Nee, maar in tegenstelling tot gisteren waar constant geroepen werd over aannames doen een aantal users hier vandaag niets anders.quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij blijkbaar wel? Jij weet dus wel ALLES van deze zaak? Waarom zit je dan hier, en niet op het politiebureau in Uganda? Ze hebben jou nodig daar, jij weet alles!
Mijn antwoord is correct.quote:Op maandag 9 november 2015 22:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord.
Volgens jou heeft het een betekenis dat moeder 20 jaar geleden (ofzo) wel (of niet) ooit eens in Uganda is geweest. Dus ik vraag je nogmaals: welke betekenis heeft dat dan?
Jij weet toch niet wat ik weet? Daar kun je niet over oordelen, het is alleen erg kortzichtig aan te nemen dat ze al dood is. Terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.quote:Op maandag 9 november 2015 22:55 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik niet, maar jij blijkbaar wel? Jij weet dus wel ALLES van deze zaak? Waarom zit je dan hier, en niet op het politiebureau in Uganda? Ze hebben jou nodig daar, jij weet alles!
Weerwolvenquote:Op maandag 9 november 2015 22:56 schreef Leandra het volgende:
Ik zie trouwens dat er aan het eind van het vorige topic en in het begin van dit topic met de verkeerde datum is gewerkt, ze is helemaal niet verdwenen op 30 oktober, ze is op woensdag 28 oktober verdwenen....
Toen was het overigens volle maan, en de maan kwam al om 19.44 uur op....
Het is meer aannemelijk dat ze dood is dan dat ze nog in leven zou zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wat ik weet? Daar kun je niet over oordelen, het is alleen erg kortzichtig aan te nemen dat ze al dood is. Terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.
Maar onder water gaat het toch niet snel rotten? Boven water wel.quote:Op maandag 9 november 2015 15:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet wat een krokodil doet. Krokodillen bewaren hun buit onder water voor langere tijd.
De wet van Oeganda lijkt mij niet van belang voor een Nederlands staatsburger. Hier kan de familie wel eerder een doodverklaring krijgen. Net als in de Panamese zaak.quote:Op maandag 9 november 2015 22:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
In de link staat dat mensen die vermist zijn in Oeganda pas na 3 jaar doodverklaard kunnen worden.
Er zijn geen menselijke resten gevonden dus de harde waarheid is, dat ze niet doodverklaard kan worden op basis van de huidige gegevens.
Daarnaast en dat is inderdaad een heel moeilijk punt, is er nog steeds een redelijke kans dat ze nog in leven is, in vrijheid of gevangenschap.
Het is goed mogelijk dat dat bewijs er nooit zal komen.quote:Op maandag 9 november 2015 22:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wat ik weet? Daar kun je niet over oordelen, het is alleen erg kortzichtig aan te nemen dat ze al dood is. Terwijl daar helemaal geen bewijs voor is.
Dat is een geheel andere problematiek. Dat kind is waarschijnlijk ontvoerd en kan dus gemakkelijk nog leven.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het blijft een 'open einde' zolang ze niet is gevonden. Die ouders van Maddy McCann bijvoorbeeld, hebben (tenzij ze zelf meer weten) ook nog altijd ergens een sprankje hoop en dat zullen ze houden tot ze gevonden is of zelf sterven.
Niks vinden, helemaal niks. Dat lijkt me afschuwelijk.
Wordt er al een expeditie voorbereid door FOK!kers?quote:Op maandag 9 november 2015 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die kans lijkt me groot, nu blijkt dat het volle maan was.
Nou, opgelost, slotje!
quote:Op maandag 9 november 2015 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Wordt er al een expeditie voorbereid door FOK!kers?
Ze zullen wel ruzie gehad hebben. Dan schamen ze zich nu natuurlijk om daarmee naar buiten te komen. Bijvoorbeeld: Jij vuile hoer, met mijn Alex. Ga uit mijn ogen voordat ik je wat aandoe!quote:Op maandag 9 november 2015 19:46 schreef Injetta het volgende:
Mm, bij vooruitlopen denk je toch weer aan een wandeltochtje met een groepje.
Dat lijkt me toch onwaarschijnlijk. Hoe snel is ze dan vooruitgelopen? En niemand die iets heeft gehoord?
Maar ja, naar de WC gaan en niet terugkeren, is ook wel vreemd. Hoe ver is het dan van kamer naar toilet? Je verwacht toch niet dat je op zo'n terrein overvallen wordt door een wild beest? Wat is daar nog meer behalve krokodillen en nijlpaarden? Tijger, leeuw, luipaard? Iets dat haar daar heeft gegrepen en meegesleurd naar de rivier?
Deze ook.quote:Op maandag 9 november 2015 23:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere problematiek. Dat kind is waarschijnlijk ontvoerd en kan dus gemakkelijk nog leven.
ontvoerd ? waarom denk je dat ?quote:Op maandag 9 november 2015 23:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere problematiek. Dat kind is waarschijnlijk ontvoerd en kan dus gemakkelijk nog leven.
Jij denkt dat Madelyn McCann door een krokodil is opgepeuzeld?quote:Op maandag 9 november 2015 23:39 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ontvoerd ? waarom denk je dat ?
quote:Op maandag 9 november 2015 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij denkt dat Madelyn McCann door een krokodil is opgepeuzeld?
ze zei kan, kan van betekenis zijn. Waar ik even aan dacht, omdat moeder daar al aanwezig zou zijn geweest, heeft iemand gedacht hey daar zit geld. Vliegt even naar haar dochter om te kijken hoe het gaat. Ontvoering, losgeld.quote:Op maandag 9 november 2015 22:46 schreef Tayu het volgende:
[..]
Welke betekenis heeft dat dan volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |