Je liegt.quote:
Hahahhahahahahahahaasquote:Op maandag 2 november 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Njo, ik heb een Samsung Galaxy S3.
Kan ik nu niet. Zit op m'n mobiel.quote:Op maandag 2 november 2015 19:13 schreef d4v1d het volgende:
Elf, maak mijn UI eens op de juiste grootte en verhouding
Op een S3 zeker?quote:Op maandag 2 november 2015 19:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik nu niet. Zit op m'n mobiel.
Probeer eens het uit/aanknopje en geluid tegelijkertijd.quote:Op maandag 2 november 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Njo, ik heb een Samsung Galaxy S3.
Je bent zelf tof.quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
david ik zeg ook altijd tegen kinderen op stage dat ze ''tof'' zijn
Wat voor stage doe je?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Zijn zeker ook speciale kinderen?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Ben je zijn begeleider?quote:Op maandag 2 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
Dnkje jij ook met je manly voice.quote:
BSO.quote:
Soms wel ja.quote:Op maandag 2 november 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn zeker ook speciale kinderen?
Jaquote:
quote:
Blijf van Crip af vriend.quote:Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zullen we samen een Hummer stelen en dan heel stoer gaan cruisen met het raampje open en alles?
Oke <3quote:Op maandag 2 november 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zullen we samen een Hummer stelen en dan heel stoer gaan cruisen met het raampje open en alles?
Wie voor Fokker? Das gwn een zure moslimaquote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat gaan we eraan doen? Ik soms best bang voor die man.
quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie voor Fokker? Das gwn een zure moslima
quote:Op maandag 2 november 2015 19:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Wie voor Fokker? Das gwn een zure moslima
Ik zag de OP en moest lachenquote:
Kabouter.quote:
Jajaja sorry man.quote:Op maandag 2 november 2015 19:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey, beetje normaal doen tegen LB heh.
Uccccieeeequote:
Wij geven kleur aan dit topic, niet zijnde blauw....en Njos als limbo hoort er ook bij.quote:Op maandag 2 november 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Allochtonen ladies night kennelijk.
Je bent zelf een allochtoonquote:Op maandag 2 november 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Allochtonen ladies night kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |