Ik bespreek geen penissen meer.quote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dikke eikel? vinden meisjes dat prettig? voelen je ook verschil in eikels?
Waarom zo onzeker? gaat er toch om dat JIJ klaar komtquote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en dikke eikel? vinden meisjes dat prettig? voel je ook verschil in eikels?
kom op manquote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bespreek geen penissen meer.![]()
Volgende onderwerp.
nee johquote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker? gaat er toch om dat JIJ klaar komt
je bent tegenwoordig overgelopen naar OUD/quote:Op maandag 2 november 2015 14:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bespreek geen penissen meer.Straks kwets ik weer mensen.
Volgende onderwerp.
Ja ik heb geen zin meer om mensen onbedoeld te kwetsen er lezen vast mensen mee met een kleine eikel.quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom op man
jij bent altijd zo eerlijk
ik hoef geen antwoorden joh met 14cm kan je prima neuken
gewoon de naakte waarheid wil ik
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee joh
ik word juist geiler als ik de ander zie genieten
gewoon ego streling :$quote:
Ja, omdat zwanger zijn een vaag begrip is en het wel handig is als je daar info kunt neerplempen en vragen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent tegenwoordig overgelopen naar OUD/
Haha jouw kijk op alles over seks is zo naïef en grappigquote:Op maandag 2 november 2015 14:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gewoon ego streling :$
zo van "ja ik kan haar bevredigen ik ben vet goed" :$
zodat kans groter is dat ze vaker wil ook
dus een forse eikel wordt wel als prettig ervaren neem ik aanquote:Op maandag 2 november 2015 14:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin meer om mensen onbedoeld te kwetsen er lezen vast mensen mee met een kleine eikel.
dat dan weer welquote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, omdat zwanger zijn een vaag begrip is en het wel handig is als je daar info kunt neerplempen en vragen.
hoezoquote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha jouw kijk op alles over seks is zo naïef en grappig![]()
Zou kunnen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dus een forse eikel wordt wel als prettig ervaren neem ik aan
zo'n paddestoelen piemel
Is vies.quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dus een forse eikel wordt wel als prettig ervaren neem ik aan
zo'n paddestoelen piemel
een uurtje geleden zeker pas?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Neverknown het volgende:
Stimo ik ben denk ik met het goede been uit bed gestapt vandaag.
Phantomesse plsquote:Op maandag 2 november 2015 13:58 schreef Myrr het volgende:
Nou ik zie je wel eens voorbij komen maar heb verder geen idee wie je bent. Maargoed, Fernandes mensen waren sexy en fissa enzo en iedereen had verstand van voedsel.
Niemand was burgerlijk, maargoed, niets mis met burgerlijk zijn nu ik ook in dat gat ben gevallen.
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.quote:Op maandag 2 november 2015 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kom op man
jij bent altijd zo eerlijk
ik hoef geen antwoorden joh met 14cm kan je prima neuken
gewoon de naakte waarheid wil ik
oke, uit welk topic komt dit?quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.
Ik ben een liefhebber van de besneden lul. Hoe strakker, hoe beter. Zoetjesaan heb ik gezien wat de verschillen zijn, en ik zal als ik zonen krijg, ze ook besnijden. Niet alleen omdat het beter neukt, maar ook omdat ik veelteveel gekrompen, scheve en ontstoken voorhuiden heb gezien. Ik kom meer gezonde besneden pikken tegen dan onbesneden. Voor klanten maakt het niet uit, maar als ik voor mezelf neuk, dan echt wel.
De vorm van de pik is op zich niet zo belangrijk. Ze mogen best krom zijn, of scheef, dat is niet erg. Er moeten alleen geen zachte knikjes inzitten. Dan klapt hij telkens dubbel bij het neuken. Te krom zodat hij niet goed glijd is natuurlijk weer teveel, maar ik kijk niet op een beetje scheef of krom. Recht is natuurlijk ideaal, maar dat is vooral omdat het mooi is.
Verder heb ik graag dat een man het hele zaakje lekker glad scheert. En dan niet zo half, zodat je toch nog stoppels voelt. Dat is lekker schoon en glad, het beste tegen irritatie. Sommige mensen vinden het raar als een man scheert, maar tegenwoordig word het best wel veel gedaan ook door mannen! Ik ben daar wel blij mee.
Als ik dit Google, waar kom ik dan uit?!quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik fantaseer altijd over grote pikken, van 20 centimeter lang en nog dik ook. In het echt is dat leuk voor af en toe, maar vooral moeilijk met vluggertjes. Voor vaker is wat kleiner eigenlijk makkelijker. Nog steeds wel groter dan gemiddeld, maar niet zo extreem. Ik kan die grote prima hebben, maar daar moet je voor weten hoe. Ik hou van dikke, ronde eikels die groter zijn dan de rest van de pik. De eikel is het belangrijkste deel van de pik. Het geeft hem net als mij het belangrijkste genot.
Ik ben een liefhebber van de besneden lul. Hoe strakker, hoe beter. Zoetjesaan heb ik gezien wat de verschillen zijn, en ik zal als ik zonen krijg, ze ook besnijden. Niet alleen omdat het beter neukt, maar ook omdat ik veelteveel gekrompen, scheve en ontstoken voorhuiden heb gezien. Ik kom meer gezonde besneden pikken tegen dan onbesneden. Voor klanten maakt het niet uit, maar als ik voor mezelf neuk, dan echt wel.
De vorm van de pik is op zich niet zo belangrijk. Ze mogen best krom zijn, of scheef, dat is niet erg. Er moeten alleen geen zachte knikjes inzitten. Dan klapt hij telkens dubbel bij het neuken. Te krom zodat hij niet goed glijd is natuurlijk weer teveel, maar ik kijk niet op een beetje scheef of krom. Recht is natuurlijk ideaal, maar dat is vooral omdat het mooi is.
Verder heb ik graag dat een man het hele zaakje lekker glad scheert. En dan niet zo half, zodat je toch nog stoppels voelt. Dat is lekker schoon en glad, het beste tegen irritatie. Sommige mensen vinden het raar als een man scheert, maar tegenwoordig word het best wel veel gedaan ook door mannen! Ik ben daar wel blij mee.
Wil je zeggen dat ik lieg?quote:
Dankje wel. Hier kan dima wat mee.quote:Op maandag 2 november 2015 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Blog van een seksueel onderneemster.quote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als ik dit Google, waar kom ik dan uit?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |