Dus dan zou ik op ongeveer 90/100 uit moeten komen uiteindelijk. Kan me er nu nog niks bij voorstellenquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel tijd je er mee bezig bent, ik zou sowieso voor 1x je bodyweight gaan, en vanuit daar proberen de 1,5 bw te halen
100KG is als vrouw wel heeeel ambiteus meteen. Je weegt nu 60KG? Probeer dat eerst te halen, maar in het begin vooral focussen op goede form en niet al teveel op zwaar gewicht. Er zit geen tijdsdruk achter ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dus dan zou ik op ongeveer 90/100 uit moeten komen uiteindelijk. Kan me er nu nog niks bij voorstellenDoe nu pistol squats met TRX, 3x15 per been.
Ook niet meteen, maar dat zou dan een doel kunnen zijn om naar toe te werken. Ik weeg nu 64 kg bij 1m75, m'n vetpercentage was bij m'n laatste meting 26%quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
100KG is als vrouw wel heeeel ambiteus meteen. Je weegt nu 60KG? Probeer dat eerst te halen, maar in het begin vooral focussen op goede form en niet al teveel op zwaar gewicht. Er zit geen tijdsdruk achter ofzo.
Ik ben echt een squattend aapje. Maar toen ik begon kon ik niet eens één normale squat zonder om te vallen. Mijn fysio heeft me serieus wel eens op moeten vangenquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
100KG is als vrouw wel heeeel ambiteus meteen. Je weegt nu 60KG? Probeer dat eerst te halen, maar in het begin vooral focussen op goede form en niet al teveel op zwaar gewicht. Er zit geen tijdsdruk achter ofzo.
Pistol squatsDaar heb ik de coordinatie niet voor
![]()
Kon er in 't begin ook helemaal niks van, heb nog een filmpje op YT staan met een formcheck van de eerste dag in de sportschoolquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben echt een squattend aapje. Maar toen ik begon kon ik niet eens één normale squat zonder om te vallen. Mijn fysio heeft me serieus wel eens op moeten vangenVanochtend gesquat op kantelplankje met gewicht in een hand en uitstoten. En kettlebell snatch op een omgedraaide bosu. Maar dan wel maar met 8 kg. (En dan in een piramide, dus 100x in totaal).
Je fysio is natuurlijk de expert en ik ben maar een bro, maar als ik hoor van squatten op kantelplankjes en bosu-ballen, word ik altijd een beetje verdrietig. Als het je om de kracht te doen is, waarom geen gewone squats?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben echt een squattend aapje. Maar toen ik begon kon ik niet eens één normale squat zonder om te vallen. Mijn fysio heeft me serieus wel eens op moeten vangenVanochtend gesquat op kantelplankje met gewicht in een hand en uitstoten. En kettlebell snatch op een omgedraaide bosu. Maar dan wel maar met 8 kg. (En dan in een piramide, dus 100x in totaal).
80kg atgquote:Op zaterdag 7 november 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat degene die hier de legpress doen allemaal boven mij zitten ^^
Wat is qua squatten eigenlijk een beetje een acceptabel gewicht voor een vrouw om naar toe te werken?
Is niet om de kracht te doen, maar voor m'n stabiliteit. Ik heb jarenlang fanatiek gekorfbald (inbe4: gemengd douchen) maar daar mee moeten stoppen door een chronische ziekte. (fibromyalgie, kort samenvattend komt dat neer op pijn aan bindweefsels en spieren, gecombineerd met vermoeidheid die mogelijk ontstaat door een verstoord slaapritme waardoor je niet genoeg groeihormoon produceert, maar dat is allemaal nog onderzoek).quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je fysio is natuurlijk de expert en ik ben maar een bro, maar als ik hoor van squatten op kantelplankjes en bosu-ballen, word ik altijd een beetje verdrietig. Als het je om de kracht te doen is, waarom geen gewone squats?
Je moet toch ergens beginnen.quote:
Ik deed ohp met een wide gripquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moet toch ergens beginnen.
Toen ik begon kon ik de stang niet omhoog krijgen bij ohp
Het is pas schaamtelijk wanneer je met je reet op de bank blijft zitten omdat je weet dat je de zware gewichten nog niet kan.quote:
De ene dag gaat altijd beter dan de andere. Dat hangt er ook vanaf hoe goed je geslapen en gegeten hebt enzo. Dat heeft iedereen. Het belangrijkste is dat je ook op de zwakkere dagen mentaal sterk genoeg bent om een fatsoenlijke workout neer te zetten. Mens sana in corpore sano, jeweetzelf.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is niet om de kracht te doen, maar voor m'n stabiliteit. Ik heb jarenlang fanatiek gekorfbald (inbe4: gemengd douchen) maar daar mee moeten stoppen door een chronische ziekte. (fibromyalgie, kort samenvattend komt dat neer op pijn aan bindweefsels en spieren, gecombineerd met vermoeidheid die mogelijk ontstaat door een verstoord slaapritme waardoor je niet genoeg groeihormoon produceert, maar dat is allemaal nog onderzoek).
Dus toen ik bij de fysio begon was het eerst een kwestie van mijn basis fitheid terug krijgen, en later ook afvallen omdat ik mijn sportpatroon radicaal om heb moeten gooien, maar het zelfde was blijven eten. Toen de basis/fitheid beter ging, ben ik af gaan vallen, en nu zit ik op mijn streefgewicht en kan ik dus een aardige training doen. Al levert me dat de ene dag meer ellende op, dan de andere.
Maar ik wil meeerrrrr
Ik kan inderdaad beter naar mijn fysio luisteren. Want mentaal is het probleem niet bij mij. Ik knal juist altijd over m'n grenzen heen op zwakkere dagen, wat weer een soort neerwaartse spiraal als effect heeftquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De ene dag gaat altijd beter dan de andere. Dat hangt er ook vanaf hoe goed je geslapen en gegeten hebt enzo. Dat heeft iedereen. Het belangrijkste is dat je ook op de zwakkere dagen mentaal sterk genoeg bent om een fatsoenlijke workout neer te zetten. Mens sana in corpore sano, jeweetzelf.
Maar goed, als je een goede fysio hebt kun je beter naar hem luisteren dan naar mij. Ik vind het alleen niets.
Daar is niets schaam aan.quote:
Daar moet je toch mee oppassen. Ik heb die neiging ook, en daarmee help je jezelf de vernieling in. Soms is de zware beslissing om op tijd te stoppen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad beter naar mijn fysio luisteren. Want mentaal is het probleem niet bij mij. Ik knal juist altijd over m'n grenzen heen op zwakkere dagen, wat weer een soort neerwaartse spiraal als effect heeftMijn spierpijn is niet altijd "gewoon spierpijn". Ik kan gerust een week krom lopen omdat mijn lijf opeens besloten heeft dat het deze keer teveel was. Ik ben een beetje een apart geval. Maar wel enthousiast.
Bench je meer met een close grip? Ik leg m'n pink altijd op de ringquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar is niets schaam aan.
De eerste keer dat ik 80kg wilde benchen, was er alleen zo'n enorme gast in de gym. Ik met een rode bietenkop die kerel om een spot gevraagd, denkend dat hij mij zou uitlachen vanwege dat kleine kutgewicht. Uiteindelijk was de 80kg gelukt, alles gegeven, en die kerel zei alleen dat hij het heel netjes vond en dat ik meer zou kunnen doen met een iets nauwere grip. Dat was een veel grotere self esteem boost dan je zou denken...
Ja dat heb ik dus met korfbal al meegemaakt, die les heb ik geleerd. Ik liep tegen de muur, klom eroverheen, en ging 2x zo hard op mijn bek. Om even m'n eigen draai aan tegeltjeswijsheid te gevenquote:Op zaterdag 7 november 2015 13:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar moet je toch mee oppassen. Ik heb die neiging ook, en daarmee help je jezelf de vernieling in. Soms is de zware beslissing om op tijd te stoppen.
Zet die maar op een tegeltje.
Toen deed ik met extreem wide grip. Wijsvinger op de knurling. Nu doe ik het zware werk met vrij close grip (hand op duimlengte van de knurling, ongeveer schouderwijdte) en het volumewerk soms met gewone grip (pink op de knurling) als ik mijn schouders al goed heb geraakt.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bench je meer met een close grip? Ik leg m'n pink altijd op de ring
quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
niet elke stang heeft de ring op dezelfde plek he
Ik gebruik PL-stang, dat is 32inch (geloof ik) uiteen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:40 schreef Beach het volgende:
niet elke stang heeft de ring op dezelfde plek he
Heeft die PL bar fixed sleeves dan?quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik gebruik PL-stang, dat is 32inch (geloof ik) uiteen.
Ze hebben daar ook een Olympische stang, die knurling staat wat verder uiteen. Dat is altijd even wennen. Plus, dat ding draait en dat is absoluut lijp tijdens het benchen...
Ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heeft die PL bar fixed sleeves dan?
Als je met fixed sleeves bencht, moeten de hele platen meedraaien. Daardoor rolt de baar wat minder makkelijk in je handen (want daarvoor is meer kracht nodig). Met kogellagers rolt de baar een stuk makkelijker, dus moet je grip een stuk beter zijn. Als je dat niet gewend bent, is dat behoorlijk schrikken.quote:Hoe begoel je draaien tijdens het benchen? Ik bench met een bar met draaiende sleeves, maar de bar of de schijven draaien niet als ik bench.
Waarschijnlijk omdat je meteen goede grip hebt aangeleerd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:55 schreef Snakey het volgende:
Ik ben niet anders gewend dan draaiende sleeves, ik heb er nooit last van gehad.
Veel plezier 1 Engelsquote:Op maandag 9 november 2015 17:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Weet er nog iemand goede PWO die via internet te kopen is? De lokale middenstand heeft zijn prijzen weer eens verhoogd en het wordt een beetje te gek...
wtf is dit voor Finse meukquote:Op maandag 9 november 2015 17:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Veel plezier
Veel plezier 2
Veel plezier 3
Veel plezier 4
Volle eetlepel baksoda erin scheppen daarna kokend water erbij en dan roeren. Alle stank meteen weg.quote:Op maandag 9 november 2015 18:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Holy fuck, vrijdag mijn sporttas in de kleedkamer laten liggen met wat melk/whey-resten erin. Had al wel verhalen gehoord maar man man man, wat een putlucht. Dat doe je dus ook maar één keer..
100% dit. In een goede gym helpt iedereen elkaar indien gewenst, of je zelf nu XXS of XXL bent maakt niet uit.quote:Op zaterdag 7 november 2015 13:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daar is niets schaam aan.
De eerste keer dat ik 80kg wilde benchen, was er alleen zo'n enorme gast in de gym. Ik met een rode bietenkop die kerel om een spot gevraagd, denkend dat hij mij zou uitlachen vanwege dat kleine kutgewicht. Uiteindelijk was de 80kg gelukt, alles gegeven, en die kerel zei alleen dat hij het heel netjes vond en dat ik meer zou kunnen doen met een iets nauwere grip. Dat was een veel grotere self esteem boost dan je zou denken...
Gewoon bij XXL Nutrition kijken, dat is een club waarvan je zeker weet dat je hun kwaliteitsborging op orde hebben (itt B&F bv).quote:Op maandag 9 november 2015 17:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Weet er nog iemand goede PWO die via internet te kopen is? De lokale middenstand heeft zijn prijzen weer eens verhoogd en het wordt een beetje te gek...
Een vriendin van mij deed 10x85kg, 3 setjes.quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat degene die hier de legpress doen allemaal boven mij zitten ^^
Wat is qua squatten eigenlijk een beetje een acceptabel gewicht voor een vrouw om naar toe te werken?
Ben je een beetje serieus met liften of vind je het gewoonweg leuk om een seminar te bezoeken, dan mag je deze zeker niet missen. Niet alleen is het Sheiko, maar je krijgt naast een tof seminar met een hoop waardevolle info ook persoonlijke feedback op je lifts.quote:Hoi iedereen,
Sheiko gaat binnenkort naar Zweden en Noorwegen om enkele seminars te geven. Aangezien ik gecoacht word door Sheiko ben ik veel met hem in contact, en het lijkt hem leuk om ook Nederland te bezoeken tijdens die tour. Echter, voordat hij die stap neemt moet hij eerst (zeker) weten dat er genoeg animo voor is. Het streven is om minimaal 20 aanmeldingen te hebben om dit door te kunnen laten gaan. De prijs zou dan 200¤ pp worden.
Voor de mensen die niet bekend zijn met Sheiko: hij is een van de beste powerliftcoaches ter wereld, met meer dan 25 jaar ervaring. Hij heeft vele wereldkampioenen grootgebracht en het Russische nationale team, waarvan hij de coach was, was ongeslagen onder zijn leiding. Voor meer informatie over hem http://sheiko-program.ru/ Informatie en filmpjes van z’n vorige tournee in de VS zijn te zien op https://www.facebook.com/RussianStrengthTour/?fref=ts
De locaties zijn op dit moment nog niet bekend. Een aantal gyms hebben al aangeboden dit te willen hosten, maar op dit moment ben ik voornamelijk aan het inventariseren of er genoeg deelnemers zullen zijn. Wanneer er genoeg deelnemers zijn zal er een locatie gekozen worden, die ook afhangt van waar de meeste deelnemers vandaan komen.
Lijkt dit je wat en wil je deze unieke mogelijkheid om een seminar te krijgen van één van de beste en bekendste coaches ter wereld absoluut niet missen, laat me dit dan weten.
Verdere Info zal volgen.
Goed initiatief. Post het ook op (d)bb bodynet etc.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yo guys,
Een maatje en ik zijn bezig om Sheiko naar NL te halen.
[..]
Ben je een beetje serieus met liften of vind je het gewoonweg leuk om een seminar te bezoeken, dan mag je deze zeker niet missen. Niet alleen is het Sheiko, maar je krijgt naast een tof seminar met een hoop waardevolle info ook persoonlijke feedback op je lifts.
Mocht je interesse hebben, stuur mij even een DM.
Huurghhquote:Op maandag 9 november 2015 18:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Holy fuck, vrijdag mijn sporttas in de kleedkamer laten liggen met wat melk/whey-resten erin. Had al wel verhalen gehoord maar man man man, wat een putlucht. Dat doe je dus ook maar één keer..
Ik ben het ermee eens dat 200 euro niet niks is, maar het is wel Sheiko, en voor een persoon van zijn kaliber is het een zeer schappelijke prijs. Overigens moet hij ook de kosten van hemzelf, maar ook die van zijn vertaler dekken.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:44 schreef Beach het volgende:
Als zoiets 50 was okee, maar 200pp?
btw hoe gaat het Yuri tijd niet gezien
Thanks voor de tips. We hebben het al op verschillende plekken gepost.quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed initiatief. Post het ook op (d)bb bodynet etc.
En zorg voor goede financiële borging. Iets zegt me dat niet iedereen die zich aanmeldt ook daadweerklijk op komt dagen.
Iedereen heeft toch wel eens een shakebeker te lang laten liggen?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:08 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HuurghhHoe krijg je dat voor elkaar dan?
Doelde meer op je sporttas vergeten.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel eens een shakebeker te lang laten liggen?
Poll: Ik heb wel eens een stinkende shakebeker gehad.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat snap ik ook niet, nee.quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Doelde meer op je sporttas vergeten.
Wat dacht je van 2 weken in je tas laten zitten met nog een bijna een kwart aan whey en melk.. En ik was zo slim om de deksel eraf te draaienquote:Op maandag 9 november 2015 18:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Nope, naar de sportschool nooit. Ik drink sowieso nauwelijks shakes maar had het nu meegenomen voor na mijn voetbalwedstrijd. En daarna met een wedstrijd er tussen niet meer aan die beker gedachtquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
hoezo neem je dan whey mee naar de sportschool? bang voor je anabolic window?
Even een bodempje leggen voor de derde helft is helemaal geen slecht idee hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
Anabolic window na de sportschool is echt bro science. Maar na het voetballen moet je toch echt een shakeje drinken, anders krijg je nooit zulke benen als Ronaldo.
gewoon aminozuur tabs in je tas.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:59 schreef Deuce92 het volgende:
Anabolic window na de sportschool is echt bro science. Maar na het voetballen moet je toch echt een shakeje drinken, anders krijg je nooit zulke benen als Ronaldo.
wat dacht van, je bent je beker kwijt dus pakt een nieuwe uit de kast in de zomer en met stofzuigen komt die beker na 2 maanden tevoorschijn onder je bed vandaan gerold, maak hem dan maar eens open, pussy.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van 2 weken in je tas laten zitten met nog een bijna een kwart aan whey en melk.. En ik was zo slim om de deksel eraf te draaienMijn wederhelft stond bijna te kosten in de keuken en het heeft bijna 2 dagen geduurd voordat die lucht uit het huis was. Zelfs wasverzachter koken had geen enkele nut
Enig idee wanneer het zou zijn?quote:Op dinsdag 10 november 2015 11:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat 200 euro niet niks is, maar het is wel Sheiko, en voor een persoon van zijn kaliber is het een zeer schappelijke prijs. Overigens moet hij ook de kosten van hemzelf, maar ook die van zijn vertaler dekken.
Je moet het ook zeker niet doen als je die 200 niet kan missen.
Gaat lekker overigens, thanks. [ afbeelding ]
[..]
Thanks voor de tips. We hebben het al op verschillende plekken gepost.
Nu is het vooral even checken of we aan de 20+ man kunnen komen die mogelijk geïnteresseerd zijn. Is dat het geval, dan gaat de Sheiko promotiemachine aan en kunnen we een grotere groep bereiken.
Volgens mij had jij laatst een link met tips voor je bench, maar ik kan hem nergens terug vinden. Heb je die link nog, of was het iemand anders?quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het zou zijn?
En, probeer ook in Belgie zieltjes te winnen. Zijn vast ook .BE fora over krachttraining.
Ik kan alleen deze vinden. Ik heb niet verder gekeken naar wat ik gepost heb, maar op Tate's site staan wel meer goede artikelen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Volgens mij had jij laatst een link met tips voor je bench, maar ik kan hem nergens terug vinden. Heb je die link nog, of was het iemand anders?
Ik ga altijd in mijn sportkleren naar de gym, maar ik neem in een sporttas mijn handdoek, fles water en shakebeker met poeder mee. Die fles water en handdoek neem ik tijdens de training mee, die sporttas met shake-beker laat ik in de kleedkamer liggen. Ben gewoon een keer naar huis gelopen zonder aan die tas te denken.quote:
Doe altijd eerst krachttraining en soms daarna nog cardio. Dan neem ik even een shake na mijn krachttraining en ga ik daarna cardio doen.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:01 schreef Beach het volgende:
hoezo neem je dan whey mee naar de sportschool? bang voor je anabolic window?
2 glazen sinaasappelsap is al voldoende.quote:Op dinsdag 10 november 2015 16:32 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb me volgens mij verrekend met mijn schema waardoor ik nu al een aantal dagen onder niveau zit te etenIk wil graag naar 3300 kcal en zit nu dus op 3050. De macroverhoudingen kloppen echter wel, ik zit aan mijn dagelijkse vet/eiwit behoefte, dus die wil ik niet meer hoger hebben.
Die 250 kcal erbij moeten dus vooral koolhydraten zijn. Ik heb in de vorm van appelstroop/brinta al wat koolhydraatrijke producten in mijn schema, hebben jullie nog tips voor wat voeding zonder dat ik mijn hele schema (verhoudingsgewijs) in de war haal?
Dat zijn maar 130 calorieënquote:Op dinsdag 10 november 2015 18:28 schreef Verbosity het volgende:
[..]
2 glazen sinaasappelsap is al voldoende.
Snicker? Reallyquote:
500ml = 225 kcals.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat zijn maar 130 calorieënHet 'probleem' is ook min of meer dat ik al het koolhydraatrijke voedsel al in een eerder stadium opgekrikt heb. Om nou nog meer muesli door de kwark te doen, of de brinta nog dikker te maken..
Je gaat er heus niet dood aan hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2015 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat zijn maar 130 calorieënHet 'probleem' is ook min of meer dat ik al het koolhydraatrijke voedsel al in een eerder stadium opgekrikt heb. Om nou nog meer muesli door de kwark te doen, of de brinta nog dikker te maken..
[..]
Snicker? Really?
Honing is een goede inderdaad! Wat rozijnen door de kwark en ik ben er al, bedanktquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
500ml = 225 kcals.
P.s. zo lastig is het nou ook weer niet. Doe wat honing en rozijnen door de brinta of eet wat meer fruit. Drink wat vruchtensap etc....
Nee maar ik vind het ronduit een beetje jammer om zo'n schema te maken en deze dan op te vullen met Snickersquote:Op dinsdag 10 november 2015 19:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Je gaat er heus niet dood aan hoor.
Dat is nog lastig te zeggen om eerlijk te zijn. Je kan er vanuit gaan dat het in ieder geval dit jaar nog niet zal zijn, eerder begin 2016.quote:Op dinsdag 10 november 2015 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het zou zijn?
En, probeer ook in Belgie zieltjes te winnen. Zijn vast ook .BE fora over krachttraining.
Plan het bv in Rotterdam, dat is voor de Randstad en een redelijk deel van de rest van NL goed te doen, plus dat het ook vanuit bv. Antwerpen nog te doen is.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is nog lastig te zeggen om eerlijk te zijn. Je kan er vanuit gaan dat het in ieder geval dit jaar nog niet zal zijn, eerder begin 2016.
Stuur mij even een dm als je geïnteresseerd bent, dan stuur ik je een mailadres waar je een mailtje naartoe moet sturen om op de hoogte te blijven.
Goede tip, thanks.
100 gr eiwit mag je bij zijnquote:Op dinsdag 10 november 2015 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Maat van me stuurt zijn eetschema door en vraagt hoeveel kcals/eiwitten hij (ongeveer) zit. Ik ben niet zo'n held om dat in te schatten en gebruik ook geen apps. Nou weet ik dat veel van jullie dit ongeveer uit je hoofd kunnen, dus iemand een idee (hij heeft het niet op de gram nauwkeurig aangegeven, grove schatting is dus ook prima)
-Schaaltje magere yoghurt met een eetlepel honing
-250 ml melk met 1.5 schep Whey
-Banaan
-Appel
-Plak Snelle Jelle kruidkoek
-6 boterhammen met kipfilet
-Een stukje pure chocola
-Een stukje melkchocola
-Wortelstamp ('normale portie?') met rookworst
-250 ml melk met kwark en honing
-Twee boterhammen met pindakaas
Dus iemand een grove schatting van kcals/eiwitten?
Thanks voor het meedenken!quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:21 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Plan het bv in Rotterdam, dat is voor de Randstad en een redelijk deel van de rest van NL goed te doen, plus dat het ook vanuit bv. Antwerpen nog te doen is.
Kan 90 gram zijn maar ook zo maar 120 gram. Laat hem een app downloaden en zelf opzoeken. Gaat sneller en makkelijker.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Maat van me stuurt zijn eetschema door en vraagt hoeveel kcals/eiwitten hij (ongeveer) zit. Ik ben niet zo'n held om dat in te schatten en gebruik ook geen apps. Nou weet ik dat veel van jullie dit ongeveer uit je hoofd kunnen, dus iemand een idee (hij heeft het niet op de gram nauwkeurig aangegeven, grove schatting is dus ook prima)
-Schaaltje magere yoghurt met een eetlepel honing
-250 ml melk met 1.5 schep Whey
-Banaan
-Appel
-Plak Snelle Jelle kruidkoek
-6 boterhammen met kipfilet
-Een stukje pure chocola
-Een stukje melkchocola
-Wortelstamp ('normale portie?') met rookworst
-250 ml melk met kwark en honing
-Twee boterhammen met pindakaas
Dus iemand een grove schatting van kcals/eiwitten?
Pen, papier en rekenmachine dan maar.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Zal ik doen, bedankt voor de reacties. Zal hem sowieso adviseren om die chocola te schrappen en wat meer walnoten te eten. En misschien wat whey door zijn kwark en de magere melk vervangen door volle melk. Kan al een hoop schelen.
Hij is namelijk niet echt een type die goed met zo'n app overweg kan![]()
Breek me de bek niet open over die kutrug.quote:Op dinsdag 10 november 2015 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken!
We weten al hoogstwaarschijnlijk waar we het gaan houden; de locatie beschikt over genoeg faciliteiten, en het ligt centraal voor mensen uit NL.
Op dit moment hebben we al een kluitje mensen, dus België is nog niet interessant.
Hoe gaat het met je rug? Inmiddels al genezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 11 november 2015 08:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Pen, papier en rekenmachine dan maar.
Etiketjes lezen, leren begrijpen waar je mee bezig bent zodat je zelf leert waar je mee bezig bent.
Zal eens met hem aan de gang gegaan. Volgens mij is hij stereotype van iemand die denkt heel veel te eten, maar dat blijkt dan dus erg mee te vallen. Ik heb ooit in de sportschool zo'n voedingsschema gekregen. Dat heb ik altijd (ongeveer) aangehouden en dat ging goed. Maak de laatste tijd wel wat minder gains dan voorheen, misschien moet ik ook maar eens zo'n appje gaan downloaden en twee dagen even alles bijhouden en invoeren. En vervolgens een beetje bijschaven. Eetpatroon is de laatste tijd wel enigszins veranderd, aangezien ik weer veel naar school ga en dus ook een heel ander ritme heb.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:47 schreef Dizorn het volgende:
Een eetschema opschrijven en dan dingen zeggen als "een stukje chocola" of een "normale portie".Ga dan zorgen dat je een idee krijgt waar de fuck je mee bezig bent.
Ik heb nog altijd een excel bestandje waar ik alles makkelijk kan invoeren als ik dat wil. Als ik geen gekke dingen eet weet ik alles echter wel te schatten uit m'n hoofd, en met uit eten gaan en dat soort dingen ga ik er niet teveel op letten.
Enne, sterkte met die rug/heup/benen Eleiko.
Ik ken die apps niet en het zelf toe laten voegen van voedingsetiketten door gebruikers is handig om (snel) een grote database met producten te krijgen, maar kun je die gebruikersinput ook waarderen, waardoor slechte invoer er snel uitgefiltert kan worden?quote:Op woensdag 11 november 2015 10:26 schreef gekkewiebel het volgende:
MFP is veelgebruikt in mijn buurt ja. Heb zelf cronometer, app kost wel iets, de site is gratis. Nadeel (maar in mijn ogen voordeel) is dat ze vrijwel geen Nederlandse barcodes herkennen. Mfp heeft een grote database maar soms klopt er niks van. Heb dus zelf maar een paar dagen voedingsetiketten over lopen tikken zodat ik in ieder geval zeker weet dat 't klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |