Werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor een echte fashionpost
Waar is Pandaplint als je hem nodig hebt?
Mocht ik ooit van baan wisselen dan zal ik ook wel een flinke afkickperiode tegemoet gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werken![]()
En hij had de secundaire arbeidsvoorwaarden beter moeten doornemen. Geen tijd om te FOK!ken op je werk
Gewoon een baan nemen waarbij je kan FOK!kenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht ik ooit van baan wisselen dan zal ik ook wel een flinke afkickperiode tegemoet gaanzeker in het begin
Gr Gr vanuit het faxhokquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor een echte fashionpost
Waar is Pandaplint als je hem nodig hebt?
quote:
Goedendag!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gr Gr vanuit het faxhok
[ afbeelding ]
Bazentrackquote:
OMEGOT.quote:
quote:
Haten op Dotan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:34 schreef Bronson het volgende:
Als Paul dit al het mooiste nummer van het album van Dotan vindt, hoe ruk moet de rest dan wel niet zijn.
Maak Jimmy Dotanquote:
ff kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn dag begint top, ik heb een note erbij
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezenquote:
Maar hier hebben wij vrijbrief om over van alles en nog wat te kletsen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezen
Allemaal dat ik offtopic lulde... ik snap het nietik lul hier toch ook alleen maar over 3FM...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |