wow, we worden bespied door Myrrquote:Op maandag 2 november 2015 13:49 schreef Myrr het volgende:
Haha 2Nutz wordt in de gaten gehouden door de AIVD
ongeacht wat het verhaal hier achter is: terechte klachtquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:49 schreef Myrr het volgende:
Ja ze wille me besodeflikkerequote:Op maandag 2 november 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat was duidelijk, maar dan nog. hoe dan..
Ehm het systeem vult voor mij in dat jij de D eet.... ;pquote:
help deze sc dan een beetjequote:Op maandag 2 november 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:
Ja ik hoop stiekem op Fernandes taferelen maar volgens mij kan ik wel concluderen dat deze SC gewoon echt heel saai is.
Niet te vergelijken idd... daar zaten alleen maar coole mensen. Hier ook alle afdankertjes der fokmaatschappijquote:Op maandag 2 november 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:
Ja ik hoop stiekem op Fernandes taferelen maar volgens mij kan ik wel concluderen dat deze SC gewoon echt heel saai is.
Overdag was het altijd wat saai, tegenwoordig 's avonds ookquote:Op maandag 2 november 2015 13:52 schreef Myrr het volgende:
Hij is van PRISMquote:Op maandag 2 november 2015 13:49 schreef Myrr het volgende:
quote:
Zie je het probleem? Dat gaat niet werken.quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te vergelijken idd... daar zaten alleen maar coole mensen. Hier ook alle afdankertjes der fokmaatschappij
quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te vergelijken idd... daar zaten alleen maar coole mensen. Hier ook alle afdankertjes der fokmaatschappij
Nee, aflopende zaak helaas. Er komen ook niet echt nieuwe mensen bij met potentie.quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Zie je het probleem? Dat gaat niet werken.
kan ik niet over oordelen, ik kwam nooit in fernandesquote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Zie je het probleem? Dat gaat niet werken.
doe jij dat ook ?quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg gewoon wat ik denk en dat kunnen sommige mensen niet hebben
[..]
Heerlijk op die manier vrij nemen
ik "ken" jou ook niet. weet alleen je zwanger bent en idd wel behoorlijk sexyquote:Op maandag 2 november 2015 13:58 schreef Myrr het volgende:
Nou ik zie je wel eens voorbij komen maar heb verder geen idee wie je bent. Maargoed, Fernandes mensen waren sexy en fissa enzo en iedereen had verstand van voedsel.
Niemand was burgerlijk, maargoed, niets mis met burgerlijk zijn nu ik ook in dat gat ben gevallen.
Dat is dan een pluspunt, Danny kan alvast op tenminste één FOK!ker rekenen in toekomstquote:Op maandag 2 november 2015 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik "ken" jou ook niet. weet alleen je zwanger bent en idd wel behoorlijk sexy
Jij vond Chocolatebears penis toch klein?quote:Op maandag 2 november 2015 13:58 schreef Myrr het volgende:
Nou ik zie je wel eens voorbij komen maar heb verder geen idee wie je bent. Maargoed, Fernandes mensen waren sexy en fissa enzo en iedereen had verstand van voedsel.
Niemand was burgerlijk, maargoed, niets mis met burgerlijk zijn nu ik ook in dat gat ben gevallen.
quote:Op maandag 2 november 2015 14:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is dan een pluspunt, Danny kan alvast op tenminste één FOK!ker rekenen in toekomst
Normaal. Niet groot, niet klein, gewoon de everyday penner, niets mis mee. Wist dat deze ging komen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij vond Chocolatebears penis toch klein?
Doe ik ook wel eens ja, vind ik lekkerder dan helemaal vooruit plannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |