Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dit is waarom je geen vriendin hebt...
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gaan we aan dat draadje trekken?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor al uw advies.
Werkelijk.
Alles
Nee joh, ik was sowieso elke week wel, geen tijd om een hele teringzooi te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet gewoon overal over de vloer verspreid zodat je je nek breekt als je binnen loopt?
Waarom dan?quote:
Onze ratten waren een keer ontsnapt en toen zaten ze inderdaad in de vule wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n viezig hoopje. Ideaal voor beestjes om in te wonen...
Hier ligt toch wel een beste Mount Everest na een weekquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee joh, ik was sowieso elke week wel, geen tijd om een hele teringzooi te worden.
Ja he bahquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Onze ratten waren een keer ontsnapt en toen zaten ze inderdaad in de vule was
Dat weet ik niet, maar als hij leuk genoeg is, kijkt ze wel door de was heenquote:
Verschilletje in de samenstelling van het huishouden zullen we dan maar zeggen. Waarschijnlijk houdt Air gewoon van verse broeken en verse handdoeken elke dagquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ligt toch wel een beste Mount Everest na een week
Als dat nog mogelijk is danquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar als hij leuk genoeg is, kijkt ze wel door de was heen
net als die mand van jou zonder ventilatiegaten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet een week met 1 onderbroek?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verschilletje in de samenstelling van het huishouden zullen we dan maar zeggen. Waarschijnlijk houdt Air gewoon van verse broeken en verse handdoeken elke dag
Dat is niet de bewaarmand hequote:Op dinsdag 3 november 2015 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
net als die mand van jou zonder ventilatiegaten?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze is geen man die alleen maar genoegen neemt met een k*t en eventueel een zak over het hoofd indien nodig
Is toch normaal? Niet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet een week met 1 onderbroek?
In sommige eeuwen welquote:
Je bent onnoemelijk leuk, dus komt vast goedquote:
Ondergoed en sokken dagelijks. Broeken, bh's en shirts om de dag, soms iedere dag. Afhankelijk van de activiteiten die dag.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef MissMSX het volgende:
Hoe vaak verwisselen jullie bepaalde kledingstukken? Ondergoed, broeken, shirts, sokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |