niet dat het all inclusive gidsen was. En daarbij was het al avond.
Ook 's avonds?quote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Is een receptionist een gids?
Is de casiere van je buurtsuper de directeur?
Een gids is een gids. De taak van een gids is bezoekers ten allen tijde te begeleiden. Dat is in alle hotels zo, in wildgebieden. Het is niet dat je in een bastion hotel zit ergens hier in Nederland.
Geef dan de link naar eens dat de dames een gids hadden.quote:Op maandag 9 november 2015 21:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ook 's nachts.
Mijn lief is gids. 24 Uren per dag.
Ze zaten in een hotel bij een wildreservaat. Dus waren daar gidsen. Dat is standaard.quote:Op maandag 9 november 2015 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geef dan de link naar eens dat de dames een gids hadden.
Das namelijk nieuw voor me.
Bullshit. Je krijgt echt geen babysitterquote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Is een receptionist een gids?
Is de casiere van je buurtsuper de directeur?
Een gids is een gids. De taak van een gids is bezoekers ten allen tijde te begeleiden. Dat is in alle hotels zo, in wildgebieden. Het is niet dat je in een bastion hotel zit ergens hier in Nederland.
Begrijpend lezen is ook een kunst he... Ze zegt dat de dames een gids hadden moeten hebben. Dat het slordig is van de accommodatie dat die gids er niet was.quote:Op maandag 9 november 2015 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geef dan de link naar eens dat de dames een gids hadden.
Das namelijk nieuw voor me.
Geen babysitter, maar wel een gids. Die zit overigens bij de prijs inbegrepen of je dat nu wel wil of niet.quote:Op maandag 9 november 2015 21:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bullshit. Je krijgt echt geen babysitter
Die gidsen zijn er standaard. Die zijn in dienst van de hotels zelf.quote:Op maandag 9 november 2015 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een kunst he... Ze zegt dat de dames een gids hadden moeten hebben. Dat het slordig is van de accommodatie dat die gids er niet was.
En die hebben dus verzaakt.quote:Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die gidsen zijn er standaard. Die zijn in dienst van de hotels zelf.
Correctie: Studie Centre, ze zaten niet in een hotel.quote:Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die gidsen zijn er standaard. Die zijn in dienst van de hotels zelf.
Bij een Student Center zal er ongetwijfeld geen gids aanwezig zijn geweest. Maar tot nu toe las ik daar niets over, enkel over een hotel?quote:Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
En die hebben dus verzaakt.
Overigens was het geen hotel waar ze overnachtte maar een Student Center.
Nope, studie centrequote:Op maandag 9 november 2015 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Bij een Student Center zal er ongetwijfeld geen gids aanwezig zijn geweest. Maar tot nu toe las ik daar niets over, enkel over een hotel?
Deze dus....quote:Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef RapaNui het volgende:
Vissers worden gevraagd hun ogen en oren open te houden:
http://acholitimes.com/20(...)sing-dutch-national/
Thanx!quote:Op maandag 9 november 2015 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier: http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html
"Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk. De familie wil niets zeggen over de verdwijning. De moeder van de studente was al in Oeganda om haar dochter op te zoeken. Haar vader in Nederland staat voortdurend in contact met het ministerie van Buitenlandse Zaken."quote:Op maandag 9 november 2015 21:43 schreef Burdie het volgende:
Goed, dat moeder er regelmatig kwam, is een gedachtespinsel en verder nergens op gebaseerd.
Het enige tegenstrijdige mbt de moeder is of ze ten tijde van de vermissing al in Uganda was, of dat ze er meteen na de vermissing naartoe is gegaan.
Ja en in het artikel in de OP staat weer wat andersquote:Op maandag 9 november 2015 22:11 schreef gynaika het volgende:
[..]
"Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk. De familie wil niets zeggen over de verdwijning. De moeder van de studente was al in Oeganda om haar dochter op te zoeken. Haar vader in Nederland staat voortdurend in contact met het ministerie van Buitenlandse Zaken."
http://www.parool.nl/paro(...)-Oeganda-klein.dhtml
Ja, maar daar staat niet dat ze vanuit Nederland naar het park is gevlogen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja en in het artikel in de OP staat weer wat anders.
Los van het feit dat kinderen verliezen heel erg is, is haar dochter dood dan? Ze is vermist, en volgens de link van Rapa zal ze dat in Oeganda nog 3 jaar blijven tenzij ze haar vinden.quote:Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef Tayu het volgende:
Het interesseert me helemaal niet of moeder al in Uganda was om haar dochter te bezoeken, of pas daarheen gevlogen is na haar vermissing. Of dat ze daar 20 jaar geleden als eens een paar dagen is geweest.
Stel je eens voor, dat jij deze moeder bent? Of haar vader, haar broer, haar zus, haar vriend of vriendin?
Je kind verliezen is sowieso een soort van tegennatuurlijk, je kinderen horen jou te overleven. Maar hoe kun je afscheid nemen zonder te weten wat er werkelijk is gebeurd?
Dat is heel abstract, niet tastbaar.
Ik zou in een conflict terecht komen tussen gevoel en verstand. Weten dat het heus zo is, maar toch blijven hopen op het tegendeel.
Wel vanuit *niet Uganda*quote:Op maandag 9 november 2015 22:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat niet dat ze vanuit Nederland naar het park is gevlogen.![]()
En volgens jou blijft ze vermist zolang als jij leeft?quote:Op maandag 9 november 2015 22:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Los van het feit dat kinderen verliezen heel erg is, is haar dochter dood dan? Ze is vermist, en volgens de link van Rapa zal ze dat in Oeganda nog 3 jaar blijven tenzij ze haar vinden.
In de link staat dat mensen die vermist zijn in Oeganda pas na 3 jaar doodverklaard kunnen worden.quote:Op maandag 9 november 2015 22:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
En volgens jou blijft ze vermist zolang als jij leeft?
Dat is dus exact dat conflict tussen gevoel en verstand waar ik het al over had.
Het behoeft je ook niet te interesseren, het kan echter wel van betekenis zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef Tayu het volgende:
Het interesseert me helemaal niet of moeder al in Uganda was om haar dochter te bezoeken, of pas daarheen gevlogen is na haar vermissing. Of dat ze daar 20 jaar geleden al eens een paar dagen is geweest.
.
Dat is alleen een redelijke kans al je je verstand weet uit te schakelen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de link staat dat mensen die vermist zijn in Oeganda pas na 3 jaar doodverklaard kunnen worden.
Er zijn geen menselijke resten gevonden dus de harde waarheid is, dat ze niet doodverklaard kan worden op basis van de huidige gegevens.
Daarnaast en dat is inderdaad een heel moeilijk punt, is er nog steeds een redelijke kans dat ze nog in leven is, in vrijheid of gevangenschap.
Welke betekenis heeft dat dan volgens jou?quote:Op maandag 9 november 2015 22:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het behoeft je ook niet te interesseren, het kan echter wel van betekenis zijn.
Het blijft een 'open einde' zolang ze niet is gevonden. Die ouders van Maddy McCann bijvoorbeeld, hebben (tenzij ze zelf meer weten) ook nog altijd ergens een sprankje hoop en dat zullen ze houden tot ze gevonden is of zelf sterven.quote:Op maandag 9 november 2015 22:26 schreef Tayu het volgende:
Het interesseert me helemaal niet of moeder al in Uganda was om haar dochter te bezoeken, of pas daarheen gevlogen is na haar vermissing. Of dat ze daar 20 jaar geleden al eens een paar dagen is geweest.
Stel je eens voor, dat jij deze moeder bent? Of haar vader, haar broer, haar zus, haar vriend of vriendin?
Je kind verliezen is sowieso een soort van tegennatuurlijk, je kinderen horen jou te overleven. Maar hoe kun je afscheid nemen zonder te weten wat er werkelijk is gebeurd?
Dat is heel abstract, niet tastbaar.
Ik zou in een conflict terecht komen tussen gevoel en verstand. Weten dat het heus zo is, maar toch blijven hopen op het tegendeel.
Nee, en dat is nu juist het punt in deze zaak.quote:Op maandag 9 november 2015 22:45 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is alleen een redelijke kans al je je verstand weet uit te schakelen.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het blijft een 'open einde' zolang ze niet is gevonden. Die ouders van Maddy McCain bijvoorbeeld, hebben (tenzij ze zelf meer weten) ook nog altijd ergens een sprankje hoop en dat zullen ze houden tot ze gevonden is of zelf sterven.
Niks vinden, helemaal niks. Dat lijkt me afschuwelijk.
Dus wel. Ieder mens met een beetje verstand weet dat dit een einde is. Alleen als je tegen beter weten in wilt blijven hopen omdat dat zo fijn voelt dan klamp je je aan je goede gevoel vast.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, en dat is nu juist het punt in deze zaak.
Denk je dat je alle feiten van deze zaak weet?quote:Op maandag 9 november 2015 22:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dus wel. Ieder mens met een beetje verstand weet dat dit een einde is. Alleen als je tegen beter weten in wilt blijven hopen omdat dat zo fijn voelt dan klamp je je aan je goede gevoel vast.
Nee, net zo min als jij dat weet.quote:Op maandag 9 november 2015 22:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk je dat je alle feiten van deze zaak weet?
Laten we de ontwikkelingen afwachten.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Welke betekenis heeft dat dan volgens jou?
Het punt is een beetje dat als je er van uit gaat dat ze dood is, je uitsluit dat ze nog leeft. Die meiden in Panama zijn ook na hun vermissing nog dagen in leven geweest.quote:Op maandag 9 november 2015 22:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dus wel. Ieder mens met een beetje verstand weet dat dit een einde is. Alleen als je tegen beter weten in wilt blijven hopen omdat dat zo fijn voelt dan klamp je je aan je goede gevoel vast.
Dat is geen antwoord.quote:Op maandag 9 november 2015 22:51 schreef gynaika het volgende:
[..]
Laten we de ontwikkelingen afwachten.
Er komt een moment dat ouders, familie en vrienden inderdaad die conclusie moeten gaan trekken.quote:Op maandag 9 november 2015 22:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het punt is een beetje dat als je er van uit gaat dat ze dood is, je uitsluit dat ze nog leeft. Die meiden in Panama zijn ook na hun vermissing nog dagen in leven geweest.
Je wilt niet te snel de zoektocht staken. Tevens moet je ook niet kosten wat het kost tegen beter weten in blijven zoeken. Misschien wel als ouders/familie, maar niet als politie of overheid.
Ben jij misschien Sophia?quote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Knap! Heb je een glazen bolletje?
Ik niet, maar jij blijkbaar wel? Jij weet dus wel ALLES van deze zaak? Waarom zit je dan hier, en niet op het politiebureau in Uganda? Ze hebben jou nodig daar, jij weet alles!quote:Op maandag 9 november 2015 22:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Knap! Heb je een glazen bolletje?
Nee, maar in tegenstelling tot gisteren waar constant geroepen werd over aannames doen een aantal users hier vandaag niets anders.quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij blijkbaar wel? Jij weet dus wel ALLES van deze zaak? Waarom zit je dan hier, en niet op het politiebureau in Uganda? Ze hebben jou nodig daar, jij weet alles!
Mijn antwoord is correct.quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.
Volgens jou heeft het een betekenis dat moeder 20 jaar geleden (ofzo) wel (of niet) ooit eens in Uganda is geweest. Dus ik vraag je nogmaals: welke betekenis heeft dat dan?
Jij weet toch niet wat ik weet? Daar kun je niet over oordelen, het is alleen erg kortzichtig aan te nemen dat ze al dood is. Terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij blijkbaar wel? Jij weet dus wel ALLES van deze zaak? Waarom zit je dan hier, en niet op het politiebureau in Uganda? Ze hebben jou nodig daar, jij weet alles!
Weerwolvenquote:Op maandag 9 november 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
Ik zie trouwens dat er aan het eind van het vorige topic en in het begin van dit topic met de verkeerde datum is gewerkt, ze is helemaal niet verdwenen op 30 oktober, ze is op woensdag 28 oktober verdwenen....
Toen was het overigens volle maan, en de maan kwam al om 19.44 uur op....
Het is meer aannemelijk dat ze dood is dan dat ze nog in leven zou zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wat ik weet? Daar kun je niet over oordelen, het is alleen erg kortzichtig aan te nemen dat ze al dood is. Terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.
Maar onder water gaat het toch niet snel rotten? Boven water wel.quote:Op maandag 9 november 2015 15:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet wat een krokodil doet. Krokodillen bewaren hun buit onder water voor langere tijd.
De wet van Oeganda lijkt mij niet van belang voor een Nederlands staatsburger. Hier kan de familie wel eerder een doodverklaring krijgen. Net als in de Panamese zaak.quote:Op maandag 9 november 2015 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de link staat dat mensen die vermist zijn in Oeganda pas na 3 jaar doodverklaard kunnen worden.
Er zijn geen menselijke resten gevonden dus de harde waarheid is, dat ze niet doodverklaard kan worden op basis van de huidige gegevens.
Daarnaast en dat is inderdaad een heel moeilijk punt, is er nog steeds een redelijke kans dat ze nog in leven is, in vrijheid of gevangenschap.
Het is goed mogelijk dat dat bewijs er nooit zal komen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wat ik weet? Daar kun je niet over oordelen, het is alleen erg kortzichtig aan te nemen dat ze al dood is. Terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.
Dat is een geheel andere problematiek. Dat kind is waarschijnlijk ontvoerd en kan dus gemakkelijk nog leven.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het blijft een 'open einde' zolang ze niet is gevonden. Die ouders van Maddy McCann bijvoorbeeld, hebben (tenzij ze zelf meer weten) ook nog altijd ergens een sprankje hoop en dat zullen ze houden tot ze gevonden is of zelf sterven.
Niks vinden, helemaal niks. Dat lijkt me afschuwelijk.
Wordt er al een expeditie voorbereid door FOK!kers?quote:Op maandag 9 november 2015 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die kans lijkt me groot, nu blijkt dat het volle maan was.
Nou, opgelost, slotje!
quote:Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wordt er al een expeditie voorbereid door FOK!kers?
Ze zullen wel ruzie gehad hebben. Dan schamen ze zich nu natuurlijk om daarmee naar buiten te komen. Bijvoorbeeld: Jij vuile hoer, met mijn Alex. Ga uit mijn ogen voordat ik je wat aandoe!quote:Op maandag 9 november 2015 19:46 schreef Injetta het volgende:
Mm, bij vooruitlopen denk je toch weer aan een wandeltochtje met een groepje.
Dat lijkt me toch onwaarschijnlijk. Hoe snel is ze dan vooruitgelopen? En niemand die iets heeft gehoord?
Maar ja, naar de WC gaan en niet terugkeren, is ook wel vreemd. Hoe ver is het dan van kamer naar toilet? Je verwacht toch niet dat je op zo'n terrein overvallen wordt door een wild beest? Wat is daar nog meer behalve krokodillen en nijlpaarden? Tijger, leeuw, luipaard? Iets dat haar daar heeft gegrepen en meegesleurd naar de rivier?
Deze ook.quote:Op maandag 9 november 2015 23:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere problematiek. Dat kind is waarschijnlijk ontvoerd en kan dus gemakkelijk nog leven.
ontvoerd ? waarom denk je dat ?quote:Op maandag 9 november 2015 23:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere problematiek. Dat kind is waarschijnlijk ontvoerd en kan dus gemakkelijk nog leven.
Jij denkt dat Madelyn McCann door een krokodil is opgepeuzeld?quote:Op maandag 9 november 2015 23:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ontvoerd ? waarom denk je dat ?
quote:Op maandag 9 november 2015 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Madelyn McCann door een krokodil is opgepeuzeld?
ze zei kan, kan van betekenis zijn. Waar ik even aan dacht, omdat moeder daar al aanwezig zou zijn geweest, heeft iemand gedacht hey daar zit geld. Vliegt even naar haar dochter om te kijken hoe het gaat. Ontvoering, losgeld.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Welke betekenis heeft dat dan volgens jou?
Als iemand ooit eens geweest is, dan is de kans klein dat het betekenis heeft.quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.
Volgens jou heeft het een betekenis dat moeder 20 jaar geleden (ofzo) wel (of niet) ooit eens in Uganda is geweest. Dus ik vraag je nogmaals: welke betekenis heeft dat dan?
Dit is b.v. al geen gekke gedachte.quote:Op dinsdag 10 november 2015 05:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze zei kan, kan van betekenis zijn. Waar ik even aan dacht, omdat moeder daar al aanwezig zou zijn geweest, heeft iemand gedacht hey daar zit geld. Vliegt even naar haar dochter om te kijken hoe het gaat. Ontvoering, losgeld.
Ik denk niet dat dat het geval is, dan zouden ze nu dat geld wel hebben gevraagd. Maar het schoot als optie wel even door mijn hoofd.
Behalve dan dat NIETS ook maar in die richting wijst, dan..quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dit is b.v. al geen gekke gedachte.
Kinderen van werknemers van bijvoorbeeld Shell lopen ook meer risico dan andere kinderen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dit is b.v. al geen gekke gedachte.
Dat jij het niet gevonden hebt, wil niet zeggen dat het er niet is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Behalve dan dat NIETS ook maar in die richting wijst, dan..
Dat komt omdat een aantal users hier menen te kunnen beoordelen wat er met haar gebeurt is, zonder feitenkennis op te zoeken. En vervolgens moord en brand schreeuwen als ze het niet meer snappen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:56 schreef Ericr het volgende:
FOK! is een discussieforum maar het gaat nu dus al bijna 3 topics over niks eigenlijk. Zal ook weinig nieuws te melden zijn als ze met huid en haar is opgegeten door 1 of meerdere wilde dieren. Natuurlijk is een andere afloop mogelijk maar gelet op de omgeving weinig logisch.
Toch zou dit een voorbarige conclusie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:56 schreef Ericr het volgende:
FOK! is een discussieforum maar het gaat nu dus al bijna 3 topics over niks eigenlijk. Zal ook weinig nieuws te melden zijn als ze met huid en haar is opgegeten door 1 of meerdere wilde dieren. Natuurlijk is een andere afloop mogelijk maar gelet op de omgeving weinig logisch.
Als er niets in die richting wijst, is het gewoon niet slim om dat scenario als "waarschijnlijk" aan te nemen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat jij het niet gevonden hebt, wil niet zeggen dat het er niet is.
Dat je het op Google kan vinden maakt het nog niet waar, waarschijnlijk, plausibel of logisch. .quote:edit:
Maar dat zegt meer over je google kwaliteiten dan over een ander.
Echt wel. Op Google staat altijd de waarheid. Welke waarheid je ook zoekt!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:03 schreef DonJames het volgende:
Dat je het op Google kan vinden maakt het nog niet waar, waarschijnlijk, plausibel of logisch. .
Zolang jij niet weet wat haar ouders doen, heeft het weinig zin te reageren. Dan is het namelijk logisch dat je zo'n houding aanneemt.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als er niets in die richting wijst, is het gewoon niet slim om dat scenario als "waarschijnlijk" aan te nemen.
[..]
Dat je het op Google kan vinden maakt het nog niet waar, waarschijnlijk, plausibel of logisch. .
Stel nou toch eens dat je er weer eens gruwelijk naast zit...quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt wel. Op Google staat altijd de waarheid. Welke waarheid je ook zoekt!
Bottomline is hier, net als bij dat Panamatopic, dat de meest plausibele verklaring niet opwindend genoeg is voor de zolderkamerdetectives. Het moet en zal in de richting van een misdrijf worden geduwd, want dat is spannend speculeren.
Maakt niet uit dat het onlogisch is, nergens mee wordt gestaafd of nergens als logische optie wordt genoemd. Zij willen het, dus die kant gaan ze uit.
Als je de omgeving maar een beetje kent niet. Ben daar meerdere dagen geweest in 2012 en het is geen gebied dat je makkelijk verlaat zonder opgemerkt te worden. De enigen die wel zo'n mogelijkheid hebben zijn de wilde dieren die zich op de Nijl begeven. Maar misschien kunnen we nog 200 topics doorgaan over de kans dat ze misschien door iemand is verkracht, vermoord, ontvoerd etc.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:02 schreef gynaika het volgende:
[..]
Toch zou dit een voorbarige conclusie kunnen zijn.
Veel plezier met je fantasie, ik denk liever even na voordat ik domme dingen roep!quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zolang jij niet weet wat haar ouders doen, heeft het weinig zin te reageren. Dan is het namelijk logisch dat je zo'n houding aanneemt.
Veroordeel anderen dan niet die het wel snappen en al verder kijken en de krokodil een heel eind naar achteren schuiven. Dit worden hier weer voor van alles uitgemaakt.
Wat voor DNA, denken ze bijvoorbeeld te vinden op de kleding?
Van haar, das logisch toch?
Haar vriendinnen konden beamen of ze die kleding een uur daarvoor droeg.
Van een krokodil?
Weer eens? Vertel! Heb je de moordende gids in Panama al ontmaskerd? Of zijn zoon?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Stel nou toch eens dat je er weer eens gruwelijk naast zit...
Zo dat een optie voor je zijn?
Je denkt helemaal niet na, das juist het opmerkelijkequote:Op dinsdag 10 november 2015 09:13 schreef DonJames het volgende:
[..]
Veel plezier met je fantasie, ik denk liever even na voordat ik domme dingen roep!
quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Veroordeel anderen dan niet die het wel snappen en al verder kijken en de krokodil een heel eind naar achteren schuiven. Dit worden hier weer voor van alles uitgemaakt.
Jij vindt het opmerkelijk dat iemand niet uitgaat van een scenario waar geen fatsoenlijke aanwijzing voor is? Tsja, dan houdt het wel een beetje op.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je denkt helemaal niet na, das juist het opmerkelijke
zijn er daar bij de Paraa lodge vaker mensen ineens verdwenen door toedoen wilde dieren ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als je de omgeving maar een beetje kent niet. Ben daar meerdere dagen geweest in 2012 en het is geen gebied dat je makkelijk verlaat zonder opgemerkt te worden. De enigen die wel zo'n mogelijkheid hebben zijn de wilde dieren die zich op de Nijl begeven. Maar misschien kunnen we nog 200 topics doorgaan over de kans dat ze misschien door iemand is verkracht, vermoord, ontvoerd etc.
Dat topic is gesloten, en hier off-topic.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer eens? Vertel! Heb je de moordende gids in Panama al ontmaskerd? Of zijn zoon?
Ja, dat was ook echt mijn vaag.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat topic is gesloten, en hier off-topic.
Moet je toch weten als mod.
ga je appels met peren vergelijken ? en dat voor een fok Mod ?quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer eens? Vertel! Heb je de moordende gids in Panama al ontmaskerd? Of zijn zoon?
Gidsen en kindsoldaten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:20 schreef StaceySinger het volgende:
ga je appels met peren vergelijken ? en dat voor een fok Mod ?
Nog steeds off-topic...quote:
Zoals je kunt lezen, reageer ik inhoudelijk op de nonsens die jij en je detectivekliekje hier continu blijven spuien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Nog steeds off-topic...
Maar wat kom je doen hier? Een inhoudelijke reactie geven of je dagelijkse portie galbakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |