quote:
Dat is nog matiger dan mijn Schweinhundquote:
Germaanse hillbilly klinkt als ook milly.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:01 schreef MissMSX het volgende:
Dat is nog matiger dan mijn Schweinhund
Girl you know it's truequote:
Nooooooo. Nu zit het in mijn hoofd.quote:
Nee, aangezien je niet wil meeten, moeten we toch iets anders verzinnen om aan je Facebook account te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef FrauMilena het volgende:
Late nwe het ergens adners over hebben.
Jij denkt mijn Facebook te achterhalen via een koosnaam?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, aangezien je niet wil meeten, moeten we toch iets anders verzinnen om aan je Facebook account te komen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Twee mannen met paardenhaar. Leuk
Die niks zelf zongen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Twee mannen met paardenhaar. Leuk
Ik ga d'r gewoon een keer opwachten bij tram 17.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, aangezien je niet wil meeten, moeten we toch iets anders verzinnen om aan je Facebook account te komen.
Nee, maar ik heb jou gezien. En volgens mij ben jij zo'n softie in een relatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt ons nog nooit samen gezien. Is ook heel ongemakkelijk hoor.
Dat is tegenwoordig heel normaalquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga d'r gewoon een keer opwachten bij tram 17.
Wordt nog druk bij de halte danquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga d'r gewoon een keer opwachten bij tram 17.
Rehabiliteren dan maar die gasten?quote:
Net zoals twi?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb jou gezien. En volgens mij ben jij zo'n softie in een relatie.
Tegenwoordig zingen ze wel zelf en wordt het daarna met de computer recht getrokken.quote:
True wel ja... Dan liever Milli Vanilli.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals twi?
[..]
Tegenwoordig zingen ze wel zelf en wordt het daarna met de computer recht getrokken.
Laten we het wel op een bewolkte dag doen, anders verblindt je iedereen met het zonlicht wat weerkaatst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef FrauMilena het volgende:
Oh shit, heel ontvangstcomité. Vergeet de rode loper niet.
Dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon heel hard FRAAAUUUU roepen en kijken voor een spichtig meisje die probeert weg te rennen.
Moet kunnen inmiddels.quote:
Terwijl je je bewonderd en aanbeden zou moeten voelen.quote:
Ja dat kan ik mij voorstellen. Iemand die gewoon je chocoladeletter op eet. Echtquote:
Zou ik ook voor je overhebben hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen. Iemand die gewoon je chocoladeletter op eet. Echtonbeschrijfelijk.
Ze heeft ook benen tot aan de hemel en een fris gezicht. Hoe meer van dat soort zaken we weten, des te makkelijker is ze te herkennen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon heel hard FRAAAUUUU roepen en kijken voor een spichtig meisje die probeert weg te rennen.
Stiekem ben ik obese en een man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft ook benen tot aan de hemel en een fris gezicht. Hoe meer van dat soort zaken we weten, des te makkelijker is ze te herkennen.
Oh en ik bedoelde met 'Dat' 'dat meisje' in plaats van 'die meisje'.quote:
Ze komt uit de Schilderswijk, die meisje kan prima.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh en ik bedoelde met 'Dat' 'dat meisje' in plaats van 'die meisje'.
Tenzij: 'die meisje met die frisse gezicht'.
Je bent een slechte leugenaar.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wee als jij aan mijn chocolade zou komen![]()
Echt he. Gelukkig heb ik er nog eentje.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen. Iemand die gewoon je chocoladeletter op eet. Echt![]()
onbeschrijfelijk.
Dat is best een belediging aan het adres van iemand die keurig ABN spreekt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze komt uit de Schilderwijk, die meisje kan prima.
Zou wel moeten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat dan?Die bedreigingen ben ik niet bang voor, ook niet na de tips die je gisteren kreeg.
Grammarnazi.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh en ik bedoelde met 'Dat' 'dat meisje' in plaats van 'die meisje'.
Tenzij: 'die meisje met die frisse gezicht'.
Het idee vind ik sowieso wat zoetsappig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die Dove flessen waar je een tekst op kan latten drukken. Wil er iets lief op zetten voor mn moeder maar alles klinkt zo afgezaagd (in max 50 karakters)
Hoeveel karakters is 'Omdat soppen op jouw leeftijd niet vanzelf gaat'.?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die Dove flessen waar je een tekst op kan latten drukken. Wil er iets lief op zetten voor mn moeder maar alles klinkt zo afgezaagd (in max 50 karakters)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel karakters is 'Omdat soppen op jouw leeftijd niet vanzelf gaat'.?
Dat is Dove sowieso wel, dus kan alleen maar beter wordenquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Wanneer heb jij haar horen spreken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat is best een belediging aan het adres van iemand die keurig ABN spreekt.
9/10. Moest dom grinniken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel karakters is 'Omdat soppen op jouw leeftijd niet vanzelf gaat'.?
Een fles met tekst erop is nog altijd beter dan met Moederdag een beschilderde steen krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het idee vind ik sowieso wat zoetsappig.
Koop dan een fles rituals en doe er een lief kaartje bij...
Had hem gewonnen, dus ik dacht dan kan die mooi onder de kerstboom (als die er komt)quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het idee vind ik sowieso wat zoetsappig.
Koop dan een fles rituals en doe er een lief kaartje bij...
Alsof tokkies ABN typen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar horen spreken?
At your servicequote:
"Je stinkt"quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
je bent een keiquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Een fles met tekst erop is nog altijd beter dan met Moederdag een beschilderde steen krijgen.
Hahaha we hebben een kenner.quote:
Die steen kun je tenminste nog gebruiken als moordwapen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef aeque het volgende:
Een fles met tekst erop is nog altijd beter dan met Moederdag een beschilderde steen krijgen.
Lieve mamquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hem gewonnen, dus ik dacht dan kan die mooi onder de kerstboom (als die er komt)
Of 'start 2016 met bubbels'.quote:
Een fles dove laten opdrinken lijkt mij ook niet heel gezond. Een steen is gelijk zo grof.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die steen kun je tenminste nog gebruiken als moordwapen.
Grof, maar efficiënt. Doorgaans wil je niet dat je dierbaren lang lijden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef aeque het volgende:
Een fles dove laten opdrinken lijkt mij ook niet heel gezond. Een steen is gelijk zo grof.
Mijn grap, wat doe je?quote:
Mijn mamma is heel erg lief. Dus laten we beide maar niet doen dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Een fles dove laten opdrinken lijkt mij ook niet heel gezond. Een steen is gelijk zo grof.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grof, maar efficiënt. Doorgaans wil je niet dat je dierbaren lang lijden.
Je bent er nu een kei in?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt 3 keer een kei moeten maken.Elke keer weer een andere school.
Voor de zekerheid 'niet geschikt voor consumptie'?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn mamma is heel erg lief. Dus laten we beide maar niet doen dan.
Dus bij deze. Wat wil je voor tekst op je Dove-fles hebben?![]()
Whut!? Nu is het ineens vanuit mij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mijn mamma is heel erg lief. Dus laten we beide maar niet doen dan.
Dus bij deze. Wat wil je voor tekst op je Dove-fles hebben?![]()
Nee, ik wil niet dat mijn mamma doodgaat aan Dove drinken en ik wil haar ook geen kei geven.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Kun je die fles Dove niet aan Frau geven? Dan is 'voor die frisse gezicht' wel een briljante tekst.
Is goed, dan krijg je hem terug van mij als random kado met de tekst van Air erop. Goed plan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat mijn mamma doodgaat aan Dove drinken en ik wil haar ook geen kei geven.
Dus dan geef ik de Dove aan jou. Lief he?
Oei dat is wel gevaarlijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Is goed, dan krijg je hem terug van mij als random kado met de tekst van Air erop. Goed plan.
Zo'n fles Dove met 'Je bent een kei' is ook nog wel een optie, vind ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:24 schreef aeque het volgende:
Is goed, dan krijg je hem terug van mij als random kado met de tekst van Air erop. Goed plan.
Ze voelt vaak zat steenkoud aan ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n fles Dove met 'Je bent een kei' is ook nog wel een optie, vind ik.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:23 schreef AirwiN het volgende:
Kun je die fles Dove niet aan Frau geven? Dan is 'voor die frisse gezicht' wel een briljante tekst.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze schrikken van je frisse gezicht
#LaatsteKeer
quote:#LaatsteKeer
Komt omdat je piemel niet groot genoeg is om haar op te warmenquote:
Wat is deze? Ik zei niks toch?quote:
Het heeft ook voordelen, na het eten doe ik dienst als tandenstoker.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Komt omdat je piemel niet groot genoeg is om haar op te warmen
Kort en dun. Iig in proportie danquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het heeft ook voordelen, na het eten doe ik dienst als tandenstoker.
We mogen dan wel getrouwd zijn in gemeenschap van goederen, maar dat gaat niet zo ver dat haar posts ook van toepassing zijn op de inhoud van mijn posts. Oftewel, ik ga nog even door.quote:
Ik ooko niet tochquote:
Ohh tss. Prima.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We mogen dan wel getrouwd zijn in gemeenschap van goederen, maar dat gaat niet zo ver dat haar posts ook van toepassing zijn op de inhoud van mijn posts. Oftewel, ik ga nog even door.
Volgende keer als we gaan paintballen moet je niet raar opkijken als iemand van je eigen team op je schiet.quote:
Het element geeft in de code een error en werkt dus niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Krijgt iemand dit werkend?
Ze hebben een foutje gemaakt waardoor deze nu heel erg goedkoop is , maar kan deze niet in de winkelmand leggen omdat ik een maat moet invoeren maar krijg het met firefox en edge niet voor elkaar, dus hier iemand misschien met een andere brouwser die het proberen wil?
http://www.vd.nl/koffers/(...)441055_color=D.Bruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |