abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 november 2015 @ 11:57:33 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157356550
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
De resterende twee races van dit seizoen zend de BBC live uit toch? Dan zal ik mijn sport1 abonnement weer opzeggen..
Ben benieuwt wat het sportkanaal van Ziggo precies gaat uitzenden. Hopelijk hoef ik voor 2016 geen extra abonnement meer te nemen.
Geen HD iig :W
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157356657
Ik merk het verschil niet met HD en zonder HD. Misschien komt het dat heel lang een beeldbuis(zo'n dikke kont ding) heb gehad.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_157356669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is ook een goede vraag, alleen jij wil hem niet beantwoord hebben. Ik wel.
Ik zou die vraag ook best beantwoord willen hebben. Het punt is dat die vraag niet te beantwoorden valt; het blijft de ene mening tegenover de andere. Jij beweerde dat het objectief aan te tonen valt. Ik heb je al een paar keer gevraagd om dat te doen, maar er komt niks. Ik ga er nu dus maar van uit dat je het inderdaad niet kunt.

quote:
Prima, maar dat is jouw verandering, niet de zijne. Blijkbaar vond je hem niet zo heel sympathiek en was je daarom nogal ontvankelijk voor het voortdurende bombardement aan ophemeling van de RBR om de prestaties van Vettel te bagatelliseren.
Hahaha, dit is erg grappig. Ik weet niet of je het bewust doet? Lekker een beetje trollen? Als dat zo is; goed gedaan. :Y

Lees even terug. Je zult zien dat ik nergens iets zeg over de rijderskwaliteiten van Vettel (of Hamilton). Ik geef alleen aan dat jouw redenaties niet kloppen. Dat jij daar uit afleidt wat mijn mening over bepaalde rijders zou zijn, is volledig voor jouw rekening.

Waar je mij van beschuldigt is wel wat je zelf steeds doet, dat maakt het erg grappig. Je laat geen kans onbenut om de Mercedes op te hemelen (en zo Hamilton naar beneden te praten) en om Vettel op te hemelen door de RBR te bagatelliseren. En dan presteer je het ook nog om te pretenderen dat dat objectief vast te stellen feiten zijn. :D

quote:
Maar het is ook heel verleidelijk om prestaties van een coureur waarvan je wil dat die niet zo goed is toe te schrijven aan de auto, en andersom bij de prestaties van een coureur die je fantastisch wil vinden de kwalititeit van de auto te bagetelliseren.
Klopt. Ik merk het aan je. :Y
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 november 2015 @ 12:04:07 #39
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157356685
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geen HD iig :W
Volgens dit zenderoverzicht wel
pi_157356993
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens dit zenderoverzicht wel
Dus toch HD. Mooi. :)
pi_157357452
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:03 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik zou die vraag ook best beantwoord willen hebben. Het punt is dat die vraag niet te beantwoorden valt;
Heb je al een poging gedaan dan? Als je dat echt wil, zoals je beweert, dan lijkt me dat je dat probeert. Waar stuitte je pogingen tot nu toe op af?

quote:
het blijft de ene mening tegenover de andere. Jij beweerde dat het objectief aan te tonen valt. Ik heb je al een paar keer gevraagd om dat te doen, maar er komt niks. Ik ga er nu dus maar van uit dat je het inderdaad niet kunt.
Ik heb jou er al een paar keer een vraag over gesteld, die negeer je. Ik ga geen lijstjes maken en tegenover elkaar zetten om zo met veel moeite een open deur in te trappen wat jij dan weer gaat negeren zoals bovengenoemde vragen.

quote:
Hahaha, dit is erg grappig. Ik weet niet of je het bewust doet? Lekker een beetje trollen? Als dat zo is; goed gedaan. :Y

Lees even terug. Je zult zien dat ik nergens iets zeg over de rijderskwaliteiten van Vettel (of Hamilton). Ik geef alleen aan dat jouw redenaties niet kloppen. Dat jij daar uit afleidt wat mijn mening over bepaalde rijders zou zijn, is volledig voor jouw rekening.
Ik hou niet precies bij wie precies wat gezegd heeft over welke coureur. Ik weet alleen dat heel veel mensen, zowel aan de andere kant van het tv-scherm als van het laptopscherm, die eerst zeiden dat Webber minstens zo goed was als Vettel, toen dat het allemaal aan de RBR te danken was, en daarna dat Vettel het heel moeilijk zou krijgen met Raikkonen. Onderschatten die dan gewoon Vettel, of zaten ze er dan op het punt van Webber en Raikkonen er naast en was de inschatting van de RBR op miraculeuze wijze toch juist?

Ik heb hier eerder kritiek gekregen op mijn manier van redeneren om coureurs tov elkaar in te schatten. Als ik me niet vergis was jij daar ook bij. Ik was daar niettemin redelijk van overtuigd dus toen heb ik er een harde uitspraak van gemaakt, zo hard dat die onjuist kan blijken, en daarmee de onjuistheid van de redenering aantoont. Eerst heb ik gesteld dat Alonso ongeveer 3 tienden op Raikkonen zou hebben, en daarna heb ik gesteld dat Vettel ook zoiets op Raikkonen zou hebben. Ik liet me daarop afrekenen, en ik zou daar aan gehouden worden. Ik weet niet meer wie dat was die me daarop zou afrekenen, maar ik heb er nooit meer wat van gehoord. Niet raar, want mijn redenering bleek deugdelijk genoeg om twee keer een correcte voorspelling te doen over het presteren van coureurs tov elkaar in dezelfde auto.

Dan kun jij beweren dat het onmogelijk is en blijven beweren dat mijn redenering niet deugt. Hoe kom ik dan aan die twee correcte voorspellingen? Als je dat inderdaad wil weten zoals je beweert, waarom wekt dat dan niet tenminste je nieuwsgierigheid?

quote:
Waar je mij van beschuldigt is wel wat je zelf steeds doet, dat maakt het erg grappig. Je laat geen kans onbenut om de Mercedes op te hemelen (en zo Hamilton naar beneden te praten) en om Vettel op te hemelen door de RBR te bagatelliseren. En dan presteer je het ook nog om te pretenderen dat dat objectief vast te stellen feiten zijn. :D
Geen kans onbenut laten om Mercedes op te hemelen? Ik heb er nauwelijks aandacht aan besteed, waarom zou ik iets beweren wat zo'n beetje iedereen in en rondom de F1 beweert, namelijk dat Mercedes zo ver voorligt dat je aan het begin van het seizoen al wist dat ze beide titels gingen halen.

quote:
Klopt. Ik merk het aan je. :Y
Hoe kun jij dat nou merken? Jij tast toch altijd volledig in het duister over hoe sterk de auto en hoe sterk de coureur is? Als jij het niet weten kan, is er voor jou ook niks om aan mij te merken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 november 2015 @ 12:51:04 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157357532
Man man wat een slap gelul over niks. Get a room
pi_157357751
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 november 2015 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
De resterende twee races van dit seizoen zend de BBC live uit toch? Dan zal ik mijn sport1 abonnement weer opzeggen..
Ben benieuwt wat het sportkanaal van Ziggo precies gaat uitzenden. Hopelijk hoef ik voor 2016 geen extra abonnement meer te nemen.
Als je alleen voor F1 gaat niet. Als je de andere series die Sport1/Ziggo Sport uit zendt wil zien (zoals ik) wel. Ze zenden ook GP2, GP3, F3, IndyCar, Nascar, DTM, Formule E, etc. uit. Voor mij de moeite waard om mijn abonnement te houden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:19:46 #44
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_157358064
Helaas biedt Ziggo nog steeds niet meer dan 20mb up aan, als ze een 100/100 verbinding aan zouden bieden dan zou ik het serieus overwegen als alternatief voor mijn glasvezel.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:29:44 #45
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_157358283
Mijn god, gaat dit gezeur nog steeds door? Wat voor leven moet je wel niet hebben als je enorme lappen tekst op een forum gaat neerpleuren om je gelijk te halen.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_157358607
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157358697
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Als je alleen voor F1 gaat niet. Als je de andere series die Sport1/Ziggo Sport uit zendt wil zien (zoals ik) wel. Ze zenden ook GP2, GP3, F3, IndyCar, Nascar, DTM, Formule E, etc. uit. Voor mij de moeite waard om mijn abonnement te houden.
Voor mij ook. Maar ik twijfel wel...
pi_157360334
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Heb je al een poging gedaan dan? Als je dat echt wil, zoals je beweert, dan lijkt me dat je dat probeert. Waar stuitte je pogingen tot nu toe op af?
Een poging waartoe? :?

Jij zegt dat je iets objectief aan kunt tonen. Ik zeg dat je dat niet kunt. Dus laat het maar zien. Dat heb ik nu al zo'n vijf keer gevraagd en je komt met helemaal niks. Klaarblijkelijk kun je het dus inderdaad niet. :)
pi_157360448
Wat een gedoe :z :O
Ja doei.
  vrijdag 6 november 2015 @ 16:11:55 #50
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_157362026
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:04 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Qua sport kijk ik inderdaad alleen F1 en de 24h van Le Mans. Vroeger keek ik ook nog het WRC (op eurosport), maar tegenwoordig mag ik al blij zijn als ik tijd heb om in een seizoen 80% van de F1 races en kwalificaties live te zien... :{
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_157365095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:19 schreef Coelho het volgende:
Helaas biedt Ziggo nog steeds niet meer dan 20mb up aan, als ze een 100/100 verbinding aan zouden bieden dan zou ik het serieus overwegen als alternatief voor mijn glasvezel.
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
pi_157365796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
dat is leuk, alleen heb je dat nergens voor nodig. tenzij je een zaak hebt die video bewerking doet.
pi_157421916
Heeft http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/F1/F1+in+Dutch~Nederlands een rss feed die ik kan gebruiken op mijn mobieltje?

Iemand die dat weet? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 9 november 2015 @ 14:11:02 #54
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157424778
Over Ziggo Sport gesproken, die zenden Kwalificatie en Race uit (op het open kanaal).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2015 @ 23:17:03 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:19:39 #56
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157460712
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef nils7 het volgende:
Over Ziggo Sport gesproken, die zenden Kwalificatie en Race uit (op het open kanaal).
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_157460747
quote:
Welk circuit is dat? Idianapolis?
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:21:19 #58
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_157460762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

jep
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2015 @ 23:21:22 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157460765
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Jep. Het laatste jaar ;(

Vast door die ene marshall
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157460786
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:

[..]

Van de ziggo site:

https://www.ziggo.nl/tele(...)r_homepag_ziggosport
pi_157460809
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jep. Het laatste jaar ;(

Vast door die ene marshall
Mooi circuit wel.
  dinsdag 10 november 2015 @ 23:53:17 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_157461705
quote:
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie) *O*
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_157461718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:

[..]

Lekker met een afhaalpizza op schoot :9
pi_157462329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

pi_157462354
quote:
nohommo.
pi_157462665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Of met een vliegtuigmaaltijd. Ik vrees alleen dat KLM het niet live uitzendt... :P
pi_157463725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nog :)
  woensdag 11 november 2015 @ 07:48:47 #68
6941 APK
Factual, I think.
pi_157463791
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport.
Zucht, ze gaan inderdaad waarschijnlijk precies om 17:00u beginnen met het uitzenden van hun belangrijkste product..
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 11 november 2015 @ 07:59:09 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157463841
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:

[..]

Anders check je gewoon de tvgids op horizon.tv ;)

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157463884
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nog :)
Die zijn ook de enige die dat kunnen. Dat gezwets op Sport1 stelt ook niet veel voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')