Je liegt.quote:
Hahahhahahahahahahaasquote:Op maandag 2 november 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Njo, ik heb een Samsung Galaxy S3.
Kan ik nu niet. Zit op m'n mobiel.quote:Op maandag 2 november 2015 19:13 schreef d4v1d het volgende:
Elf, maak mijn UI eens op de juiste grootte en verhouding
Op een S3 zeker?quote:Op maandag 2 november 2015 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik nu niet. Zit op m'n mobiel.
Probeer eens het uit/aanknopje en geluid tegelijkertijd.quote:Op maandag 2 november 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Njo, ik heb een Samsung Galaxy S3.
Je bent zelf tof.quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
david ik zeg ook altijd tegen kinderen op stage dat ze ''tof'' zijn
Wat voor stage doe je?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Zijn zeker ook speciale kinderen?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Ben je zijn begeleider?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Dnkje jij ook met je manly voice.quote:
BSO.quote:
Soms wel ja.quote:Op maandag 2 november 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn zeker ook speciale kinderen?
Jaquote:
quote:
Blijf van Crip af vriend.quote:Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zullen we samen een Hummer stelen en dan heel stoer gaan cruisen met het raampje open en alles?
Oke <3quote:Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zullen we samen een Hummer stelen en dan heel stoer gaan cruisen met het raampje open en alles?
Wie voor Fokker? Das gwn een zure moslimaquote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat gaan we eraan doen? Ik soms best bang voor die man.
quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie voor Fokker? Das gwn een zure moslima
quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie voor Fokker? Das gwn een zure moslima
Ik zag de OP en moest lachenquote:
Kabouter.quote:
Jajaja sorry man.quote:Op maandag 2 november 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey, beetje normaal doen tegen LB heh.
Uccccieeeequote:
Wij geven kleur aan dit topic, niet zijnde blauw....en Njos als limbo hoort er ook bij.quote:Op maandag 2 november 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Allochtonen ladies night kennelijk.
Je bent zelf een allochtoonquote:Op maandag 2 november 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Allochtonen ladies night kennelijk.
watquote:Op maandag 2 november 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
Ik ben zowel het meest als het minst allochtoon hier....identiteitscrisis!!
Yess ik hoor ergens bijquote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij geven kleur aan dit topic, niet zijnde blauw....en Njos als limbo hoort er ook bij.
Nouuuuuquote:Op maandag 2 november 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
Jij bent gewoon een getinte tatta.quote:Op maandag 2 november 2015 19:40 schreef Uccie het volgende:
Ik ben niet in NL geboren, maar ik ben wel heel Nederlands.quote:
Dat klinkt alsof ik onder het tosti-ijzer lig.quote:
Gezien je snor wel ja.quote:Op maandag 2 november 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
Als we het over allochtoon-factor gaan hebben dan win ik denk ik toch wel.
Ben jij dat in je ui?quote:Op maandag 2 november 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
Ja vooral je accentquote:Op maandag 2 november 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
Wel lekker warm.quote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik onder het tosti-ijzer lig.
Op die blonde met die piercings?quote:
Crip is mooiquote:
Nee op Crip natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op die blonde met die piercings?
Je ziet er niet zo nederlands uit. Ben je ook te klein voor.quote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren, maar ik ben wel heel Nederlands.
+ Ouders ook niet in Nederland geborenquote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben niet in NL geboren, maar ik ben wel heel Nederlands.
Gezien Indiase dames Miss World worden, ben ik daar ook gewoon klein.quote:Op maandag 2 november 2015 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je ziet er niet zo nederlands uit. Ben je ook te klein voor.
Ik pas wel op met wat ik zeg, ik weet niet of Crip al meerderjarig is.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 19:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
+ Ouders ook niet in Nederland geboren
Ik ben wel hier in NL geboren
Nee mijn ouders zijn kaasjes.quote:Op maandag 2 november 2015 19:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar qua opvoeding wel heel Nederlands ja
Jazeker, Crip is 22 ofzo?quote:Op maandag 2 november 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pas wel op met wat ik zeg, ik weet niet of Crip al meerderjarig is.
Wow,quote:Op maandag 2 november 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik pas wel op met wat ik zeg, ik weet niet of Crip al meerderjarig is.
Oh sorry, maar vrouwen willen toch altijd jonger geschat worden?quote:
Er komt een moment dat het een compliment is...ik weet alleen nog niet bij welke leeftijd dat tis.quote:
Liefst niet minderjarig though.quote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh sorry, maar vrouwen willen toch altijd jonger geschat worden?
Het moment dat ik niet minderjarig word geschat denk ik.quote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er komt een moment dat het een compliment is...ik weet alleen nog niet bij welke leeftijd dat tis.
Good luck with that!quote:Op maandag 2 november 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even een was ophangen en afwassen.
Tot straks
Is ze nu te oud voor je?quote:
Geef het maar op, hier lul je je niet meer uit. Accepteer gewoon dat leeftijd schatten niet jouw ding is.quote:Op maandag 2 november 2015 20:07 schreef d4v1d het volgende:
Als je het positief bekijkt scheelt het maar 3 jaar.
Of 4 als je het negatief bekijkt
Dit meen je niet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik Fylax voor het eerst op de radio hoorde dacht ik dat hij minstens 22 was, dat viel uiteindelijk ook tegen.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Mani89 het volgende:
Toen ik Fylax voor het eerst op de radio hoorde dacht ik dat hij minstens 22 was, dat viel uiteindelijk ook tegen.
Ik zat er maar 10 jaar naast, uiteindelijk.quote:
Ik gok dat jij 21 bent.quote:Op maandag 2 november 2015 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Hoe oud schat je mij na mijn stem mani?
Ik schrok me echt dood toen ik deze UI zag opduiken.quote:Op maandag 2 november 2015 20:11 schreef Tjacka het volgende:
Hoe oud schat je mij na mijn stem mani?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik schrok me echt dood toen ik deze UI zag opduiken.
Jij bent ongetwijfeld ongeveer even oud als Crip.
Wow.quote:Op maandag 2 november 2015 20:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat jij 21 bent.
Stem nooit gehoord
Goeien tip.quote:Op maandag 2 november 2015 21:04 schreef Specularium het volgende:
2Doc is altijd wel interessant.
Later even terugkijken.
Straks wel kijken naar Alpacas zeker.quote:
Nee, ik moet Sophie Hildebrand niet met haar lange vingers.quote:Op maandag 2 november 2015 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks wel kijken naar Alpacas zeker.
Sex Academy dan?quote:Op maandag 2 november 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik moet Sophie Hildebrand niet met haar lange vingers.
Is dat net zo goed als Passie in de polder?quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat weer? Dat is het ultieme plaatsvervangende schaamte programma.
Het is heel iets anders maar qua schaamte is het nog erger denk ik. Stelletjes die opdrachten moeten doen in de slaapkamer en zoquote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat net zo goed als Passie in de polder?
Ja ik zag het net in de gids staan. Over 7 minuten.quote:Op maandag 2 november 2015 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat weer? Dat is het ultieme plaatsvervangende schaamte programma.
Is er een topic?quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is heel iets anders maar qua schaamte is het nog erger denk ik. Stelletjes die opdrachten moeten doen in de slaapkamer en zo
ja of een beetje rarequote:Op maandag 2 november 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Het zijn meestal ook van die vieze stelletjes.
En het is met Goedele.
Precies, trekt wat exentriekere mensen aan waarschijnlijk. Niet van die saaie stelletjes die het 1x per 2 weken doen, in missionaris op vrijdagavond.quote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
ja of een beetje rareNou ja moet ook wel als je aan zoiets mee doet.
Volgens mij zat die laatste groep er vorige keer ook wel bij.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, trekt wat exentriekere mensen aan waarschijnlijk. Niet van die saaie stelletjes die het 1x per 2 weken doen, in missionaris op vrijdagavond.
Nou gek genoeg had ik dat bij dit programma eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
Zullen wel weer allemaal ingehuurd zijn door Ewout.
Ah shit dat is er ook.quote:Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Straks Meer voor Mannen met Maxim Hartman, jij kijkt toch ook Njos?
Liefst zo weinig mogelijk eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Mag je hier over nieuws praten?
Wat de fuck is dit dan![]()
http://www.nu.nl/politiek(...)korps-mariniers.html
lolquote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Liefst zo weinig mogelijk eigenlijk.
Vind het wel leuk maar VI staat hier op. Als ik tegenspurtel krijg ik klappen van de echte man hier.quote:Op maandag 2 november 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Straks Meer voor Mannen met Maxim Hartman, jij kijkt toch ook Njos?
quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
maar wat is het probleem? Vrouwen mogen dat niet ofzo?
quote:Uit onderzoek is gebleken dat een eenheid bestaande uit enkel mannen effectiever opereert en minder risico loopt op verwondingen
Dit. In een manneneenheid kun je geen vrouwen gebruiken. Mannen denken te veel met hun lul.quote:Op maandag 2 november 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
Mariniers en Commandotroepen is een mannensport.
Vraag maar aan Yoki.
Dat komt erna.quote:Op maandag 2 november 2015 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind het wel leuk maar VI staat hier op. Als ik tegenspurtel krijg ik klappen van de echte man hier.
En vrouwen zijn natuurlijk niet te vertrouwen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit. In een manneneenheid kun je geen vrouwen gebruiken. Mannen denken te veel met hun lul.
Ratten zijn het.quote:Op maandag 2 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En vrouwen zijn natuurlijk niet te vertrouwen.
En die willen niet vies worden.quote:Op maandag 2 november 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En vrouwen zijn natuurlijk niet te vertrouwen.
Je doet je best maar.quote:Op maandag 2 november 2015 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo maar eens even Sluipschutters kijken op Nederland 3.
Wat zal betekenen dat het hele niveau naar beneden wordt bijgesteld.quote:
Welk niveau? Dat van deze SC?quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zal betekenen dat het hele niveau naar beneden wordt bijgesteld.
Want dit moeten wij willen met zijn allen.
Oh nee hoor, er zijn zat vrouwen die cluster4 wel halen en het fysiek aankunnen. Er zullen ook echt wel vrouwen zijn die slagen voor de EVO, misschien nog wel beter/makkelijker dan sommige kerels. Maar het wereldje is niets, bij het KCT heeft er ook een dame toch maar van af gezien.quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zal betekenen dat het hele niveau naar beneden wordt bijgesteld.
Want dit moeten wij willen met zijn allen.
Wie was dat?quote:Op maandag 2 november 2015 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar het wereldje is niets, bij het KCT heeft er ook een dame toch maar van af gezien.
Ik kijk Maxim en moest hier om lachen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deze volgens mij. http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ommando-worden.dhtml
quote:Bieringa kreeg een startbewijs voor de selectietraining.
Tot het korps besefte dat ze een vrouw is en haar om die reden afwees.
quote:
Heyquote:
Gaat goed hoorquote:
timotei? geen ideequote:
Al een stageopdracht?quote:
Ja, maar er staat een hek weet je welquote:Op maandag 2 november 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
David woont wel dicht bij het spoor.
Moemoequote:
Nee.quote:
quote:
Stom.quote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb gewoon een map met allemaal BPV-opdrachten. Waaronder een project wat je zou kunnen vegelijken met wat jij als stageopdracht bedoeld.
hihiihihihihihi :$ :$: $: :$::$:$:$$quote:
We zijn wel allemaal van hetzelfde soortquote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Jezus, al die allochtonen hier, zo blijft Elfletterig wel weg ja.
Confronterend dit inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
Niks mis met bruine mensen!quote:Op maandag 2 november 2015 23:15 schreef Fokker89 het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:16 schreef d4v1d het volgende:
Wie is er dan allemaal allochtoon op LB na
Moemoe, LB, Uccie, Yasmin, Njos, Crip. LTDKVquote:Op maandag 2 november 2015 23:16 schreef d4v1d het volgende:
Wie is er dan allemaal allochtoon op LB na
wie is felixquote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef d4v1d het volgende:
Niks tegen allochtonen.
behalve halve-turken zoals felix
Good. Enjoying life.quote:
neger watquote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moemoe, LB, Uccie, Yasmin, Njos, Crip. LTDKV
Ahquote:
En je vergeet de belangrijkste.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Magnum miniquote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Good. Enjoying life.
Het is vandaag geen cheatday, maar ik neem toch (ergens een streepje) een lekkere Magnum dark mini.
En bij jou??
iddquote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja Neger ja.
Die 2 zien er net zo uit als LB wat dat betreft.
Wibi ook.quote:Op maandag 2 november 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlandsquote:
Naar Zeeland?quote:Op maandag 2 november 2015 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terug naar je eigen land godverdomme.
Kloptquote:
Volgende keer kom ik je opzoeken in utreggggquote:
Ga jij nou maar dat spandoek in Lombok zoeken harry.quote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
David gaat straks grapjes maken waar hij later sorry voor zegt, ik merk het alweer.
weeejoooowwwwquote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik je opzoeken in utregggg
quote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
David gaat straks grapjes maken waar hij later sorry voor zegt, ik merk het alweer.
Ben niks anders gewend van jequote:
Neh, gewoon een healthy lifestyle.quote:Op maandag 2 november 2015 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Magnum mini![]()
Ben je op een dieet?
Nou doei hèquote:Op maandag 2 november 2015 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Terug naar je eigen land godverdomme.
Tuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ga jij nou maar dat spandoek in Lombok zoeken harry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Dat hoeft niet als je allochtoon bent.quote:
uuuhhhhhhh.quote:Op maandag 2 november 2015 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
David, weet je ook hoe oud ik ben?
Ik doe samen met Geo en vrienden no frisdrank challenge. Tot kerst geen frisdrankquote:Op maandag 2 november 2015 23:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, gewoon een healthy lifestyle.
Oh, en thee erbij! Genot.
Harder dan de voorouders van d1v4d ooit hebben gewerkt.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef d4v1d het volgende:
Wat is een turkse vrouw op een fiets1.1/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jou eigenlijk nog nooit gezienquote:Op maandag 2 november 2015 23:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
NeeIk klik net je fobo aan en ik zie het
quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef d4v1d het volgende:
Wat is een turkse vrouw op een fiets-10 ptsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
David is gingerquote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb jou eigenlijk nog nooit gezien.
Doe eens een leuke foto posten!
Ik en foto's gaan niet samenquote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:
Tjacka is trouwens al freequote:
Ik heb toch pics gezienquote:
Wat heb je gegoogledquote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit nu op http://racistischemoppen.blogspot.nl/ en die zijn zelfs beneden mijn niveau
Heb er nog geen van jou gezienquote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil nog wel een keer een foto van Kauauai.
Ik was vandaag bij een Indiërse dokter, razende apenaids die man.quote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Indiërs zijn bazen.
http://www.z24.nl/economi(...)-door-indiers-432172
quote:Op maandag 2 november 2015 23:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Indiërs zijn bazen.
http://www.z24.nl/economi(...)-door-indiers-432172
Is dat je site?quote:
Heeft ze in US gepost.quote:Op maandag 2 november 2015 23:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil nog wel een keer een foto van Kauauai.
Toch wel raar hoor ditquote:
Nee, foto is toch al weg.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
linkje?
Voor eh.. educatieve doeleinden.
Dat ben ik ook.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te lang geleden. Ze is nog in de groei.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te lang geleden. Ze is nog in de groei.
Ik heb ze ook niet gezien hoor.quote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus LB krijgt wel pics en ik niet?!
Geen idee welke foto LB heeftquote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
LBquote:Op maandag 2 november 2015 23:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ook n iet.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik doe samen met Geo en vrienden no frisdrank challenge. Tot kerst geen frisdrank
Ik heb er vertrouwen in dat het meevalt.quote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je bent nog jong, ik wil je niet nu al opzadelen met een trauma.
quote:
Nee, dat doet het niet.quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat het meevalt.
Je bent naïef.quote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat het meevalt.
Ik niet, Geo welquote:Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ben je erg into cola? Zoja, dan heb je hier alvast 1 vriendin erbij gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |