Jij zit in #teamikstopzeelkedaginmnmondquote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Ik sluit me aan bij team #ikbespreekgeenpenissen meer.
heb je wel eens dikke eikel gehadquote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
waar moeten we het dan over hebben?quote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Als je eens zou stoppen met rukken, en een fatsoenlijk beeld van vrouwen kreeg dan kon je gewoon met ze praten zonder als een rietje te bibberen en met zweterige klamme handjes te staan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zit niet in me
ik vroeg het me gewoon af
het helpt bij mental mastrubation ook
Tetten?quote:Op maandag 2 november 2015 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar moeten we het dan over hebben?
De ene neukt hier dagelijks en de ander een paar niet.quote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo zo
Iedereen neukt hier met elkaar
Capuchon mooier?quote:
wowquote:Op maandag 2 november 2015 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij zit in #teamikstopzeelkedaginmnmond
Wel goed antwoord dit. Verrassend.quote:Op maandag 2 november 2015 14:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je eens zou stoppen met rukken, en een fatsoenlijk beeld van vrouwen kreeg dan kon je gewoon met ze praten zonder als een rietje te bibberen en met zweterige klamme handjes te staan.
Rukken etc helpt niet, en de grote van je penis en hoe fijn die is laat je bepalen door de vrouw waar je dan mee bent. Iedereen heeft andere smaken, en iedere vrouw zit inwendig wel wat anders in elkaar. Met andere woorden het maakt geen flikker uit, maar als je zwaar aan wil tillen en met een penis complex wil rondlopen als een soort open gapende won dan tja. Wie houdt je tegen.
Thuis werken. Best relax. Beetje uitzoekwerk.quote:Op maandag 2 november 2015 14:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zit je op de boot of ben je thuis?
wat is voor jou ideale diktequote:Op maandag 2 november 2015 14:22 schreef Neverknown het volgende:
Klinkt wel mooi eigenlijk. Beetje relaxen, drink je ook bier erbij?quote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Thuis werken. Best relax. Beetje uitzoekwerk.
die van meloewa zijn ook al uitgebreid besprokenquote:
klopt. tering warm op kantoorquote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Lets talk About THE weather is a beautiful sunny day. Isnt it?
Bij mij ook veel praten. Ik heb er sowieso maar 5 gehad dus ja. Niets om me voor te schamen op 23 jarige leeftijd.quote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef Myrr het volgende:
Ja hallo Meloewa, verschillende situaties. Bij mij was het een gevalletje van bijna een jaar praten voor ik erop hopte.
niet verwacht ditquote:Op maandag 2 november 2015 14:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bij mij ook veel praten. Ik heb er sowieso maar 5 gehad dus ja. Niets om me voor te schamen op 23 jarige leeftijd.
Fokkers? Hihaho nee grapje. Wist tot net niet dat je Meloewa was trouwens.quote:Op maandag 2 november 2015 14:28 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bij mij ook veel praten. Ik heb er sowieso maar 5 gehad dus ja. Niets om me voor te schamen op 23 jarige leeftijd.
heel verwarrend ook die klonen altijdquote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fokkers? Hihaho nee grapje. Wist tot net niet dat je Meloewa was trouwens.
Haha, soms. Meestal niet. Voor 5 uur drink ik meestal niet ook ivm rolschaatsen. Alcohol is echt funest voor balans en soepele motoriek.quote:Op maandag 2 november 2015 14:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klinkt wel mooi eigenlijk. Beetje relaxen, drink je ook bier erbij?
Is je vriendin lekker?quote:Op maandag 2 november 2015 14:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha, soms. Meestal niet. Voor 5 uur drink ik meestal niet ook ivm rolschaatsen. Alcohol is echt funest voor balans en soepele motoriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |