Feiten staan niet alleen in de OP.quote:Op maandag 9 november 2015 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon normaal posten en je komt met een bron van dat bericht, want anders dan die post van Stacey, staat het nergens in het topic.
En wie zou dat geweest zijn? De receptioniste?quote:Op maandag 9 november 2015 21:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Omgekeerd.
1 Ze is vrijwillig vertrokken
2 Degenen met verantwoordelijkheid voor haar veiligheid (aanwezige gidsen) hadden daar schijt aan.
Is een receptionist een gids?quote:Op maandag 9 november 2015 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En wie zou dat geweest zijn? De receptioniste?
Ze is 21 jaar en mag dus gaan en staan waar ze wilde.
Ze huurde daar een kamer en ik geloof niet dat het all inclusive gidsen was. En daarbij was het al avond.
Ook 's avonds?quote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Is een receptionist een gids?
Is de casiere van je buurtsuper de directeur?
Een gids is een gids. De taak van een gids is bezoekers ten allen tijde te begeleiden. Dat is in alle hotels zo, in wildgebieden. Het is niet dat je in een bastion hotel zit ergens hier in Nederland.
Geef dan de link naar eens dat de dames een gids hadden.quote:Op maandag 9 november 2015 21:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ook 's nachts.
Mijn lief is gids. 24 Uren per dag.
Ze zaten in een hotel bij een wildreservaat. Dus waren daar gidsen. Dat is standaard.quote:Op maandag 9 november 2015 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geef dan de link naar eens dat de dames een gids hadden.
Das namelijk nieuw voor me.
Bullshit. Je krijgt echt geen babysitterquote:Op maandag 9 november 2015 21:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Is een receptionist een gids?
Is de casiere van je buurtsuper de directeur?
Een gids is een gids. De taak van een gids is bezoekers ten allen tijde te begeleiden. Dat is in alle hotels zo, in wildgebieden. Het is niet dat je in een bastion hotel zit ergens hier in Nederland.
Begrijpend lezen is ook een kunst he... Ze zegt dat de dames een gids hadden moeten hebben. Dat het slordig is van de accommodatie dat die gids er niet was.quote:Op maandag 9 november 2015 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geef dan de link naar eens dat de dames een gids hadden.
Das namelijk nieuw voor me.
Geen babysitter, maar wel een gids. Die zit overigens bij de prijs inbegrepen of je dat nu wel wil of niet.quote:Op maandag 9 november 2015 21:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Bullshit. Je krijgt echt geen babysitter
Die gidsen zijn er standaard. Die zijn in dienst van de hotels zelf.quote:Op maandag 9 november 2015 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een kunst he... Ze zegt dat de dames een gids hadden moeten hebben. Dat het slordig is van de accommodatie dat die gids er niet was.
En die hebben dus verzaakt.quote:Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die gidsen zijn er standaard. Die zijn in dienst van de hotels zelf.
Correctie: Studie Centre, ze zaten niet in een hotel.quote:Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Die gidsen zijn er standaard. Die zijn in dienst van de hotels zelf.
Bij een Student Center zal er ongetwijfeld geen gids aanwezig zijn geweest. Maar tot nu toe las ik daar niets over, enkel over een hotel?quote:Op maandag 9 november 2015 21:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
En die hebben dus verzaakt.
Overigens was het geen hotel waar ze overnachtte maar een Student Center.
Nope, studie centrequote:Op maandag 9 november 2015 21:56 schreef Tayu het volgende:
[..]
Bij een Student Center zal er ongetwijfeld geen gids aanwezig zijn geweest. Maar tot nu toe las ik daar niets over, enkel over een hotel?
Deze dus....quote:Op maandag 9 november 2015 21:54 schreef RapaNui het volgende:
Vissers worden gevraagd hun ogen en oren open te houden:
http://acholitimes.com/20(...)sing-dutch-national/
Thanx!quote:Op maandag 9 november 2015 21:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier: http://www.monitor.co.ug/(...)/4rw0ib/-/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |