Dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn dit twee verschillende dingen met allebei een andere functie
Ja ook wel waar, maar was ook meer even snel ter illustratie (en wat weet Hosti nouquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn dit twee verschillende dingen met allebei een andere functie
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best een verschil tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit bijvoorbeeldDat zijn toch twee verschillende soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Die kronkel heb ik ook, wakker worden met bloedquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
O.a. veroorzaakt doordat ik in m'n slaap nog wel eens de neiging heb het tot bloedens toe open te krabben
Volgens mij is Hosti het vrouwtje in huis toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ook wel waar, maar was ook meer even snel ter illustratie (en wat weet Hosti nou)
Blijkbaar best watquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ook wel waar, maar was ook meer even snel ter illustratie (en wat weet Hosti nou)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee verschillende soort dingen?
haha ja schijnbaar wel.quote:
Ik heb zo'n eerste ding, dacht dat je daar een mooie versie van ging kopen, daarom dacht ik, wtf.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja schijnbaar wel.
Nja officieel heet het beide een wasmand. Maar van beide varianten, met dus verschillend nut, met je mooie en lelijke in mijn beleving.
En niet zo'n tweede ding? Waar laat je je was dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eerste ding, dacht dat je daar een mooie versie van ging kopen, daarom dacht ik, wtf.
in het hoekje of op "de stoel" natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
En niet zo'n tweede ding? Waar laat je je was dan?
Ik heb een mooie van de 2e versie gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eerste ding, dacht dat je daar een mooie versie van ging kopen, daarom dacht ik, wtf.
Wij hebben ook niet zo'n tweede ding.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding:quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeker. Ben blij dat jij er bent in deze SCquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding:
[ afbeelding ]
Toch wel mooier dan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeker. Ben blij dat jij er bent in deze SC
In een hoek van mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Serieus. Functie over vorm. Het is een mandquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding:
[ afbeelding ]
Toch wel mooier dan:
[ afbeelding ]
En dit is waarom je geen vriendin hebt...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een hoek van mijn slaapkamer
Niet gewoon overal over de vloer verspreid zodat je je nek breekt als je binnen loopt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een hoek van mijn slaapkamer
Functionaliteit en vorm kunnen prima samen gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus. Functie over vorm. Het is een mand
Gaan we aan dat draadje trekken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dit is waarom je geen vriendin hebt...
Ik heb er drie in de vorm van een tuinboon.Ofzo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Serieus. Functie over vorm. Het is een mand
Zo'n viezig hoopje. Ideaal voor beestjes om in te wonen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet gewoon overal over de vloer verspreid zodat je je nek breekt als je binnen loopt?
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dit is waarom je geen vriendin hebt...
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaan we aan dat draadje trekken?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor al uw advies.
Werkelijk.
Alles
Nee joh, ik was sowieso elke week wel, geen tijd om een hele teringzooi te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet gewoon overal over de vloer verspreid zodat je je nek breekt als je binnen loopt?
Waarom dan?quote:
Onze ratten waren een keer ontsnapt en toen zaten ze inderdaad in de vule wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n viezig hoopje. Ideaal voor beestjes om in te wonen...
Hier ligt toch wel een beste Mount Everest na een weekquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh, ik was sowieso elke week wel, geen tijd om een hele teringzooi te worden.
Ja he bahquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Onze ratten waren een keer ontsnapt en toen zaten ze inderdaad in de vule was
Dat weet ik niet, maar als hij leuk genoeg is, kijkt ze wel door de was heenquote:
Verschilletje in de samenstelling van het huishouden zullen we dan maar zeggen. Waarschijnlijk houdt Air gewoon van verse broeken en verse handdoeken elke dagquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ligt toch wel een beste Mount Everest na een week
Als dat nog mogelijk is danquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar als hij leuk genoeg is, kijkt ze wel door de was heen
net als die mand van jou zonder ventilatiegaten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet een week met 1 onderbroek?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verschilletje in de samenstelling van het huishouden zullen we dan maar zeggen. Waarschijnlijk houdt Air gewoon van verse broeken en verse handdoeken elke dag
Dat is niet de bewaarmand hequote:Op dinsdag 3 november 2015 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
net als die mand van jou zonder ventilatiegaten?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Is toch normaal? Niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet een week met 1 onderbroek?
In sommige eeuwen welquote:
Je bent onnoemelijk leuk, dus komt vast goedquote:
Ondergoed en sokken dagelijks. Broeken, bh's en shirts om de dag, soms iedere dag. Afhankelijk van de activiteiten die dag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaak verwisselen jullie bepaalde kledingstukken? Ondergoed, broeken, shirts, sokken?
Ondergoed, sokken (en meestal shirts) elke dag. Spijkerbroek doe ik makkelijk een week mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaak verwisselen jullie bepaalde kledingstukken? Ondergoed, broeken, shirts, sokken?
Dat is dan ook wel weer zo ja. Nu nog een wasmand.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent onnoemelijk leuk, dus komt vast goed
Ik heb twee wasmanden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja. Nu nog een wasmand.
Ik zal straks rapporteren hoe die goedkope bij de Xenos is. Nu wegquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ondergoed dagelijks, als ik sportief of vies bezig ben kan dat nog vaker zijn zelfs...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn sjaal maar eens gewassenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ondergoed dagelijks, als ik sportief of vies bezig ben kan dat nog vaker zijn zelfs...
t-shirts dagelijks....
wat ik daar overheen draag dat wisselt... Soms ook al na een dag... maar Zo heb ik een dikke trui voor in huis.. nou die is al even niet in de was geweest
Ook zoiets jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn sjaal maar eens gewassen![]()
Lekker viesquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ook zoiets ja
Ik laatst mijn bankdekentje
Heel herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb ik een dikke trui voor in huis.. nou die is al even niet in de was geweest
Ja dat iemand naast je onder dat dekentje gaat liggen en je bij jezelf denkt, ik zeg maar ff niksquote:
Nee, een verzamelmand en een mand om de vieze was mee te nemen naar de machine, en de natte was mee naar de waslijn te nemen.quote:
Nog viezer makenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat iemand naast je onder dat dekentje gaat liggen en je bij jezelf denkt, ik zeg maar ff niks
Ik was mijn kussens en dekbed niet zelfquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Kussens (op bed) zijn ook van die smerige dingen die mensen vaak nooit wassen
Stomerij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was mijn kussens en dekbed niet zelf.
Ik koop gewoon om de tijd nieuwequote:Op dinsdag 3 november 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Kussens (op bed) zijn ook van die smerige dingen die mensen vaak nooit wassen
Dure hobbyquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik koop gewoon om de tijd nieuwe![]()
Half jaar ofzo. Dan lap ik wat voor nieuwe kussens, voor 50 euro ben je meestal wel klaar. Volgens mij kun je die ook niet zelf wassen, komen ze er helemaal fucked up uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dure hobby
Of... hoe lang zit daar tussen?
Ik heb een SOA, hoe vertel ik dit aan mijn vriendin?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor al uw advies.
Werkelijk.
Alles
Open een topic op Fokquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een SOA, hoe vertel ik dit aan mijn vriendin?
Nou, dat was moeilijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Volblaffen en daarna met je zaad het op haar buik schrijvenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog een vraag aan Miss, hoe open ik een topic op Fok!?quote:
Hersenen even een momentje rust gunnen dan, alvorens je verdergaatquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
2 sollicitaties verstuurd en voel me nu al hersendood
Hoe moet dat dan als je gaat werken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
2 sollicitaties verstuurd en voel me nu al hersendood
Komt vooral, doordat ik het zo formeel mensen naar de mond praten vind, waar ik een hekel aan heb. En ik heel erg ga zuchten van simpele vacatures waar ze dan "ruime ervaring als inpakker" zoeken geloof ikquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je gaat werken?
Ik denk juist als je een beetje crea bent dat je met een wat minder formele praat er sneller uitgekozen wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Komt vooral, doordat ik het zo formeel mensen naar de mond praten vind, waar ik een hekel aan heb. En ik heel erg ga zuchten van simpele vacatures waar ze dan "ruime ervaring als inpakker" zoeken geloof ik
Ja dat probeer ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk juist als je een beetje crea bent dat je met een wat minder formele praat er sneller uitgekozen wordt.
Fijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef yats het volgende:
Zo, de verfkleding kan ook weer uit. De pooltafelkamer, logeerkamer en gang zijn geschilderd en ik moet zeggen, het ziet er verdomd goed uit.
Ja bereid je maar vast voor op vele afwijzingen en op geen reacties terug e.d.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ookGaat vallen en opstaan worden geloof ik. Verder als de schoollesjes en wat stage/supermarkt sollicitaties gaat mijn ervaring niet. En van alle online voorbeeldbrieven gaan m'n nekharen recht overeind staan.
Pooltafelkamer? Je wordt een faxie 2.0?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef yats het volgende:
Zo, de verfkleding kan ook weer uit. De pooltafelkamer, logeerkamer en gang zijn geschilderd en ik moet zeggen, het ziet er verdomd goed uit.
Twee katten, lego, en geen vriendin?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Pooltafelkamer? Je wordt een faxie 2.0?
Ja, is dat zo raar dan? Ik heb 5 slaapkamers, wat moet ik er anders mee? En nee...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Pooltafelkamer? Je wordt een faxie 2.0?
God bewaar :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee katten, lego, en geen vriendin?
Tijd voor een huisgenoot, die chicks voor je kan wingenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar dan? Ik heb 5 slaapkamers, wat moet ik er anders mee? En nee...
Of een huisgenoot die toe is aan wat gebroed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd voor een huisgenoot, die chicks voor je kan wingen
En nog geld toekrijgen ook
win-win
Vind ik zo duurquote:
Moet je minder hard beffenquote:
Inb4 1000 opmerkingen...quote:
Daar is mijn tong jarenlang op getraind, kom zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |