Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:19 schreef Coelho het volgende:
Helaas biedt Ziggo nog steeds niet meer dan 20mb up aan, als ze een 100/100 verbinding aan zouden bieden dan zou ik het serieus overwegen als alternatief voor mijn glasvezel.
dat is leuk, alleen heb je dat nergens voor nodig. tenzij je een zaak hebt die video bewerking doet.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.quote:Op maandag 9 november 2015 14:11 schreef nils7 het volgende:
Over Ziggo Sport gesproken, die zenden Kwalificatie en Race uit (op het open kanaal).
Welk circuit is dat? Idianapolis?quote:
jepquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welk circuit is dat? Idianapolis?
Jep. Het laatste jaarquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welk circuit is dat? Idianapolis?
Van de ziggo site:quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.
Mooi circuit wel.quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Het laatste jaar
Vast door die ene marshall
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van de ziggo site:
https://www.ziggo.nl/tele(...)r_homepag_ziggosport
Lekker met een afhaalpizza op schootquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)
quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker met een afhaalpizza op schoot
Of met een vliegtuigmaaltijd. Ik vrees alleen dat KLM het niet live uitzendt...quote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker met een afhaalpizza op schoot
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nogquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, heerlijke tijd om te kijken (Brazilie)
Zucht, ze gaan inderdaad waarschijnlijk precies om 17:00u beginnen met het uitzenden van hun belangrijkste product..quote:Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport.
Anders check je gewoon de tvgids op horizon.tvquote:Op dinsdag 10 november 2015 23:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb het nog niet officieel gelezen. Dus het komt niet in de OP bij tvgids.
Die zijn ook de enige die dat kunnen. Dat gezwets op Sport1 stelt ook niet veel voor.quote:Op woensdag 11 november 2015 07:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Weten we dat ook weer... Géén voorbeschouwing bij Ziggo Sport. Maar gelukkig hebben we de Beeb nog
Bij gebrek aan beter, vind ik het soms best leuk... Voornamelijk met Giedo en Tom is het soms wel geinig. Ik was het laatst alleen niet eens met Tom dat Button weg moet uit de F1, denk dat hij van alle 'bejaarde' F1 rijders hij nog meeste snelheid heeft..alleen zijn auto niet. Massa is soms nog wel snel, maar word nu al zo seniel als Ecclestone.quote:Op woensdag 11 november 2015 08:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Die zijn ook de enige die dat kunnen. Dat gezwets op Sport1 stelt ook niet veel voor.
Mijn ouders hebben die gisteren ontvangen, wat een triest ding trouwens. Ik mag hopen dat ze meer instellingen gaan toevoegen hieraan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Erg offtopic: Maar UPC (Ziggo) is bezig met de uitrol van nieuwe modems en modulatie techniek. De nieuwe modems zijn geschikt tot 4gbit down en enkele honderden mbits up.
De techniek die ze nu uitrollen zal over ca. 1 a 2 jaar geschikt zijn tot 10gbit down en 1gbit up.
Het is niet zozeer dat ik Coronel of Doornbos niet leuk vind ofzo, maar zo'n voorbeschouwing voegt voor mij niet zoveel toe. Bij de BBC wel, daar lopen ze de pits binnen en babbelen ze links en rechts, komen ze echt met toevoegingen, bij Sport1 komen ze niet verder dan wat Doornbos denkt dat er gaat gebeuren, de verwachting van Lammers en een beeld van de VT en Q die ik al gezien heb.quote:Op woensdag 11 november 2015 08:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter, vind ik het soms best leuk... Voornamelijk met Giedo en Tom is het soms wel geinig. Ik was het laatst alleen niet eens met Tom dat Button weg moet uit de F1, denk dat hij van alle 'bejaarde' F1 rijders hij nog meeste snelheid heeft..alleen zijn auto niet. Massa is soms nog wel snel, maar word nu al zo seniel als Ecclestone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |