Ze kan er mee leven zegt ze. Ik denk dat ze het wel begrijpt. Kijk, als ik 6 weken op zee ben neuk ik ook al niet. Als ik dan thuis ook niet neuk is dat best klote.quote:Op maandag 2 november 2015 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat vind ze van je scheve schaats?
quote:Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze kan er mee leven zegt ze. Ik denk dat ze het wel begrijpt. Kijk, als ik 6 weken op zee ben neuk ik ook al niet. Als ik dan thuis ook niet neuk is dat best klote.
Uiteindelijk wil ik organiseren dat ze hier komt wonen 6 maanden per jaar, maar dat is allemaal zo makkelijk niet, terwijl als je vluchteling bent schijnt het allemaal maar makkelijk te kunnen. Beetje krom geregeld wel.
Oh, ze woont daar nog? Die heeft zes vriendjes joh. Niet druk om maken.quote:Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze kan er mee leven zegt ze. Ik denk dat ze het wel begrijpt. Kijk, als ik 6 weken op zee ben neuk ik ook al niet. Als ik dan thuis ook niet neuk is dat best klote.
Uiteindelijk wil ik organiseren dat ze hier komt wonen 6 maanden per jaar, maar dat is allemaal zo makkelijk niet, terwijl als je vluchteling bent schijnt het allemaal maar makkelijk te kunnen. Beetje krom geregeld wel.
ja lastig. Maar misschien dan eens wat in de buurt zoeken of gewoon geen relatie.quote:Op maandag 2 november 2015 14:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef Myrr het volgende:
Nou ja, leeftijd maakt niet uit ook Niels01. Ik zoek een smatje voor mijn vriend nu mijn libido is gekelderd tot onder het vriespunt. 1 keer per week is gewoon wat sneu voor 'm.
[..]
Oh, ze woont daar nog? Die heeft zes vriendjes joh. Niet druk om maken.
Nee grapje, Phillipijnen zijn vrij trouw.
Zijn bijvrouw is J.Lo dus 32 kan wel.quote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ongeveer tien jaar jonger dan ik, dus nog in het nette. Ik ben 42.
Mja... nog nooit gehoord dat een vrouw tijdens zwangerschap een ander zoekt voor haar man/vriend.quote:
Jij bent ook echt een trouwe hequote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou het nooit kunnen maar goed als dat werkt voor jullie...
Nou ben ik ook niet helemaal serieus natuurlijk, wil wel in staat zijn om mee te kunnen doen als zoiets gebeurt maar denk niet dat er veel mensen zijn die een zwangere vrouw willen doen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou het nooit kunnen maar goed als dat werkt voor jullie...
schijnt ook per vrouw te verschillen.quote:
Mja, vind dat gewoon normaal eigenlijk. Maar zal ook met opvoeding te maken hebben. Mijn ouders zijn ook al vanaf tieners samen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een trouwe he
Oh ja zeker. Tijdens reizen drink ik meestal het lokale spul.quote:Op maandag 2 november 2015 14:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Weissbier doet het ook wel goed. Duitse bieren zijn een stuk bitterder, maar ik hou daar wel van een Duitse pils. Merk jij een verschil in pils per land?
overal is een doelgroep voorquote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben ik ook niet helemaal serieus natuurlijk, wil wel in staat zijn om mee te kunnen doen als zoiets gebeurt maar denk niet dat er veel mensen zijn die een zwangere vrouw willen doen.
Ik zou het al geweldig vinden als ze in zo'n periode een fleshlight zou aanschaffenquote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ben ik ook niet helemaal serieus natuurlijk, wil wel in staat zijn om mee te kunnen doen als zoiets gebeurt maar denk niet dat er veel mensen zijn die een zwangere vrouw willen doen.
Dat ja, sowieso tegenwoordig willen sommige mannen een non als vrouw en zelf het beest uit hangen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.quote:Op maandag 2 november 2015 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou het al geweldig vinden als ze in zo'n periode een fleshlight zou aanschaffen
Appel valt niet ver van de boom inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, vind dat gewoon normaal eigenlijk. Maar zal ook met opvoeding te maken hebben. Mijn ouders zijn ook al vanaf tieners samen.
Zelfs met goedkeuring van mijn vriendin zou ik het denk ik niet kunnen.
Snapt?quote:Op maandag 2 november 2015 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja... nog nooit gehoord dat een vrouw tijdens zwangerschap een ander zoekt voor haar man/vriend.
Jij bent 1 van de weinige die het snapt
letaalquote:Op maandag 2 november 2015 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.
Die dingen zijn nog meer letaal voor je gevoeligheid dan een douchekop.
Hahaha shiiiitquote:Op maandag 2 november 2015 14:44 schreef Myrr het volgende:
Nou ja, leeftijd maakt niet uit ook Niels01. Ik zoek een smatje voor mijn vriend nu mijn libido is gekelderd tot onder het vriespunt. 1 keer per week is gewoon wat sneu voor 'm.
Dan maak je maar zin gvd, arme man van jequote:Op maandag 2 november 2015 14:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Krijg je weer het gevaar dat meneer daarna niet meer normaal kan klaarkomen.
Die dingen zijn nog meer letaal voor je gevoeligheid dan een douchekop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |