Nee, aangezien je niet wil meeten, moeten we toch iets anders verzinnen om aan je Facebook account te komen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef FrauMilena het volgende:
Late nwe het ergens adners over hebben.
Jij denkt mijn Facebook te achterhalen via een koosnaam?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, aangezien je niet wil meeten, moeten we toch iets anders verzinnen om aan je Facebook account te komen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Twee mannen met paardenhaar. Leuk
Die niks zelf zongen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Twee mannen met paardenhaar. Leuk
Ik ga d'r gewoon een keer opwachten bij tram 17.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, aangezien je niet wil meeten, moeten we toch iets anders verzinnen om aan je Facebook account te komen.
Nee, maar ik heb jou gezien. En volgens mij ben jij zo'n softie in een relatie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt ons nog nooit samen gezien. Is ook heel ongemakkelijk hoor.
Dat is tegenwoordig heel normaalquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga d'r gewoon een keer opwachten bij tram 17.
Wordt nog druk bij de halte danquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga d'r gewoon een keer opwachten bij tram 17.
Rehabiliteren dan maar die gasten?quote:
Net zoals twi?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb jou gezien. En volgens mij ben jij zo'n softie in een relatie.
Tegenwoordig zingen ze wel zelf en wordt het daarna met de computer recht getrokken.quote:
True wel ja... Dan liever Milli Vanilli.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Net zoals twi?
[..]
Tegenwoordig zingen ze wel zelf en wordt het daarna met de computer recht getrokken.
Laten we het wel op een bewolkte dag doen, anders verblindt je iedereen met het zonlicht wat weerkaatst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:07 schreef FrauMilena het volgende:
Oh shit, heel ontvangstcomité. Vergeet de rode loper niet.
Dat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon heel hard FRAAAUUUU roepen en kijken voor een spichtig meisje die probeert weg te rennen.
Moet kunnen inmiddels.quote:
Terwijl je je bewonderd en aanbeden zou moeten voelen.quote:
Ja dat kan ik mij voorstellen. Iemand die gewoon je chocoladeletter op eet. Echtquote:
Zou ik ook voor je overhebben hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen. Iemand die gewoon je chocoladeletter op eet. Echtonbeschrijfelijk.
Ze heeft ook benen tot aan de hemel en een fris gezicht. Hoe meer van dat soort zaken we weten, des te makkelijker is ze te herkennen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon heel hard FRAAAUUUU roepen en kijken voor een spichtig meisje die probeert weg te rennen.
Stiekem ben ik obese en een man.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft ook benen tot aan de hemel en een fris gezicht. Hoe meer van dat soort zaken we weten, des te makkelijker is ze te herkennen.
Oh en ik bedoelde met 'Dat' 'dat meisje' in plaats van 'die meisje'.quote:
Ze komt uit de Schilderswijk, die meisje kan prima.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh en ik bedoelde met 'Dat' 'dat meisje' in plaats van 'die meisje'.
Tenzij: 'die meisje met die frisse gezicht'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |