Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:19 schreef Coelho het volgende:
Helaas biedt Ziggo nog steeds niet meer dan 20mb up aan, als ze een 100/100 verbinding aan zouden bieden dan zou ik het serieus overwegen als alternatief voor mijn glasvezel.
dat is leuk, alleen heb je dat nergens voor nodig. tenzij je een zaak hebt die video bewerking doet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.quote:Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef nils7 het volgende:
Over Ziggo Sport gesproken, die zenden Kwalificatie en Race uit (op het open kanaal).
Welk circuit is dat? Idianapolis?quote:
jepquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welk circuit is dat? Idianapolis?
Jep. Het laatste jaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welk circuit is dat? Idianapolis?
Van de ziggo site:quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.
Mooi circuit wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Het laatste jaar
Vast door die ene marshall
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van de ziggo site:
https://www.ziggo.nl/tele(...)r_homepag_ziggosport
Lekker met een afhaalpizza op schootquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker met een afhaalpizza op schoot
Of met een vliegtuigmaaltijd. Ik vrees alleen dat KLM het niet live uitzendt...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker met een afhaalpizza op schoot
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nogquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)
Zucht, ze gaan inderdaad waarschijnlijk precies om 17:00u beginnen met het uitzenden van hun belangrijkste product..quote:Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport.
Anders check je gewoon de tvgids op horizon.tvquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.
Die zijn ook de enige die dat kunnen. Dat gezwets op Sport1 stelt ook niet veel voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nog
Bij gebrek aan beter, vind ik het soms best leuk... Voornamelijk met Giedo en Tom is het soms wel geinig. Ik was het laatst alleen niet eens met Tom dat Button weg moet uit de F1, denk dat hij van alle 'bejaarde' F1 rijders hij nog meeste snelheid heeft..alleen zijn auto niet. Massa is soms nog wel snel, maar word nu al zo seniel als Ecclestone.quote:Op woensdag 11 november 2015 08:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Die zijn ook de enige die dat kunnen. Dat gezwets op Sport1 stelt ook niet veel voor.
Mijn ouders hebben die gisteren ontvangen, wat een triest ding trouwens. Ik mag hopen dat ze meer instellingen gaan toevoegen hieraan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
Het is niet zozeer dat ik Coronel of Doornbos niet leuk vind ofzo, maar zo'n voorbeschouwing voegt voor mij niet zoveel toe. Bij de BBC wel, daar lopen ze de pits binnen en babbelen ze links en rechts, komen ze echt met toevoegingen, bij Sport1 komen ze niet verder dan wat Doornbos denkt dat er gaat gebeuren, de verwachting van Lammers en een beeld van de VT en Q die ik al gezien heb.quote:Op woensdag 11 november 2015 08:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, vind ik het soms best leuk... Voornamelijk met Giedo en Tom is het soms wel geinig. Ik was het laatst alleen niet eens met Tom dat Button weg moet uit de F1, denk dat hij van alle 'bejaarde' F1 rijders hij nog meeste snelheid heeft..alleen zijn auto niet. Massa is soms nog wel snel, maar word nu al zo seniel als Ecclestone.
Ze zenden ook de voorbeschouwing uit hoor.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:48 schreef APK het volgende:
[..]
Zucht, ze gaan inderdaad waarschijnlijk precies om 17:00u beginnen met het uitzenden van hun belangrijkste product..
Yep, en alle vrije trainingen!quote:Op woensdag 11 november 2015 10:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze zenden ook de voorbeschouwing uit hoor.
[ link | afbeelding ]
Staat gewoon aan de start zondag, ga daar maar gewoon van uit.quote:Op woensdag 11 november 2015 10:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Hamilton is er komend weekend misschien niet bij http://motorsport.nextgen(...)Brazil-GP,97461.html
Dat lijkt me ook, al zou ik ook erg benieuwd zijn wat Wehrlein met die auto kanquote:Op woensdag 11 november 2015 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat gewoon aan de start zondag, ga daar maar gewoon van uit.
Hetzelfde als ene Fisichella ooit in een Ferrari kon.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, al zou ik ook erg benieuwd zijn wat Wehrlein met die auto kan
Je moet toch wel een keer kijken.quote:Op woensdag 11 november 2015 09:06 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik Coronel of Doornbos niet leuk vind ofzo, maar zo'n voorbeschouwing voegt voor mij niet zoveel toe. Bij de BBC wel, daar lopen ze de pits binnen en babbelen ze links en rechts, komen ze echt met toevoegingen, bij Sport1 komen ze niet verder dan wat Doornbos denkt dat er gaat gebeuren, de verwachting van Lammers en een beeld van de VT en Q die ik al gezien heb.
Natuurlijk mag je van Sport1 niet verwachten wat je van de BBC mag verwachten, die zitten daar met een megateam, en overal ingangen, maar daarom voegt zo'n NLse voorbeschouwing voor mij niet echt heel veel toe, buiten dat gesprekje met Verstappen dan. Dat is dan nog wel aardig.
Maar het allerergste is het als Fatima Morero de Melo tussendoor komt met de lokale korfbaluitslag. Vreselijk stom mens dat enorme irritatie oproept![]()
.
Ik kijk het met regelmaat, dit jaar zeker 7 á 8 keer gezien. Is echt niks aan. Louter oud nieuws, nabesprekingen van wat we al zagen en verwachtingen voor de race. Nogmaals; ik neem het ze niet kwalijk hoor, maar een uur is veel te lang.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Je moet toch wel een keer kijken.
Inmiddels is de voorbeschouwing al op niveau zoals het was toen het bij RTL zat:
Nieuwtjes uit de pits, mauwen met de Verstappens en een Interview met een coureur en dat allemaal ter plaatse.
Ja ze missen misschien iemand in de pitstraat/grid dat klopt, maar het is meer dan Robert en Tom die het hebben over de kwalificatie.
En als je de VT's volgt praat Rick dat toch al redelijk aan elkaar.
Alles beter dan Ronald van Dam.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Die laatste zin is een grap hoop ik? Geen slechte commentator verder, maar heeft soms wat moeite om de tijd te doen.
True, truequote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Alles beter dan Ronald van Dam.
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 11 november 2015 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hetzelfde als ene Fisichella ooit in een Ferrari kon.
Dat was mijn punt, natuurlijk doen ze dat.quote:Op woensdag 11 november 2015 10:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze zenden ook de voorbeschouwing uit hoor.
[ link | afbeelding ]
Winnen! Want die auto is zo dominant zelfs Taki Inoue zou er mee winnen.quote:Op woensdag 11 november 2015 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, al zou ik ook erg benieuwd zijn wat Wehrlein met die auto kan
twitter:Lotus_F1Team twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 14:02:51When your own canteen does it... #ThereIsNoHope #PastaMaldonadoSorry Pastor :-p It is delicious though! https://t.co/c6dpCQRPsr reageer retweet
Hadden ze het beter buiten die schaal kunnen neerleggen.quote:Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Lotus_F1Team twitterde op dinsdag 10-11-2015 om 14:02:51When your own canteen does it... #ThereIsNoHope #PastaMaldonadoSorry Pastor :-p It is delicious though! https://t.co/c6dpCQRPsr reageer retweet
twitter:RTLGPMagazine twitterde op woensdag 11-11-2015 om 19:18:07Lotus opnieuw in problemen? Pitbox wordt door politie bewaakt, materiaal is nog niet uitgepakt. https://t.co/dbkW9Ivs3X reageer retweet
Nah, dat is niet gunstig voor STR. Op papier is het misschien gunstig. Maar niet voor de credits. Beter laten ze Lotus de laatste 2 races even met rust en kan STR op eigen kracht die 6e plek pakken.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef opreis het volgende:
Niet chill voor Lotus, maar wel gunstig voor TR/Max met het oog op de strijd om de 6de plek/10de plek
Hoe gaat die agent ooit iemand aanhoudenquote:Op woensdag 11 november 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RTLGPMagazine twitterde op woensdag 11-11-2015 om 19:18:07Lotus opnieuw in problemen? Pitbox wordt door politie bewaakt, materiaal is nog niet uitgepakt. https://t.co/dbkW9Ivs3X reageer retweet
Nice thanks! Heb al wat besteld!quote:Op woensdag 11 november 2015 23:45 schreef MoriniStylr het volgende:
Vorige keer werd ik hier ook getipt over een uitverkoop van kleding bij torro rosso/red bull dus zal ik deze keer ook een tip geven. Ik weet niet of er nog fans zijn van Mclaren-Honda maar er is daar nu toch op een redelijk aantal artikelen >=50% korting.
Niemand die dit na afloop van de race als excuus gaat gebruiken, bovendien gaat niet alleen om credits maar ook om een hoop geld.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nah, dat is niet gunstig voor STR. Op papier is het misschien gunstig. Maar niet voor de credits. Beter laten ze Lotus de laatste 2 races even met rust en kan STR op eigen kracht die 6e plek pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |