Ondergoed, sokken (en meestal shirts) elke dag. Spijkerbroek doe ik makkelijk een week mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaak verwisselen jullie bepaalde kledingstukken? Ondergoed, broeken, shirts, sokken?
Dat is dan ook wel weer zo ja. Nu nog een wasmand.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent onnoemelijk leuk, dus komt vast goed
Ik heb twee wasmanden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja. Nu nog een wasmand.
Ik zal straks rapporteren hoe die goedkope bij de Xenos is. Nu wegquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ondergoed dagelijks, als ik sportief of vies bezig ben kan dat nog vaker zijn zelfs...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaak verwisselen jullie bepaalde kledingstukken? Ondergoed, broeken, shirts, sokken?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn sjaal maar eens gewassenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ondergoed dagelijks, als ik sportief of vies bezig ben kan dat nog vaker zijn zelfs...
t-shirts dagelijks....
wat ik daar overheen draag dat wisselt... Soms ook al na een dag... maar Zo heb ik een dikke trui voor in huis.. nou die is al even niet in de was geweest
Ook zoiets jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb laatst mijn sjaal maar eens gewassen![]()
Lekker viesquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ook zoiets ja
Ik laatst mijn bankdekentje
Heel herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo heb ik een dikke trui voor in huis.. nou die is al even niet in de was geweest
Ja dat iemand naast je onder dat dekentje gaat liggen en je bij jezelf denkt, ik zeg maar ff niksquote:
Nee, een verzamelmand en een mand om de vieze was mee te nemen naar de machine, en de natte was mee naar de waslijn te nemen.quote:
Nog viezer makenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat iemand naast je onder dat dekentje gaat liggen en je bij jezelf denkt, ik zeg maar ff niks
Ik was mijn kussens en dekbed niet zelfquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Kussens (op bed) zijn ook van die smerige dingen die mensen vaak nooit wassen
Stomerij?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was mijn kussens en dekbed niet zelf.
Ik koop gewoon om de tijd nieuwequote:Op dinsdag 3 november 2015 14:23 schreef MissMSX het volgende:
Kussens (op bed) zijn ook van die smerige dingen die mensen vaak nooit wassen
Dure hobbyquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik koop gewoon om de tijd nieuwe![]()
Half jaar ofzo. Dan lap ik wat voor nieuwe kussens, voor 50 euro ben je meestal wel klaar. Volgens mij kun je die ook niet zelf wassen, komen ze er helemaal fucked up uit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dure hobby
Of... hoe lang zit daar tussen?
Ik heb een SOA, hoe vertel ik dit aan mijn vriendin?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor al uw advies.
Werkelijk.
Alles
Open een topic op Fokquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb een SOA, hoe vertel ik dit aan mijn vriendin?
Nou, dat was moeilijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Volblaffen en daarna met je zaad het op haar buik schrijvenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog een vraag aan Miss, hoe open ik een topic op Fok!?quote:
Hersenen even een momentje rust gunnen dan, alvorens je verdergaatquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
2 sollicitaties verstuurd en voel me nu al hersendood
Hoe moet dat dan als je gaat werken?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:34 schreef Fripsel het volgende:
2 sollicitaties verstuurd en voel me nu al hersendood
Komt vooral, doordat ik het zo formeel mensen naar de mond praten vind, waar ik een hekel aan heb. En ik heel erg ga zuchten van simpele vacatures waar ze dan "ruime ervaring als inpakker" zoeken geloof ikquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je gaat werken?
Ik denk juist als je een beetje crea bent dat je met een wat minder formele praat er sneller uitgekozen wordt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Komt vooral, doordat ik het zo formeel mensen naar de mond praten vind, waar ik een hekel aan heb. En ik heel erg ga zuchten van simpele vacatures waar ze dan "ruime ervaring als inpakker" zoeken geloof ik
Ja dat probeer ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk juist als je een beetje crea bent dat je met een wat minder formele praat er sneller uitgekozen wordt.
Fijnquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef yats het volgende:
Zo, de verfkleding kan ook weer uit. De pooltafelkamer, logeerkamer en gang zijn geschilderd en ik moet zeggen, het ziet er verdomd goed uit.
Ja bereid je maar vast voor op vele afwijzingen en op geen reacties terug e.d.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ookGaat vallen en opstaan worden geloof ik. Verder als de schoollesjes en wat stage/supermarkt sollicitaties gaat mijn ervaring niet. En van alle online voorbeeldbrieven gaan m'n nekharen recht overeind staan.
Pooltafelkamer? Je wordt een faxie 2.0?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:42 schreef yats het volgende:
Zo, de verfkleding kan ook weer uit. De pooltafelkamer, logeerkamer en gang zijn geschilderd en ik moet zeggen, het ziet er verdomd goed uit.
Twee katten, lego, en geen vriendin?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Pooltafelkamer? Je wordt een faxie 2.0?
Ja, is dat zo raar dan? Ik heb 5 slaapkamers, wat moet ik er anders mee? En nee...quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Pooltafelkamer? Je wordt een faxie 2.0?
God bewaar :$quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Twee katten, lego, en geen vriendin?
Tijd voor een huisgenoot, die chicks voor je kan wingenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar dan? Ik heb 5 slaapkamers, wat moet ik er anders mee? En nee...
Of een huisgenoot die toe is aan wat gebroed.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tijd voor een huisgenoot, die chicks voor je kan wingen
En nog geld toekrijgen ook
win-win
Vind ik zo duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |