Wanneer heb jij haar horen spreken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat is best een belediging aan het adres van iemand die keurig ABN spreekt.
9/10. Moest dom grinniken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel karakters is 'Omdat soppen op jouw leeftijd niet vanzelf gaat'.?
Een fles met tekst erop is nog altijd beter dan met Moederdag een beschilderde steen krijgen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het idee vind ik sowieso wat zoetsappig.
Koop dan een fles rituals en doe er een lief kaartje bij...
Had hem gewonnen, dus ik dacht dan kan die mooi onder de kerstboom (als die er komt)quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het idee vind ik sowieso wat zoetsappig.
Koop dan een fles rituals en doe er een lief kaartje bij...
Alsof tokkies ABN typen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar horen spreken?
At your servicequote:
"Je stinkt"quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die Dove flessen waar je een tekst op kan latten drukken. Wil er iets lief op zetten voor mn moeder maar alles klinkt zo afgezaagd (in max 50 karakters)
je bent een keiquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Een fles met tekst erop is nog altijd beter dan met Moederdag een beschilderde steen krijgen.
Hahaha we hebben een kenner.quote:
Die steen kun je tenminste nog gebruiken als moordwapen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef aeque het volgende:
Een fles met tekst erop is nog altijd beter dan met Moederdag een beschilderde steen krijgen.
Lieve mamquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hem gewonnen, dus ik dacht dan kan die mooi onder de kerstboom (als die er komt)
Of 'start 2016 met bubbels'.quote:
Een fles dove laten opdrinken lijkt mij ook niet heel gezond. Een steen is gelijk zo grof.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die steen kun je tenminste nog gebruiken als moordwapen.
Grof, maar efficiënt. Doorgaans wil je niet dat je dierbaren lang lijden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef aeque het volgende:
Een fles dove laten opdrinken lijkt mij ook niet heel gezond. Een steen is gelijk zo grof.
Mijn grap, wat doe je?quote:
Mijn mamma is heel erg lief. Dus laten we beide maar niet doen dan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Een fles dove laten opdrinken lijkt mij ook niet heel gezond. Een steen is gelijk zo grof.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grof, maar efficiënt. Doorgaans wil je niet dat je dierbaren lang lijden.
Je bent er nu een kei in?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt 3 keer een kei moeten maken.Elke keer weer een andere school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |