quote:Op woensdag 11 november 2015 09:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over die kutrug.Vervelend. Het is ook allemaal erg lastig, maar goed dat je de hoop niet op geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte en succes!If not now, then when.
Daar gaat het toch om? Wat kunnen die gewichten jou op dit moment schelen?! Gewoon door blijven gaan en dan komt die kracht vanzelf.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
Daddy's back!
70 bench
110 DL
100 sq
Alles voor reps.
Daarna nog wat side raises, db rows en pulldowns gedaan. Moe, maar niet lamlendig of compleet gesloopt. DL zit denk ik nog wel wat meer in als ik een goede bar kan gebruiken.
Gewichten slaan natuurlijk nergens op,maar het voelt goed om weer eens moe te zijn door het sporten ipv erm... godweetwat
Met die stats gaat het ongetwijfeld snel weer omhoog. Het is al haast evenveel als ik uberhaupt kanquote:Op woensdag 11 november 2015 22:37 schreef stinkie het volgende:
Daddy's back!
Gewichten slaan natuurlijk nergens op,maar het voelt goed om weer eens moe te zijn door het sporten ipv erm... godweetwat
Al die mensen die daar reageren ook hequote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Snakey het volgende:
Die hebben lef... https://www.facebook.com/anabolenpowernl-227477354123405/
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Snakey het volgende:
Haha, geweldig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Snakey het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Snakey het volgende:
quote:goeden dag ik wil graag snel sterker en breder worden ben aan het trainen maar ik wil graag pillen of een poeder heeft iemand advies en kan dit kwaad bij andere mediekatie graag hoor ik dit groet marcel
Ik train bij een Basic Fit in een volksbuurt en daardoor denk ik dat het is wat Beach zegt.quote:Op zondag 15 november 2015 12:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn...
ze hebben zelfs een website en een onlinewinkelquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Snakey het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey die heb ik ook
Link werkt al niet meer. Was of erg dom, of een honeypot.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:25 schreef Snakey het volgende:
Waar te koop?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:44 schreef Verbosity het volgende:
Als dit echt de nieuwe olympische schoen wordt dan worden het toch Adipowers.
[ afbeelding ]
Dat vermoedde ik al. Deadliften doe je idealiter op blote voeten, Allstars, simpele sportschoenen, of...?quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:32 schreef DjMark het volgende:
vooral bij olympisch gewichtheffen (snatch, clean, clean & jerk) en voor squats (front,back,overhead).
Liefst iets plats, zodat je goed kunt gaan hangen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Deadliften doe je idealiter op blote voeten, Allstars, simpele sportschoenen, of...?
Nice.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Over deadliften gesproken: vandaag nieuw PR gezet, 220kg met belt.
Vijf platen brah!
Zijn nog niet te koopquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar te koop?
En misschien domme vraag, maar bij welke oefeningen gebruik je dit soort schoenen?
Iig geen dikke zolen, want grotere ROM.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Deadliften doe je idealiter op blote voeten, Allstars, simpele sportschoenen, of...?
Niiiceeeequote:Op dinsdag 17 november 2015 12:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Over deadliften gesproken: vandaag nieuw PR gezet, 220kg met belt.
Vijf platen brah!
Daar is iedereen geweest hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
NiiiceeeeKom ik aan met m'n 85
Ach, op een dag he, op een dagquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar is iedereen geweest hoor.Arnold en al die gasten uit de filmpjes van Snakey hebben ook ooit moeite gehad met dat gewicht.
You are even lifting a West Indian Manatee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ach, op een dag he, op een dag![]()
http://whatanimaldoyoulift.herokuapp.com/
minder zwaar onder water hequote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
You are even lifting a West Indian Manatee.
[ afbeelding ]
Goed dat oplichterspraktijken worden aangepakt. Mensen moeten zelf weten wat ze in hun lichaam stoppen, maar dan moeten ze dat ook echt weten, en geen leugens verteld zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
Heftig. http://gymflow100.com/fed(...)upplement-companies/
Yep, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goed dat oplichterspraktijken worden aangepakt. Mensen moeten zelf weten wat ze in hun lichaam stoppen, maar dan moeten ze dat ook echt weten, en geen leugens verteld zijn.
Toen ik een tijdje geleden zei dat een grote arch bij benchen ongezond voor je rug is werd ik min of meer uitgelachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Shit mannen, ik moet van de fysio gaan liggen benchen als een kleine bitch. Voetjes omhoog, geen arch meer. Iets met facetgewrichten die overbelast zijn ofzo.
Grote arch geeft meer power, maar als je het teveel doet beschadig je kennelijk je ruggengraat en dat is niet zo goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje geleden zei dat een grote arch bij benchen ongezond voor je rug is werd ik min of meer uitgelachen.![]()
Denk niet dat je je voeten op het bankje hoeft te zetten. Gewoon plat liggen zou voldoende moeten zijn.
Het geeft niet meer power, de afstand die de bar af moet leggen wordt kleiner. Dus wordt het iets makkelijker.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Grote arch geeft meer power, maar als je het teveel doet beschadig je kennelijk je ruggengraat en dat is niet zo goed.
Ik moet mijn ruggengraat een beetje ontzien van de fysio, daarom flat bench met beentjes omhoog, maar hij wil er wel terug naar werken dat ik 1rm en pr's kan doen met arch.
Was het ook niet zo dat de positie van je borstspieren anders was (dus andere hoek) en het daarom ook makkelijker is om hetzelfde gewicht te verplaatsen?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het geeft niet meer power, de afstand die de bar af moet leggen wordt kleiner. Dus wordt het iets makkelijker.
quote:
Hmm: Jack3D heb ik ook nog een tijd gebruikt. Werkte goed.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:23 schreef Snakey het volgende:
Heftig. http://gymflow100.com/fed(...)upplement-companies/
Dit.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Goed dat oplichterspraktijken worden aangepakt. Mensen moeten zelf weten wat ze in hun lichaam stoppen, maar dan moeten ze dat ook echt weten, en geen leugens verteld zijn.
Als de pijn zo snel na een rustperiode terugkomt, zou ik inderdaad eens een naar de fysio gaan.quote:Op zondag 22 november 2015 12:54 schreef Xa1pt het volgende:
Meh, blijf maar last houden van m'n iliopsoas. Het schoot er een tijdje terug in met lunges, maar nu krijg ik er ook last van na het squatten. Hoelang moet ik het ongeveer de tijd geven om te herstellen? Of sowieso een afspraak met fysio maken?
Als het iets is wat telkens terugkomt/erger wordt, zou ik wel naar de fysio gaan ja. Al is het maar om een stukje tape te laten zetten om het even rust te geven.quote:Op zondag 22 november 2015 12:54 schreef Xa1pt het volgende:
Meh, blijf maar last houden van m'n iliopsoas. Het schoot er een tijdje terug in met lunges, maar nu krijg ik er ook last van na het squatten. Hoelang moet ik het ongeveer de tijd geven om te herstellen? Of sowieso een afspraak met fysio maken?
Als je aanvullend verzekerd bent zou ik sowieso langs gaan. Wordt toch vergoed voor minimaal 9 behandelingen. Anders kan je 2 weken rust nemen van oefeningen die de klachten opwekken om vervolgens rustig aan weer te beginnen op een licht gewicht.quote:Op zondag 22 november 2015 12:54 schreef Xa1pt het volgende:
Kinesiotape aanleggen is geen behandeling op zichzelf. Zal een verzekeraar ook niet accepteren. Zal meer moeten gebeuren qua advies, oefeningen en/of passieve behandelingen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als het iets is wat telkens terugkomt/erger wordt, zou ik wel naar de fysio gaan ja. Al is het maar om een stukje tape te laten zetten om het even rust te geven.
Ik train altijd zaterdag- en zondagmiddag omdat het dan lekker rustig is. Gym is gelukkig wel tot 19 uur open.quote:Op zondag 22 november 2015 14:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is trainen op zondagochtend toch heerlijk zeg. Sportschool is hier dan maar tot 12 uur open, je moet dus redelijk op tijd je nest uit. Even gauw wat eten en pompen maar, voel me altijd heerlijk de rest van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |