Ik ben gewoon naar m'n werk gegaan. Thuis zitten helpt helemaal niet in mijn geval. Dan zit ik liever saai wat gegevens in te voeren. Ik moet toch bezig blijven.quote:
Ondanks dat Armin van Buuren meedoet is het nog steeds PRECIES een kopie van alle andere nummers. Lekker veel galm, hip "sfeervol" middenstukje. Echt verschrikkelijkquote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu de nieuwe Kensington. M'n oren bloeden.
Nou, zet de radio maar gauw op 3 dan!quote:Op maandag 2 november 2015 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor nu de nieuwe Kensington. M'n oren bloeden.
Maar de meute vreet het gewoon. Ook na 5x. Dus waarom zou je dat als band veranderen. Lekker makkelijk geld binnenharken voor zo lang het duurt.quote:Op maandag 2 november 2015 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ondanks dat Armin van Buuren meedoet is het nog steeds PRECIES een kopie van alle andere nummers. Lekker veel galm, hip "sfeervol" middenstukje. Echt verschrikkelijk
Ik snap het wel als het om het geld gaat ja (en dat zal toch wel moeten gezien het hun enige inkomsten zal zijn vermoed ik).quote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar de meute vreet het gewoon. Ook na 5x. Dus waarom zou je dat als band veranderen. Lekker makkelijk geld binnenharken voor zo lang het duurt.
Ik snap ze wel.
Zat er net aan te denkenquote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, zet de radio maar gauw op 3 dan!
Ik geef ze ook groot gelijk, alleen snap ik niet waarom 3FM daar aan meedoet.quote:Op maandag 2 november 2015 10:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar de meute vreet het gewoon. Ook na 5x. Dus waarom zou je dat als band veranderen. Lekker makkelijk geld binnenharken voor zo lang het duurt.
Ik snap ze wel.
Ik denk dat optreden voor steeds groter wordende uitverkochte zalen ook best geinig is. Denk alleen niet dat je het op deze manier 15 jaar lang leuk gaat vinden, maar dat zien ze dan wel weer. AC/DC maakt al 40 jaar dezelfde plaat, dus ach.quote:Op maandag 2 november 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap het wel als het om het geld gaat ja (en dat zal toch wel moeten gezien het hun enige inkomsten zal zijn vermoed ik).
Ik zou er zelf als artiest alleen doodongelukkig van worden.
Makkelijk in het gehoor?quote:Op maandag 2 november 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik geef ze ook groot gelijk, alleen snap ik niet waarom 3FM daar aan meedoet.
Ze staan allang op eigen benen en hebben die megahitten van 3FM echt niet meer nodig.
Wat ik begreep van Hoogie dit weekend was de andere kanshebber voor de MH Sef.
Dat lijkt mij een veel logischer keuze, gezien hij niet zo vaak gedraaid wordt. Maar nee, de meerderheid gaat maar weer eens voor Kensington. Want makkelijk in het gehoor.
Maar de meeste mensen luisteren ook niet 180 uur per dag naar 3FM.quote:Op maandag 2 november 2015 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Makkelijk in het gehoor?
Godverdomme, dat middenstuk krijg ik zelfmoordneigingen van...
Da's waarquote:Op maandag 2 november 2015 11:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen luisteren ook niet 180 uur per dag naar 3FM.
Naar zelfmoord? Dan zou ik toch eens een afspraak maken!quote:Op maandag 2 november 2015 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
Hij staat hier gewoon de hele dag aan en met een kantoorbaan dwalen je gedachten wel eens af
Het gevoel van zand tussen je tenen doet me denken aan de liefde die jij gaf in het licht van de vuurtorenquote:
Je bent verliefd, dus bevooroordeeldquote:Op maandag 2 november 2015 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gevoel van zand tussen je tenen doet me denken aan de liefde die jij gaf in het licht van de vuurtoren
Het licht dat draaide om z'n as zoals de aarde het as van jou opneemt
#BlofPoezie
Ga je mond eens spoelen met zeepquote:Op maandag 2 november 2015 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
Dotan
Eigenlijk doet hij ook continu een Kensingtonnetje...
Een middenstuk met veel galm, een koortje met jezelf creëren, dikke toms op de achtergrond van de drums....
Hoezo?quote:Op maandag 2 november 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen met zeep
Hoezo? Het is toch waar?quote:Op maandag 2 november 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen met zeep
Dat vat ik op als hint.quote:
Neequote:Op maandag 2 november 2015 11:40 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, heb je op Buzzfeed die post over The Game gezien?
Wat een afgrijselijke broekquote:Op maandag 2 november 2015 11:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat vat ik op als hint.
[ afbeelding ]
Moawh.quote:Op maandag 2 november 2015 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/b(...)self-respect-my-king
NSFW enzo
Omdat die kutbandjes die ze promoten niet verkopenquote:Op maandag 2 november 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het toch met dat vele kaartjes weggeven de laatste tijd?
Foo Fighters verkoopt niet?quote:Op maandag 2 november 2015 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat die kutbandjes die ze promoten niet verkopen
Dat zou ook kunnenquote:Op maandag 2 november 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foo Fighters verkoopt niet?
Adele verkoopt niet?
Het lijkt wel of ze luisteraars proberen aan te trekken met marketingtrucs van de commerciëlen
Nee die is al opgetrokken.quote:
Godverdomme.quote:
Hij staat voor dit weekend op de planning.quote:Op maandag 2 november 2015 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
Maar hup iedereen naar Spectre in de bioscoop
opschieten het is echt een topsjow
Ik ben sinds vandaag weer PUCcerquote:Op maandag 2 november 2015 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij staat voor dit weekend op de planning.
Die moet ik ook nog zien. Evenals Crimson Peak.quote:Op maandag 2 november 2015 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag weer PUCcer
Als het lukt wil ik vrijdag naar Black Mass. mega nieuwsgierig naar
crimson peak, mighty interestingquote:Op maandag 2 november 2015 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien. Evenals Crimson Peak.
Maar ik ben een beetje een schijthaas voor dat soort filmsquote:Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
crimson peak, mighty interesting
Jim Beaver
Op Radio 2 hetzelfde gezeik. De publieken zijn nog commerciëler dan de commerciëlen. Erg irritant.quote:Op maandag 2 november 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het toch met dat vele kaartjes weggeven de laatste tijd?
Hier ook.quote:
Vergeten uit te loggen bij m'n kloonaccount.quote:Op maandag 2 november 2015 20:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde accounts SC en wolfje?![]()
Bij voorkeur sleep ik mijn zusje mee naar dit soort films.quote:Op maandag 2 november 2015 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje een schijthaas voor dat soort films![]()
Die trailer van Knock Knock vond ik al engquote:Op maandag 2 november 2015 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij voorkeur sleep ik mijn zusje mee naar dit soort films.
Was dolle pret bij As Above, So Below
of, hè leuk voor de luisteraars, kaartjes voor acts waar je niet zo makkelijk kaartjes voor krijgtquote:Op maandag 2 november 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foo Fighters verkoopt niet?
Adele verkoopt niet?
Het lijkt wel of ze luisteraars proberen aan te trekken met marketingtrucs van de commerciëlen
Positivo.quote:Op maandag 2 november 2015 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of, hè leuk voor de luisteraars, kaartjes voor acts waar je niet zo makkelijk kaartjes voor krijgt
Is dit een grapje? Even gekeken en die film is gewoon weirdquote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die trailer van Knock Knock vond ik al engIs Crimson Peak dan wel te doen?
Ik zei toch dat ik een schijterd ben.quote:Op maandag 2 november 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dit een grapje? Even gekeken en die film is gewoon weird
Oke, nee dan zou ik Crimson Peak maar skippen CGquote:Op maandag 2 november 2015 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een schijterd ben.
Maar.... maar TH in z'n blote kont dan?quote:Op maandag 2 november 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke, nee dan zou ik Crimson Peak maar skippen CG
Goedemorgen Bronsonquote:
Wat een jopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goedemorgen Bronson
[ afbeelding ]
Vanwaar denk je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn dag begint top, ik heb een note erbij
Ik denk omdat ik offtopic ben gegaan in het "Dating(site) ervaringen" topicquote:
Ja prima de luxe.quote:
boefjequote:Op dinsdag 3 november 2015 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik offtopic ben gegaan in het "Dating(site) ervaringen" topic![]()
Ik zei iemand gedag die er lang niet was geweest, schijnbaar mag dat niet
Living on the edgequote:
Toppie. Ja waarschijnlijk dit weekend.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja prima de luxe.
Ga jij ook naar spectre? Aanradertje hoor
Foei.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik offtopic ben gegaan in het "Dating(site) ervaringen" topic![]()
Ik zei iemand gedag die er lang niet was geweest, schijnbaar mag dat niet
eensquote:
Dit had niet gehoeven nee, maar wel 10x beter dan The Brahms.quote:
Nee. Staat voor vanavond in de planning.quote:
Dan praten we er morgen wel over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Staat voor vanavond in de planning.
Zo klinkt het alsof er iets heel ernstigs gebeurtquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan praten we er morgen wel over.
Nee hoor valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof er iets heel ernstigs gebeurt
10x0 is nog steeds 0quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had niet gehoeven nee, maar wel 10x beter dan The Brahms.
Bij nadere me heroverweging wordt het vrijdag The Martian en niet Black massquote:
Dat is die met Matt Damon toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij nadere me heroverweging wordt het vrijdag The Martian en niet Black mass
Schijnt best een goede film te zijn... en redelijk realistisch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is die met Matt Damon toch?
Die lijkt me eerlijk gezegd niet zo veel aan
Mij wel. Het sci-fi genre ligt me sowieso erg goed en Ridley Scott is een baasquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is die met Matt Damon toch?
Die lijkt me eerlijk gezegd niet zo veel aan
Ja? Jij doet het graag op Matt Damon?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Matt Damon liever met een geweer rennend door de straten van New York dan in een lichaamsverhullend pak op Mars.
Ik zou geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Jij doet het graag op Matt Damon?
XD
Je zei geweerquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Matt Damon liever met een geweer rennend door de straten van New York dan in een lichaamsverhullend pak op Mars.
Ik zou het ook niet afslaan.quote:
Gister zeker The Hangover 3 gekekenquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Over acteurs gesproken. Mijn moeder wist niet eens wie Bradley Cooper was
Ze gaat wel eens naar de bios met vriendinnen en dan kiezen ze een film uit met een knappe man. Vriendinnen opperden een film met Bradley Cooper en ze wist niet wie het was.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister zeker The Hangover 3 gekeken
Wat een boutfilm is dat zeg. Gisteravond stukje gezien, maar weer gauw ergens anders op gezet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister zeker The Hangover 3 gekeken
dus toen zei je moeder: Is Bradley Cooper?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaat wel eens naar de bios met vriendinnen en dan kiezen ze een film uit met een knappe man. Vriendinnen opperden een film met Bradley Cooper en ze wist niet wie het was.
Nooit gezien, ik ben na 2 afgehaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat een boutfilm is dat zeg. Gisteravond stukje gezien, maar weer gauw ergens anders op gezet.
Jennifer Lawrencequote:Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit gezien, ik ben na 2 afgehaakt.
Ik vond Silver Linings Playbook een erg goede film met Bradley overigens.
Dat vond ik echt een boutfilm.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond Silver Linings Playbook een erg goede film met Bradley overigens.
Johan wordt alleen gedraaid als ik niet in de buurt van een radio ben en/of niet in de gelegenheid ben te luisteren. Het is een complot.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 10:50:12@Sersjee Johan coming up! reageer retweet
Maar Veenstra tweet jou als Johan op de radio komtquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Johan wordt alleen gedraaid als ik niet in de buurt van een radio ben en/of niet in de gelegenheid ben te luisteren. Het is een complot.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 10:50:12@Sersjee Johan coming up! reageer retweet
Ja, tuurlijk. Michiel en ik zijn matties.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Veenstra tweet jou als Johan op de radio komt
Pottenquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, vanavond begint een pottenbakwedstrijd op de BBC
Ik vind het ook een leuke plaatquote:
Die Daphne durftquote:
Connie vindt dat niet leuk, hier de groetjes van Gerda:quote:
Werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor een echte fashionpost
Waar is Pandaplint als je hem nodig hebt?
Mocht ik ooit van baan wisselen dan zal ik ook wel een flinke afkickperiode tegemoet gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werken![]()
En hij had de secundaire arbeidsvoorwaarden beter moeten doornemen. Geen tijd om te FOK!ken op je werk
Gewoon een baan nemen waarbij je kan FOK!kenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht ik ooit van baan wisselen dan zal ik ook wel een flinke afkickperiode tegemoet gaanzeker in het begin
Gr Gr vanuit het faxhokquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor een echte fashionpost
Waar is Pandaplint als je hem nodig hebt?
quote:
Goedendag!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gr Gr vanuit het faxhok
[ afbeelding ]
Bazentrackquote:
OMEGOT.quote:
quote:
Haten op Dotan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:34 schreef Bronson het volgende:
Als Paul dit al het mooiste nummer van het album van Dotan vindt, hoe ruk moet de rest dan wel niet zijn.
Maak Jimmy Dotanquote:
ff kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn dag begint top, ik heb een note erbij
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezenquote:
Maar hier hebben wij vrijbrief om over van alles en nog wat te kletsen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezen
Allemaal dat ik offtopic lulde... ik snap het nietik lul hier toch ook alleen maar over 3FM...
Boh gek, het is de minste van de 3, maar toch nog leuk om te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat een boutfilm is dat zeg. Gisteravond stukje gezien, maar weer gauw ergens anders op gezet.
Ook daar komen gewoon scheetjes en faxjes uit hoor Roelquote:
Ik maak niemand dood, zeker Jimmy niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maak Jimmy Dotan
Nee hoor, ik ben gek op Jimmyhij post tetten
Gezelligquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik maak niemand dood, zeker Jimmy niet.
Jimmy en ik moeten aan het eind van de maand nog bier drinken in Paradiso.
Bier.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik maak niemand dood, zeker Jimmy niet.
Jimmy en ik moeten aan het eind van de maand nog bier drinken in Paradiso.
quote:
Spannender dan GTST.quote:
Niet meer nu Robbert terug is!quote:
Was die er uit danquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet meer nu Robbert terug is!
Ik keek altijd met m'n moeder mee tot m'n 16e ofzo haha....quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was die er uit dan![]()
Ik kijk het echt nooit. Ja, toen ik op de middelbare zat.
Zelfs Linda is weer terug btwquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was die er uit dan![]()
Ik kijk het echt nooit. Ja, toen ik op de middelbare zat.
We moeten nodig weer eens bij haar op de koffie, is al veel te lang geledenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Jannie voelt zich genegeerd
Ze heeft speciaal haar haar geverfd voor de gelegenheid!quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
We moeten nodig weer eens bij haar op de koffie, is al veel te lang geleden
Volgens mij is dat jannie, volgens mij is dat Karin!quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
We moeten nodig weer eens bij haar op de koffie, is al veel te lang geleden
Zoek die ene pot waar nog water in de stortbak zitquote:Op woensdag 4 november 2015 07:06 schreef JDude het volgende:
Berichtje op teh intrawebz; geen water van 7 tot half 9. En er zit net een donderende fax aan te komen.
/kantoorstruggles.
Ik zou er schijt aan hebben!quote:Op woensdag 4 november 2015 07:06 schreef JDude het volgende:
Berichtje op teh intrawebz; geen water van 7 tot half 9. En er zit net een donderende fax aan te komen.
/kantoorstruggles.
Prullenbak.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:06 schreef JDude het volgende:
/kantoorstruggles.
quote:
Verdommequote:Op woensdag 4 november 2015 07:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wiens bureau ligt nu onder de dampende herrie?
Nee, gewoon de gok genomen dat nog niemand me voor was geweestquote:
Haha dus de damende fax is -gelukkig- weggespoeld?quote:Op woensdag 4 november 2015 07:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, gewoon de gok genomen dat nog niemand me voor was geweest.
Ja ja, dit avontuur is goed afgelopen.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha dus de damende fax is -gelukkig- weggespoeld?
HOI!quote:
Terechte nummer 1.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Top 750 van de jaren 80 op Veronica
quote:
Bob's Burgers altijd +1.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
(mist de audio van HB, maar je hebt een idee)
FTFYquote:
Maar ik blijf dit wel een leuk liedje vindenquote:
That's rightquote:Op woensdag 4 november 2015 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
Hej, een nummer wat over ons allemaal gaat
Niksquote:
Hoe is het met de FOK!stok?quote:
Stok is terecht, zonder slotquote:
Ik heb het inmiddels gelezen ja.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Stok is terecht, zonder slot
Fien is zelfs gaan rijden gisteren voor haar grote liefde
Ja dat is echt heel bizar. Ook niet even het geduld hebben om een middagje te wachten, misschien dat een lokale fokker even zou kijken. Nee hoor, gelijk volgas 200km die kant uit gaan.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fien is zelfs gaan rijden gisteren voor haar grote liefde
Hi-hi-hilarisch!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee skatje
hier alles relekst jeweet
met jou dang
Lamaquote:Op woensdag 4 november 2015 13:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe heb jij zo tjill levuhh dan?? Alteit releksen enzooo.....:P
Hier alles goed![]()
keihard werk0n XDquote:Op woensdag 4 november 2015 13:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe heb jij zo tjill levuhh dan?? Alteit releksen enzooo.....:P
Hier alles goed![]()
En in het weekend keihard aan het bierquote:
Elke dag weer speciaal weer voor jouquote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke dag weer speciaal weer voor jou
Mwoah.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van Downton?
Ja ik ook.quote:
Team Edith. Ik vond haar in het begin niet zo boeiend, maar ik vind haar steeds toffer worden.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Volgende heeft een ouderwetse bitchfight tussen Mary en Edith
Hier ook team Edith. Ik hoop stiekem op haar bruiloft in deze aflevering of Kerst special.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Team Edith. Ik vond haar in het begin niet zo boeiend, maar ik vind haar steeds toffer worden.
Diegene die voor mij was geweest ookquote:
bah!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Diegene die voor mij was geweest ook
waren die dan van hier?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezen
Allemaal dat ik offtopic lulde... ik snap het nietik lul hier toch ook alleen maar over 3FM...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |