Gisteren en eergisteren waren veel mooier.quote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef Neverknown het volgende:
Lets talk About THE weather is a beautiful sunny day. Isnt it?
welke van de 4 bedoel je?quote:
Gwn totaal.quote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fokkers? Hihaho nee grapje. Wist tot net niet dat je Meloewa was trouwens.
Wow zo open, chaiquote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.
Ik ben een liefhebber van de besneden lul. Hoe strakker, hoe beter. Zoetjesaan heb ik gezien wat de verschillen zijn, en ik zal als ik zonen krijg, ze ook besnijden. Niet alleen omdat het beter neukt, maar ook omdat ik veelteveel gekrompen, scheve en ontstoken voorhuiden heb gezien. Ik kom meer gezonde besneden pikken tegen dan onbesneden. Voor klanten maakt het niet uit, maar als ik voor mezelf neuk, dan echt wel.
De vorm van de pik is op zich niet zo belangrijk. Ze mogen best krom zijn, of scheef, dat is niet erg. Er moeten alleen geen zachte knikjes inzitten. Dan klapt hij telkens dubbel bij het neuken. Te krom zodat hij niet goed glijd is natuurlijk weer teveel, maar ik kijk niet op een beetje scheef of krom. Recht is natuurlijk ideaal, maar dat is vooral omdat het mooi is.
Verder heb ik graag dat een man het hele zaakje lekker glad scheert. En dan niet zo half, zodat je toch nog stoppels voelt. Dat is lekker schoon en glad, het beste tegen irritatie. Sommige mensen vinden het raar als een man scheert, maar tegenwoordig word het best wel veel gedaan ook door mannen! Ik ben daar wel blij mee.
Netjes, netjes.quote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn totaal.
Aangenaamd![]()
Maar ik ben gewoon neverknown accepteer m'n nieuwe identiteit mensen.
Vond je? Niet veel van meegekregen dan. Ik vind vandaag erg mooi.quote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren waren veel mooier.
meloewa klinkt gewoon leukerquote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn totaal.
Aangenaamd![]()
Ja dat is wel waar en alles maar je bent een man van de zee dat betekend dat je vast veel bieren hebt gehad, welke was je favoriet?quote:Op maandag 2 november 2015 14:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha, soms. Meestal niet. Voor 5 uur drink ik meestal niet ook ivm rolschaatsen. Alcohol is echt funest voor balans en soepele motoriek.
hier warm en zonnigquote:Op maandag 2 november 2015 14:33 schreef Myrr het volgende:
Gisteren trok ik mijn winterjas aan alvorens te waggelen door de stad. Big mistake. Ziet er vandaag wel naar uit dat hij nodig is.
Toch blijf je plakkenquote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit Google, waar kom ik dan uit?!
[..]
Wil je zeggen dat ik lieg?
Ja, mooie meid en niet zo klein als de meeste filipinas. De meesten zijn van die 'propjes' zegmaar, maar zij is minder dan 10 cm korter dan ik, heeft een sportlijf en ze is wellness-therapist dus veel met gezond leven bezig. En dan nog parttime tourguide erbij.quote:
Je zal de schaduw waar je uit geboren bent nooit kunnen ontsnappen dat kan niemand, en ik kan het weten.quote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn totaal.
Aangenaamd![]()
Maar wat vind ze van je scheve schaats?quote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, mooie meid en niet zo klein als de meeste filipinas. De meesten zijn van die 'propjes' zegmaar, maar zij is minder dan 10 cm korter dan ik, heeft een sportlijf en ze is wellness-therapist dus veel met gezond leven bezig. En dan nog parttime tourguide erbij.
Oh, gewoon pilsener omdat het lekker wegdrinkt. Ik ben niet zo van de speciaalbieren.quote:Op maandag 2 november 2015 14:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar en alles maar je bent een man van de zee dat betekend dat je vast veel bieren hebt gehad, welke was je favoriet?
Oke, hoe oud?quote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja, mooie meid en niet zo klein als de meeste filipinas. De meesten zijn van die 'propjes' zegmaar, maar zij is minder dan 10 cm korter dan ik, heeft een sportlijf en ze is wellness-therapist dus veel met gezond leven bezig. En dan nog parttime tourguide erbij.
Ben op verplicht bedrust dus ik ga inderdaad blijven plakken tot dat ding dat tegen mijn laptop aan loopt te trappen uit mijn buik is.quote:
nja, nu heb het ook wel snel warm, maar een jas zou ik nu niet aantrekkenquote:Op maandag 2 november 2015 14:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ook zonnig, maar ik vertrouw de Nederlandse zon nooit.
Met jou kan ik praten. Weissbier doet het ook wel goed. Duitse bieren zijn een stuk bitterder, maar ik hou daar wel van een Duitse pils. Merk jij een verschil in pils per land?quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh, gewoon pilsener omdat het lekker wegdrinkt. Ik ben niet zo van de speciaalbieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |