Nee hoor ik zeg gewoon wat ik denk en dat kunnen sommige mensen niet hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 12:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij maakt ook best veel ruzie hoor, just saying.
Heerlijk op die manier vrij nemenquote:Op maandag 2 november 2015 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik neem telkes op laatst moment vrij
Woensdagochtend tentamen en net g3vraagd of ik deze middag en morgen vrij kan nemen... altijd op laatst moment vraag ik en dan ga ik gelijk weg
Ik doe dit wel vaker als ik vrij nodig heb, altijd op laatst moment vragen
Ik zit nu met een rotgevoel in de trein
Die agente uit The Flashquote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je idee voor OP, ikke niet weet
Oki nutz, wat ga je eten.quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor ik zeg gewoon wat ik denk en dat kunnen sommige mensen niet hebben
[..]
Heerlijk op die manier vrij nemen
broodje pindakaasquote:
en jij dan sjimmie?quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je idee voor OP, ikke niet weet
Ik heb vanmorgen een sneedje brood gehad. helft smeerkaas en helft hagelslag. Net terug van de gym en ga zo rode linzen soep etequote:
Hey die havermouttaart was echt lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een sneedje brood gehad. helft smeerkaas en helft hagelslag. Net terug van de gym en ga zo rode linzen soep ete
Ook niet zo spannend. En linzen zijn echt kaki smerig.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een sneedje brood gehad. helft smeerkaas en helft hagelslag. Net terug van de gym en ga zo rode linzen soep ete
gimmequote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey die havermouttaart was echt lekker
ik hou echt vn je hermanquote:Op maandag 2 november 2015 13:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
Jij bent lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat chubby allang een gepasseerd station is?quote:Op maandag 2 november 2015 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze post is gebaseerd op onware geruchten
wat heb je gedaan?quote:
Moet bij de gedachte eraan al kotsenquote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
meloewa kan best aardig zijnquote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo je vond havermoutnuffin ook lekker en dit was 101010 x lekkerder
Meloewa wrm zo aardig
Nou ja lekker lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo je vond havermoutnuffin ook lekker en dit was 101010 x lekkerder
Meloewa wrm zo aardig
Denken dat ik zomaar vrij kan nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |