Geen HD iigquote:Op vrijdag 6 november 2015 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
De resterende twee races van dit seizoen zend de BBC live uit toch? Dan zal ik mijn sport1 abonnement weer opzeggen..
Ben benieuwt wat het sportkanaal van Ziggo precies gaat uitzenden. Hopelijk hoef ik voor 2016 geen extra abonnement meer te nemen.
Ik zou die vraag ook best beantwoord willen hebben. Het punt is dat die vraag niet te beantwoorden valt; het blijft de ene mening tegenover de andere. Jij beweerde dat het objectief aan te tonen valt. Ik heb je al een paar keer gevraagd om dat te doen, maar er komt niks. Ik ga er nu dus maar van uit dat je het inderdaad niet kunt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is ook een goede vraag, alleen jij wil hem niet beantwoord hebben. Ik wel.
Hahaha, dit is erg grappig. Ik weet niet of je het bewust doet? Lekker een beetje trollen? Als dat zo is; goed gedaan.quote:Prima, maar dat is jouw verandering, niet de zijne. Blijkbaar vond je hem niet zo heel sympathiek en was je daarom nogal ontvankelijk voor het voortdurende bombardement aan ophemeling van de RBR om de prestaties van Vettel te bagatelliseren.
Klopt. Ik merk het aan je.quote:Maar het is ook heel verleidelijk om prestaties van een coureur waarvan je wil dat die niet zo goed is toe te schrijven aan de auto, en andersom bij de prestaties van een coureur die je fantastisch wil vinden de kwalititeit van de auto te bagetelliseren.
Dus toch HD. Mooi.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens dit zenderoverzicht wel
Heb je al een poging gedaan dan? Als je dat echt wil, zoals je beweert, dan lijkt me dat je dat probeert. Waar stuitte je pogingen tot nu toe op af?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zou die vraag ook best beantwoord willen hebben. Het punt is dat die vraag niet te beantwoorden valt;
Ik heb jou er al een paar keer een vraag over gesteld, die negeer je. Ik ga geen lijstjes maken en tegenover elkaar zetten om zo met veel moeite een open deur in te trappen wat jij dan weer gaat negeren zoals bovengenoemde vragen.quote:het blijft de ene mening tegenover de andere. Jij beweerde dat het objectief aan te tonen valt. Ik heb je al een paar keer gevraagd om dat te doen, maar er komt niks. Ik ga er nu dus maar van uit dat je het inderdaad niet kunt.
Ik hou niet precies bij wie precies wat gezegd heeft over welke coureur. Ik weet alleen dat heel veel mensen, zowel aan de andere kant van het tv-scherm als van het laptopscherm, die eerst zeiden dat Webber minstens zo goed was als Vettel, toen dat het allemaal aan de RBR te danken was, en daarna dat Vettel het heel moeilijk zou krijgen met Raikkonen. Onderschatten die dan gewoon Vettel, of zaten ze er dan op het punt van Webber en Raikkonen er naast en was de inschatting van de RBR op miraculeuze wijze toch juist?quote:Hahaha, dit is erg grappig. Ik weet niet of je het bewust doet? Lekker een beetje trollen? Als dat zo is; goed gedaan.
Lees even terug. Je zult zien dat ik nergens iets zeg over de rijderskwaliteiten van Vettel (of Hamilton). Ik geef alleen aan dat jouw redenaties niet kloppen. Dat jij daar uit afleidt wat mijn mening over bepaalde rijders zou zijn, is volledig voor jouw rekening.
Geen kans onbenut laten om Mercedes op te hemelen? Ik heb er nauwelijks aandacht aan besteed, waarom zou ik iets beweren wat zo'n beetje iedereen in en rondom de F1 beweert, namelijk dat Mercedes zo ver voorligt dat je aan het begin van het seizoen al wist dat ze beide titels gingen halen.quote:Waar je mij van beschuldigt is wel wat je zelf steeds doet, dat maakt het erg grappig. Je laat geen kans onbenut om de Mercedes op te hemelen (en zo Hamilton naar beneden te praten) en om Vettel op te hemelen door de RBR te bagatelliseren. En dan presteer je het ook nog om te pretenderen dat dat objectief vast te stellen feiten zijn.
Hoe kun jij dat nou merken? Jij tast toch altijd volledig in het duister over hoe sterk de auto en hoe sterk de coureur is? Als jij het niet weten kan, is er voor jou ook niks om aan mij te merken.quote:Klopt. Ik merk het aan je.
Als je alleen voor F1 gaat niet. Als je de andere series die Sport1/Ziggo Sport uit zendt wil zien (zoals ik) wel. Ze zenden ook GP2, GP3, F3, IndyCar, Nascar, DTM, Formule E, etc. uit. Voor mij de moeite waard om mijn abonnement te houden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
De resterende twee races van dit seizoen zend de BBC live uit toch? Dan zal ik mijn sport1 abonnement weer opzeggen..
Ben benieuwt wat het sportkanaal van Ziggo precies gaat uitzenden. Hopelijk hoef ik voor 2016 geen extra abonnement meer te nemen.
Voor mij ook. Maar ik twijfel wel...quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je alleen voor F1 gaat niet. Als je de andere series die Sport1/Ziggo Sport uit zendt wil zien (zoals ik) wel. Ze zenden ook GP2, GP3, F3, IndyCar, Nascar, DTM, Formule E, etc. uit. Voor mij de moeite waard om mijn abonnement te houden.
Een poging waartoe?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Heb je al een poging gedaan dan? Als je dat echt wil, zoals je beweert, dan lijkt me dat je dat probeert. Waar stuitte je pogingen tot nu toe op af?
Qua sport kijk ik inderdaad alleen F1 en de 24h van Le Mans. Vroeger keek ik ook nog het WRC (op eurosport), maar tegenwoordig mag ik al blij zijn als ik tijd heb om in een seizoen 80% van de F1 races en kwalificaties live te zien...quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je alleen voor F1 gaat niet. Als je de andere series die Sport1/Ziggo Sport uit zendt wil zien (zoals ik) wel. Ze zenden ook GP2, GP3, F3, IndyCar, Nascar, DTM, Formule E, etc. uit. Voor mij de moeite waard om mijn abonnement te houden.
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:19 schreef Coelho het volgende:
Helaas biedt Ziggo nog steeds niet meer dan 20mb up aan, als ze een 100/100 verbinding aan zouden bieden dan zou ik het serieus overwegen als alternatief voor mijn glasvezel.
dat is leuk, alleen heb je dat nergens voor nodig. tenzij je een zaak hebt die video bewerking doet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.quote:Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef nils7 het volgende:
Over Ziggo Sport gesproken, die zenden Kwalificatie en Race uit (op het open kanaal).
Welk circuit is dat? Idianapolis?quote:
jepquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welk circuit is dat? Idianapolis?
Jep. Het laatste jaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welk circuit is dat? Idianapolis?
Van de ziggo site:quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.
Mooi circuit wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Het laatste jaar
Vast door die ene marshall
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van de ziggo site:
https://www.ziggo.nl/tele(...)r_homepag_ziggosport
Lekker met een afhaalpizza op schootquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker met een afhaalpizza op schoot
Of met een vliegtuigmaaltijd. Ik vrees alleen dat KLM het niet live uitzendt...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker met een afhaalpizza op schoot
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nogquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)
Zucht, ze gaan inderdaad waarschijnlijk precies om 17:00u beginnen met het uitzenden van hun belangrijkste product..quote:Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport.
Anders check je gewoon de tvgids op horizon.tvquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.
Die zijn ook de enige die dat kunnen. Dat gezwets op Sport1 stelt ook niet veel voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |