Wat voor wasmand?:oquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staat ie al maar dat is niet genoeg.
Nja gaat goed komen allemaal. Stukje van wiki wel informatief. Nog nooit zo goed/lang over nagedacht eigenlijk.
Zo eerst even naar de stad. Mijn moeder heeft een nieuwe jas nodig, eens kijken of we iets kunnen vinden. En ik heb een nieuwe wasmand gezien, eens kijken of die net zo mooi is als in de folder.
Achja, klinkt nu ook wel erger dan t is denk ik hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dat is wel heel erg. Mijn neefje had dat vroeger. Super zielig. Gelukkig volgens mij nu wel veel minder geworden. Ook niet echt iets meer waar je naar gaat vragen nadat hij volwassen geworden is.
Ik wist niet dat er zoiets bestond als een mooie wasmand.quote:
Nja hij is bij de Xenos nu heel goedkoop, dus weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten, maar wel even een kijkje waard. En hopelijk lekker door heel Utrecht dan met dat ding zeulenquote:
Best een verschil tussenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er zoiets bestond als een mooie wasmand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Best een verschil tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit bijvoorbeeldIn mijn beleving zijn dit twee verschillende dingen met allebei een andere functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
[..]
Best een verschil tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit bijvoorbeeldDe eerste is er ook niet voor om te laten staan in bijv. de badkamer en daar je vuile kleding in te gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn dit twee verschillende dingen met allebei een andere functie
Ja ook wel waar, maar was ook meer even snel ter illustratie (en wat weet Hosti nouquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
In mijn beleving zijn dit twee verschillende dingen met allebei een andere functie
[..]
Best een verschil tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit bijvoorbeeldDat zijn toch twee verschillende soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Die kronkel heb ik ook, wakker worden met bloedquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
O.a. veroorzaakt doordat ik in m'n slaap nog wel eens de neiging heb het tot bloedens toe open te krabben
Volgens mij is Hosti het vrouwtje in huis toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ook wel waar, maar was ook meer even snel ter illustratie (en wat weet Hosti nou)
Blijkbaar best watquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ook wel waar, maar was ook meer even snel ter illustratie (en wat weet Hosti nou)
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn toch twee verschillende soort dingen?
haha ja schijnbaar wel.quote:
Ik heb zo'n eerste ding, dacht dat je daar een mooie versie van ging kopen, daarom dacht ik, wtf.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha ja schijnbaar wel.
Nja officieel heet het beide een wasmand. Maar van beide varianten, met dus verschillend nut, met je mooie en lelijke in mijn beleving.
En niet zo'n tweede ding? Waar laat je je was dan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eerste ding, dacht dat je daar een mooie versie van ging kopen, daarom dacht ik, wtf.
in het hoekje of op "de stoel" natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
En niet zo'n tweede ding? Waar laat je je was dan?
Ik heb een mooie van de 2e versie gezien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zo'n eerste ding, dacht dat je daar een mooie versie van ging kopen, daarom dacht ik, wtf.
Wij hebben ook niet zo'n tweede ding.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding:quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeker. Ben blij dat jij er bent in deze SCquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding:
[ afbeelding ]
Toch wel mooier dan:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeker. Ben blij dat jij er bent in deze SC
In een hoek van mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Serieus. Functie over vorm. Het is een mandquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding:
[ afbeelding ]
Toch wel mooier dan:
[ afbeelding ]
En dit is waarom je geen vriendin hebt...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In een hoek van mijn slaapkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |