Nee hoor ik zeg gewoon wat ik denk en dat kunnen sommige mensen niet hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 12:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij maakt ook best veel ruzie hoor, just saying.
Heerlijk op die manier vrij nemenquote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik neem telkes op laatst moment vrij
Woensdagochtend tentamen en net g3vraagd of ik deze middag en morgen vrij kan nemen... altijd op laatst moment vraag ik en dan ga ik gelijk weg
Ik doe dit wel vaker als ik vrij nodig heb, altijd op laatst moment vragen
Ik zit nu met een rotgevoel in de trein
Die agente uit The Flashquote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je idee voor OP, ikke niet weet
Oki nutz, wat ga je eten.quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg gewoon wat ik denk en dat kunnen sommige mensen niet hebben
[..]
Heerlijk op die manier vrij nemen
broodje pindakaasquote:
en jij dan sjimmie?quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je idee voor OP, ikke niet weet
Ik heb vanmorgen een sneedje brood gehad. helft smeerkaas en helft hagelslag. Net terug van de gym en ga zo rode linzen soep etequote:
Hey die havermouttaart was echt lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een sneedje brood gehad. helft smeerkaas en helft hagelslag. Net terug van de gym en ga zo rode linzen soep ete
Ook niet zo spannend. En linzen zijn echt kaki smerig.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een sneedje brood gehad. helft smeerkaas en helft hagelslag. Net terug van de gym en ga zo rode linzen soep ete
gimmequote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey die havermouttaart was echt lekker
ik hou echt vn je hermanquote:Op maandag 2 november 2015 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Jij bent lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat chubby allang een gepasseerd station is?quote:Op maandag 2 november 2015 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze post is gebaseerd op onware geruchten
wat heb je gedaan?quote:
Moet bij de gedachte eraan al kotsenquote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
meloewa kan best aardig zijnquote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo je vond havermoutnuffin ook lekker en dit was 101010 x lekkerder
Meloewa wrm zo aardig
Nou ja lekker lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo je vond havermoutnuffin ook lekker en dit was 101010 x lekkerder
Meloewa wrm zo aardig
Denken dat ik zomaar vrij kan nemen.quote:
oja liefde gaat door de maag.quote:
He!?!Q? wtf!?quote:
whutquote:Op maandag 2 november 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
wat gebeurt hierbij die quote van stimorol krijg ik ' benje paar' als voor ingevoerd antwoord...
Ik quote 2 berichten en gelijk na het quoten in het quotevenster staat er al wat getypt onder de quotequote:
ja, dat was duidelijk, maar dan nog. hoe dan..quote:Op maandag 2 november 2015 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik quote 2 berichten en gelijk na het quoten in het quotevenster staat er al wat getypt onder de quote
Wow omgquote:Op maandag 2 november 2015 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
wat gebeurt hierbij die quote van stimorol krijg ik ' benje paar' als voor ingevoerd antwoord...
Je homosensuele unconsciousness?quote:Op maandag 2 november 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oja liefde gaat door de maag.
benje paar
[..]
He!?!Q? wtf!?ik quote serieus dit bericht en er staat automatisch als antwoord "D ofso"
Echt wtf![]()
wie doet dat!? wtf
wow, we worden bespied door Myrrquote:Op maandag 2 november 2015 13:49 schreef Myrr het volgende:
Haha 2Nutz wordt in de gaten gehouden door de AIVD
ongeacht wat het verhaal hier achter is: terechte klachtquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:49 schreef Myrr het volgende:
Ja ze wille me besodeflikkerequote:Op maandag 2 november 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was duidelijk, maar dan nog. hoe dan..
Ehm het systeem vult voor mij in dat jij de D eet.... ;pquote:
help deze sc dan een beetjequote:Op maandag 2 november 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:
Ja ik hoop stiekem op Fernandes taferelen maar volgens mij kan ik wel concluderen dat deze SC gewoon echt heel saai is.
Niet te vergelijken idd... daar zaten alleen maar coole mensen. Hier ook alle afdankertjes der fokmaatschappijquote:Op maandag 2 november 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:
Ja ik hoop stiekem op Fernandes taferelen maar volgens mij kan ik wel concluderen dat deze SC gewoon echt heel saai is.
Overdag was het altijd wat saai, tegenwoordig 's avonds ookquote:Op maandag 2 november 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:
Hij is van PRISMquote:Op maandag 2 november 2015 13:49 schreef Myrr het volgende:
quote:
Zie je het probleem? Dat gaat niet werken.quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te vergelijken idd... daar zaten alleen maar coole mensen. Hier ook alle afdankertjes der fokmaatschappij
quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te vergelijken idd... daar zaten alleen maar coole mensen. Hier ook alle afdankertjes der fokmaatschappij
Nee, aflopende zaak helaas. Er komen ook niet echt nieuwe mensen bij met potentie.quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Zie je het probleem? Dat gaat niet werken.
kan ik niet over oordelen, ik kwam nooit in fernandesquote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Zie je het probleem? Dat gaat niet werken.
doe jij dat ook ?quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg gewoon wat ik denk en dat kunnen sommige mensen niet hebben
[..]
Heerlijk op die manier vrij nemen
ik "ken" jou ook niet. weet alleen je zwanger bent en idd wel behoorlijk sexyquote:Op maandag 2 november 2015 13:58 schreef Myrr het volgende:
Nou ik zie je wel eens voorbij komen maar heb verder geen idee wie je bent. Maargoed, Fernandes mensen waren sexy en fissa enzo en iedereen had verstand van voedsel.
Niemand was burgerlijk, maargoed, niets mis met burgerlijk zijn nu ik ook in dat gat ben gevallen.
Dat is dan een pluspunt, Danny kan alvast op tenminste één FOK!ker rekenen in toekomstquote:Op maandag 2 november 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik "ken" jou ook niet. weet alleen je zwanger bent en idd wel behoorlijk sexy
Jij vond Chocolatebears penis toch klein?quote:Op maandag 2 november 2015 13:58 schreef Myrr het volgende:
Nou ik zie je wel eens voorbij komen maar heb verder geen idee wie je bent. Maargoed, Fernandes mensen waren sexy en fissa enzo en iedereen had verstand van voedsel.
Niemand was burgerlijk, maargoed, niets mis met burgerlijk zijn nu ik ook in dat gat ben gevallen.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan een pluspunt, Danny kan alvast op tenminste één FOK!ker rekenen in toekomst
Normaal. Niet groot, niet klein, gewoon de everyday penner, niets mis mee. Wist dat deze ging komen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vond Chocolatebears penis toch klein?
Doe ik ook wel eens ja, vind ik lekkerder dan helemaal vooruit plannen.quote:
en dikke eikel? vinden meisjes dat prettig? voel je ook verschil in eikels?quote:
Ik bespreek geen penissen meer.quote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dikke eikel? vinden meisjes dat prettig? voelen je ook verschil in eikels?
Waarom zo onzeker? gaat er toch om dat JIJ klaar komtquote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dikke eikel? vinden meisjes dat prettig? voel je ook verschil in eikels?
kom op manquote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bespreek geen penissen meer.![]()
Volgende onderwerp.
nee johquote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker? gaat er toch om dat JIJ klaar komt
je bent tegenwoordig overgelopen naar OUD/quote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bespreek geen penissen meer.Straks kwets ik weer mensen.
Volgende onderwerp.
Ja ik heb geen zin meer om mensen onbedoeld te kwetsen er lezen vast mensen mee met een kleine eikel.quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom op man
jij bent altijd zo eerlijk
ik hoef geen antwoorden joh met 14cm kan je prima neuken
gewoon de naakte waarheid wil ik
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee joh
ik word juist geiler als ik de ander zie genieten
gewoon ego streling :$quote:
Ja, omdat zwanger zijn een vaag begrip is en het wel handig is als je daar info kunt neerplempen en vragen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent tegenwoordig overgelopen naar OUD/
Haha jouw kijk op alles over seks is zo naïef en grappigquote:Op maandag 2 november 2015 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon ego streling :$
zo van "ja ik kan haar bevredigen ik ben vet goed" :$
zodat kans groter is dat ze vaker wil ook
dus een forse eikel wordt wel als prettig ervaren neem ik aanquote:Op maandag 2 november 2015 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin meer om mensen onbedoeld te kwetsen er lezen vast mensen mee met een kleine eikel.
dat dan weer welquote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, omdat zwanger zijn een vaag begrip is en het wel handig is als je daar info kunt neerplempen en vragen.
hoezoquote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha jouw kijk op alles over seks is zo naïef en grappig![]()
Zou kunnen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dus een forse eikel wordt wel als prettig ervaren neem ik aan
zo'n paddestoelen piemel
Is vies.quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dus een forse eikel wordt wel als prettig ervaren neem ik aan
zo'n paddestoelen piemel
een uurtje geleden zeker pas?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Neverknown het volgende:
Stimo ik ben denk ik met het goede been uit bed gestapt vandaag.
Phantomesse plsquote:Op maandag 2 november 2015 13:58 schreef Myrr het volgende:
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom op man
jij bent altijd zo eerlijk
ik hoef geen antwoorden joh met 14cm kan je prima neuken
gewoon de naakte waarheid wil ik
oke, uit welk topic komt dit?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.
Ik ben een liefhebber van de besneden lul. Hoe strakker, hoe beter. Zoetjesaan heb ik gezien wat de verschillen zijn, en ik zal als ik zonen krijg, ze ook besnijden. Niet alleen omdat het beter neukt, maar ook omdat ik veelteveel gekrompen, scheve en ontstoken voorhuiden heb gezien. Ik kom meer gezonde besneden pikken tegen dan onbesneden. Voor klanten maakt het niet uit, maar als ik voor mezelf neuk, dan echt wel.
De vorm van de pik is op zich niet zo belangrijk. Ze mogen best krom zijn, of scheef, dat is niet erg. Er moeten alleen geen zachte knikjes inzitten. Dan klapt hij telkens dubbel bij het neuken. Te krom zodat hij niet goed glijd is natuurlijk weer teveel, maar ik kijk niet op een beetje scheef of krom. Recht is natuurlijk ideaal, maar dat is vooral omdat het mooi is.
Verder heb ik graag dat een man het hele zaakje lekker glad scheert. En dan niet zo half, zodat je toch nog stoppels voelt. Dat is lekker schoon en glad, het beste tegen irritatie. Sommige mensen vinden het raar als een man scheert, maar tegenwoordig word het best wel veel gedaan ook door mannen! Ik ben daar wel blij mee.
Als ik dit Google, waar kom ik dan uit?!quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.
Ik ben een liefhebber van de besneden lul. Hoe strakker, hoe beter. Zoetjesaan heb ik gezien wat de verschillen zijn, en ik zal als ik zonen krijg, ze ook besnijden. Niet alleen omdat het beter neukt, maar ook omdat ik veelteveel gekrompen, scheve en ontstoken voorhuiden heb gezien. Ik kom meer gezonde besneden pikken tegen dan onbesneden. Voor klanten maakt het niet uit, maar als ik voor mezelf neuk, dan echt wel.
De vorm van de pik is op zich niet zo belangrijk. Ze mogen best krom zijn, of scheef, dat is niet erg. Er moeten alleen geen zachte knikjes inzitten. Dan klapt hij telkens dubbel bij het neuken. Te krom zodat hij niet goed glijd is natuurlijk weer teveel, maar ik kijk niet op een beetje scheef of krom. Recht is natuurlijk ideaal, maar dat is vooral omdat het mooi is.
Verder heb ik graag dat een man het hele zaakje lekker glad scheert. En dan niet zo half, zodat je toch nog stoppels voelt. Dat is lekker schoon en glad, het beste tegen irritatie. Sommige mensen vinden het raar als een man scheert, maar tegenwoordig word het best wel veel gedaan ook door mannen! Ik ben daar wel blij mee.
Wil je zeggen dat ik lieg?quote:
Dankje wel. Hier kan dima wat mee.quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Blog van een seksueel onderneemster.quote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit Google, waar kom ik dan uit?!
quote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
nice
ik wel forse eikel
zeker in de ochtendenman man man
maar moet wel goed compenseren met likken vingeren ik
Hahahahahahaquote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
zou me nog niks verbazenquote:
Heb je wel eens onbesneden piemel gehad?quote:Op maandag 2 november 2015 14:16 schreef Neverknown het volgende:
Elke piemel is geen pareltje als je hem voor het eerst ziet. Je moet er sws aan wennen vind ik.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dima, zou je niet eerst eens een chick regelen voordat je je over deze dingen druk maakt. Tis pijnlijk om te zien.
zit niet in mequote:Op maandag 2 november 2015 14:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dima, zou je niet eerst eens een chick regelen voordat je je over deze dingen druk maakt. Tis pijnlijk om te zien.
Och jezus ja die ook nogquote:
je zou maar zo'n commentaar krijgen van zo'n userquote:
Hahaha ja ik moet ook oprecht lachen hier achter mijn pc'tje... nicequote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou maar zo'n commentaar krijgen van zo'n user
ja tetou is halve homoquote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef Dimachaerus het volgende:
maar die had weleens stront aan de knikker als ik het goed begrepen had...
Ey pik wel oplitte mit wat ze geis ziggen euver michquote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zou maar zo'n commentaar krijgen van zo'n user
Ja. Niet m'n voorkeur.quote:Op maandag 2 november 2015 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je wel eens onbesneden piemel gehad?
Jij zit in #teamikstopzeelkedaginmnmondquote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Ik sluit me aan bij team #ikbespreekgeenpenissen meer.
heb je wel eens dikke eikel gehadquote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
waar moeten we het dan over hebben?quote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Als je eens zou stoppen met rukken, en een fatsoenlijk beeld van vrouwen kreeg dan kon je gewoon met ze praten zonder als een rietje te bibberen en met zweterige klamme handjes te staan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zit niet in me
ik vroeg het me gewoon af
het helpt bij mental mastrubation ook
Tetten?quote:Op maandag 2 november 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar moeten we het dan over hebben?
De ene neukt hier dagelijks en de ander een paar niet.quote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo zo
Iedereen neukt hier met elkaar
Capuchon mooier?quote:
wowquote:Op maandag 2 november 2015 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zit in #teamikstopzeelkedaginmnmond
Wel goed antwoord dit. Verrassend.quote:Op maandag 2 november 2015 14:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je eens zou stoppen met rukken, en een fatsoenlijk beeld van vrouwen kreeg dan kon je gewoon met ze praten zonder als een rietje te bibberen en met zweterige klamme handjes te staan.
Rukken etc helpt niet, en de grote van je penis en hoe fijn die is laat je bepalen door de vrouw waar je dan mee bent. Iedereen heeft andere smaken, en iedere vrouw zit inwendig wel wat anders in elkaar. Met andere woorden het maakt geen flikker uit, maar als je zwaar aan wil tillen en met een penis complex wil rondlopen als een soort open gapende won dan tja. Wie houdt je tegen.
Thuis werken. Best relax. Beetje uitzoekwerk.quote:Op maandag 2 november 2015 14:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zit je op de boot of ben je thuis?
wat is voor jou ideale diktequote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Klinkt wel mooi eigenlijk. Beetje relaxen, drink je ook bier erbij?quote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis werken. Best relax. Beetje uitzoekwerk.
die van meloewa zijn ook al uitgebreid besprokenquote:
klopt. tering warm op kantoorquote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Lets talk About THE weather is a beautiful sunny day. Isnt it?
Bij mij ook veel praten. Ik heb er sowieso maar 5 gehad dus ja. Niets om me voor te schamen op 23 jarige leeftijd.quote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef Myrr het volgende:
Ja hallo Meloewa, verschillende situaties. Bij mij was het een gevalletje van bijna een jaar praten voor ik erop hopte.
niet verwacht ditquote:Op maandag 2 november 2015 14:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bij mij ook veel praten. Ik heb er sowieso maar 5 gehad dus ja. Niets om me voor te schamen op 23 jarige leeftijd.
Fokkers? Hihaho nee grapje. Wist tot net niet dat je Meloewa was trouwens.quote:Op maandag 2 november 2015 14:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bij mij ook veel praten. Ik heb er sowieso maar 5 gehad dus ja. Niets om me voor te schamen op 23 jarige leeftijd.
heel verwarrend ook die klonen altijdquote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fokkers? Hihaho nee grapje. Wist tot net niet dat je Meloewa was trouwens.
Haha, soms. Meestal niet. Voor 5 uur drink ik meestal niet ook ivm rolschaatsen. Alcohol is echt funest voor balans en soepele motoriek.quote:Op maandag 2 november 2015 14:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi eigenlijk. Beetje relaxen, drink je ook bier erbij?
Is je vriendin lekker?quote:Op maandag 2 november 2015 14:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha, soms. Meestal niet. Voor 5 uur drink ik meestal niet ook ivm rolschaatsen. Alcohol is echt funest voor balans en soepele motoriek.
Gisteren en eergisteren waren veel mooier.quote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Lets talk About THE weather is a beautiful sunny day. Isnt it?
welke van de 4 bedoel je?quote:
Gwn totaal.quote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fokkers? Hihaho nee grapje. Wist tot net niet dat je Meloewa was trouwens.
Wow zo open, chaiquote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Netjes, netjes.quote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn totaal.
Aangenaamd![]()
Maar ik ben gewoon neverknown accepteer m'n nieuwe identiteit mensen.
Vond je? Niet veel van meegekregen dan. Ik vind vandaag erg mooi.quote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren waren veel mooier.
meloewa klinkt gewoon leukerquote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn totaal.
Aangenaamd![]()
Ja dat is wel waar en alles maar je bent een man van de zee dat betekend dat je vast veel bieren hebt gehad, welke was je favoriet?quote:Op maandag 2 november 2015 14:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha, soms. Meestal niet. Voor 5 uur drink ik meestal niet ook ivm rolschaatsen. Alcohol is echt funest voor balans en soepele motoriek.
hier warm en zonnigquote:Op maandag 2 november 2015 14:33 schreef Myrr het volgende:
Gisteren trok ik mijn winterjas aan alvorens te waggelen door de stad. Big mistake. Ziet er vandaag wel naar uit dat hij nodig is.
Toch blijf je plakkenquote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit Google, waar kom ik dan uit?!
[..]
Wil je zeggen dat ik lieg?
Ja, mooie meid en niet zo klein als de meeste filipinas. De meesten zijn van die 'propjes' zegmaar, maar zij is minder dan 10 cm korter dan ik, heeft een sportlijf en ze is wellness-therapist dus veel met gezond leven bezig. En dan nog parttime tourguide erbij.quote:
Je zal de schaduw waar je uit geboren bent nooit kunnen ontsnappen dat kan niemand, en ik kan het weten.quote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn totaal.
Aangenaamd![]()
Maar wat vind ze van je scheve schaats?quote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, mooie meid en niet zo klein als de meeste filipinas. De meesten zijn van die 'propjes' zegmaar, maar zij is minder dan 10 cm korter dan ik, heeft een sportlijf en ze is wellness-therapist dus veel met gezond leven bezig. En dan nog parttime tourguide erbij.
Oh, gewoon pilsener omdat het lekker wegdrinkt. Ik ben niet zo van de speciaalbieren.quote:Op maandag 2 november 2015 14:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar en alles maar je bent een man van de zee dat betekend dat je vast veel bieren hebt gehad, welke was je favoriet?
Oke, hoe oud?quote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, mooie meid en niet zo klein als de meeste filipinas. De meesten zijn van die 'propjes' zegmaar, maar zij is minder dan 10 cm korter dan ik, heeft een sportlijf en ze is wellness-therapist dus veel met gezond leven bezig. En dan nog parttime tourguide erbij.
Ben op verplicht bedrust dus ik ga inderdaad blijven plakken tot dat ding dat tegen mijn laptop aan loopt te trappen uit mijn buik is.quote:
nja, nu heb het ook wel snel warm, maar een jas zou ik nu niet aantrekkenquote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook zonnig, maar ik vertrouw de Nederlandse zon nooit.
Met jou kan ik praten. Weissbier doet het ook wel goed. Duitse bieren zijn een stuk bitterder, maar ik hou daar wel van een Duitse pils. Merk jij een verschil in pils per land?quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh, gewoon pilsener omdat het lekker wegdrinkt. Ik ben niet zo van de speciaalbieren.
achterstand huur peeskamer? of bedoel je wat anders?quote:
Ze kan er mee leven zegt ze. Ik denk dat ze het wel begrijpt. Kijk, als ik 6 weken op zee ben neuk ik ook al niet. Als ik dan thuis ook niet neuk is dat best klote.quote:Op maandag 2 november 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat vind ze van je scheve schaats?
quote:Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze kan er mee leven zegt ze. Ik denk dat ze het wel begrijpt. Kijk, als ik 6 weken op zee ben neuk ik ook al niet. Als ik dan thuis ook niet neuk is dat best klote.
Uiteindelijk wil ik organiseren dat ze hier komt wonen 6 maanden per jaar, maar dat is allemaal zo makkelijk niet, terwijl als je vluchteling bent schijnt het allemaal maar makkelijk te kunnen. Beetje krom geregeld wel.
Oh, ze woont daar nog? Die heeft zes vriendjes joh. Niet druk om maken.quote:Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze kan er mee leven zegt ze. Ik denk dat ze het wel begrijpt. Kijk, als ik 6 weken op zee ben neuk ik ook al niet. Als ik dan thuis ook niet neuk is dat best klote.
Uiteindelijk wil ik organiseren dat ze hier komt wonen 6 maanden per jaar, maar dat is allemaal zo makkelijk niet, terwijl als je vluchteling bent schijnt het allemaal maar makkelijk te kunnen. Beetje krom geregeld wel.
ja lastig. Maar misschien dan eens wat in de buurt zoeken of gewoon geen relatie.quote:Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef Myrr het volgende:
Nou ja, leeftijd maakt niet uit ook Niels01. Ik zoek een smatje voor mijn vriend nu mijn libido is gekelderd tot onder het vriespunt. 1 keer per week is gewoon wat sneu voor 'm.
[..]
Oh, ze woont daar nog? Die heeft zes vriendjes joh. Niet druk om maken.
Nee grapje, Phillipijnen zijn vrij trouw.
Zijn bijvrouw is J.Lo dus 32 kan wel.quote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ongeveer tien jaar jonger dan ik, dus nog in het nette. Ik ben 42.
Mja... nog nooit gehoord dat een vrouw tijdens zwangerschap een ander zoekt voor haar man/vriend.quote:
Jij bent ook echt een trouwe hequote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou het nooit kunnen maar goed als dat werkt voor jullie...
Nou ben ik ook niet helemaal serieus natuurlijk, wil wel in staat zijn om mee te kunnen doen als zoiets gebeurt maar denk niet dat er veel mensen zijn die een zwangere vrouw willen doen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou het nooit kunnen maar goed als dat werkt voor jullie...
schijnt ook per vrouw te verschillen.quote:
Mja, vind dat gewoon normaal eigenlijk. Maar zal ook met opvoeding te maken hebben. Mijn ouders zijn ook al vanaf tieners samen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een trouwe he
Oh ja zeker. Tijdens reizen drink ik meestal het lokale spul.quote:Op maandag 2 november 2015 14:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Weissbier doet het ook wel goed. Duitse bieren zijn een stuk bitterder, maar ik hou daar wel van een Duitse pils. Merk jij een verschil in pils per land?
overal is een doelgroep voorquote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben ik ook niet helemaal serieus natuurlijk, wil wel in staat zijn om mee te kunnen doen als zoiets gebeurt maar denk niet dat er veel mensen zijn die een zwangere vrouw willen doen.
Ik zou het al geweldig vinden als ze in zo'n periode een fleshlight zou aanschaffenquote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben ik ook niet helemaal serieus natuurlijk, wil wel in staat zijn om mee te kunnen doen als zoiets gebeurt maar denk niet dat er veel mensen zijn die een zwangere vrouw willen doen.
Dat ja, sowieso tegenwoordig willen sommige mannen een non als vrouw en zelf het beest uit hangen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou het al geweldig vinden als ze in zo'n periode een fleshlight zou aanschaffen
Appel valt niet ver van de boom inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, vind dat gewoon normaal eigenlijk. Maar zal ook met opvoeding te maken hebben. Mijn ouders zijn ook al vanaf tieners samen.
Zelfs met goedkeuring van mijn vriendin zou ik het denk ik niet kunnen.
Snapt?quote:Op maandag 2 november 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja... nog nooit gehoord dat een vrouw tijdens zwangerschap een ander zoekt voor haar man/vriend.
Jij bent 1 van de weinige die het snapt
letaalquote:Op maandag 2 november 2015 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.
Die dingen zijn nog meer letaal voor je gevoeligheid dan een douchekop.
Hahaha shiiiitquote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef Myrr het volgende:
Nou ja, leeftijd maakt niet uit ook Niels01. Ik zoek een smatje voor mijn vriend nu mijn libido is gekelderd tot onder het vriespunt. 1 keer per week is gewoon wat sneu voor 'm.
Dan maak je maar zin gvd, arme man van jequote:Op maandag 2 november 2015 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.
Die dingen zijn nog meer letaal voor je gevoeligheid dan een douchekop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |