abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146018607

quote:
In dit programma gaan koppels weer terug in de schoolbanken en krijgen ze les over de liefde en seks. Tijdens de zeven afleveringen neemt Nicolette Kluijver de presentatie op zich en geeft seksuologe Goedele Liekens de stellen verschillende tips. In zeven weken worden de zes stellen klaargestoomd voor een leven lang goede seks met voldoende handvatten om hun liefdesrelatie een boost te geven.

De koppels die deelnemen aan ‘Sex Academy’ zijn dol op elkaar én dol op seks! Maar hun seksleven kan wel een opknapbeurt gebruiken. De bekende onderwerpen als sleur, variatie en fantasieën komen aan bod. Maar ook vragen als: hoe krijg je de spanning tussen jou en je partner weer terug en hoe laat je aan elkaar weten wat je belangrijk vindt tijdens de seks, worden beantwoord. Het programma bestaat uit verschillende onderdelen. Zo zijn er lessen waarin diverse onderwerpen worden voor- en nabesproken en is er het praktijkgedeelte waarin de stellen met de verkregen opdrachten en de bijbehorende tips thuis aan de slag gaan. De opdrachten zijn onder andere verplicht seks hebben op een spannende, niet alledaagse plek, tantraseks, het rekken van een orgasme, seksuele fantasieën voor hem en haar, de ultieme verleiding en het perfecte vluggertje. Kortom alles om het liefdesleven een boost te geven…
Vanaf maandag 2 november, 21:30 uur op RTL5

[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 02-11-2015 21:33:29 ]
(she/her)
pi_146063896
quote:
Maar liefst 49% procent van de Nederlanders wil een spannender seksleven, 4 op de 10 vrouwen geniet niet van seks, 63% van de mannen zou eigenlijk vaker seks willen hebben en 64% van de vrouwen is tijdens de daad onzeker over haar lichaam*. Kortom; het liefdesleven van de Nederlander kan best een boost gebruiken. In het nieuwe RTL 5-programma ‘Sex Academy’, gepresenteerd door Nicolette Kluijver, gaan zes koppels terug naar school om aan hun seksleven te werken. Seksuologe Goedele Liekens geeft liefdescollege aan de stellen, en de kijker, die door middel van opdrachten, tips en huiswerk klaar worden gestoomd voor een leven lang goede seks. ‘Sex Academy’ is vanaf maandag 3 november, zeven weken lang te zien bij RTL 5.
Zo nemen Cindy en Richard plaats in de schoolbanken van ‘Sex Academy’. Ze zijn al negentien jaar samen maar Cindy is nog steeds bang dat haar grote liefde haar afwijst als ze initiatief neemt in bed. Het seksleven van Delisa en Mathijs is in een flinke sleur terechtgekomen sinds ze een baby hebben. Laura en Roy hebben een samengesteld gezin van vijf kinderen. Tijdens het draaiende houden van hun drukke huishouden, staat seks op de laatste plaats. Het liefdesleven van Omar en Bernice zit best goed, maar het mag allemaal een stuk creatiever. Dat probleem hebben Vincent en Alexandra ook. Alleen erop en eraf is niet meer genoeg voor dit stel, maar ze hebben geen idee hoe ze hun seksleven kunnen verbeteren. Feline is nogal behoudend en dat is iets waar zij en haar partner John verandering in willen brengen.

De koppels krijgen elke week ‘les’ over een ander thema. Zo komt niet alleen aan bod hoe ze de sleur te lijf kunnen gaan of hoe ze meer zin in seks kunnen krijgen, maar komen ook de beste standjes voor een spetterend of simultaan orgasme voorbij. Hoe kun je de meest opwindende plekjes bij je partner vinden en hoe kunnen fantasieën je seksleven oppeppen?

Natuurlijk geeft Goedele ook huiswerk mee. De lessen uit ‘Sex Academy’ moeten ook in de praktijk worden gebracht en dat leidt soms tot verrassende resultaten. Want hoe is het om seks te hebben op een onbekende plek? Je partner te verleiden met een sexy videoboodschap? Eindelijk de fantasie van jou en je partner tot uitvoering te brengen of om samen erotisch gefotografeerd te worden? Waarom kan een verbod op penetratie tot zinderende seks leiden? Met welke technieken kan je je partner een fullbody orgasme bezorgen?

Uiteindelijk moeten al deze opdrachten, tips en trucs ervoor zorgen dat de koppels elkaar (nog) beter leren kennen en daarmee hun seksleven naar een hoger plan tillen.
(she/her)
pi_146259252
Vanavond.
(she/her)
  maandag 3 november 2014 @ 19:24:18 #4
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146264903
Fylax, denk je wel beetje om jezelf?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146268642
quote:
7s.gif Op maandag 3 november 2014 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Fylax, denk je wel beetje om jezelf?
Hoezo?
(she/her)
pi_146271145
Ok hans
pi_146271544
Daar gaan we.
(she/her)
pi_146271652
dit gaat een pareltje worden denk ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_146271664
Vind t nu al leuk _O-
(she/her)
  Eindredactie Games maandag 3 november 2014 @ 21:41:35 #10
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146271754
Hihi de woordgrappen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 3 november 2014 @ 21:41:37 #11
176766 zoem
zoemt
pi_146271758
Erop en eraf
pi_146271781
:') :') :')
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_146271787
sex zonder voorspel. raar persoon :')
(she/her)
pi_146271808
9 maanden samen en nu al een saai seksleven :') :') :')
pi_146271810
:')
  Eindredactie Games maandag 3 november 2014 @ 21:42:26 #16
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146271813
Waarom nu al meedoen aan dat programma :')
pi_146271829
Paardrijdster, strak kutje dus.
(she/her)
  maandag 3 november 2014 @ 21:42:42 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_146271837
Yay, wat een gasten zitten erbij
Haters everywhere but I don't really care.
  Eindredactie Games maandag 3 november 2014 @ 21:42:55 #19
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146271850
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef Fylax het volgende:
Paardrijdster, strak kutje dus.
lekker warm dier tussen je benen
  Eindredactie Games maandag 3 november 2014 @ 21:43:20 #20
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146271869
5 kinderen :')
  maandag 3 november 2014 @ 21:43:30 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_146271882
En morgen staat ie weer bij de koffiebar....
Haters everywhere but I don't really care.
  Eindredactie Games maandag 3 november 2014 @ 21:43:49 #22
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_146271903
doe eens een spleet tussen je tanden
pi_146271925
Cindy en Richard _O_
(she/her)