Nee die is al opgetrokken.quote:
Godverdomme.quote:
Hij staat voor dit weekend op de planning.quote:Op maandag 2 november 2015 16:56 schreef wolfrolf het volgende:
Maar hup iedereen naar Spectre in de bioscoop
opschieten het is echt een topsjow
Ik ben sinds vandaag weer PUCcerquote:Op maandag 2 november 2015 16:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij staat voor dit weekend op de planning.
Die moet ik ook nog zien. Evenals Crimson Peak.quote:Op maandag 2 november 2015 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag weer PUCcer
Als het lukt wil ik vrijdag naar Black Mass. mega nieuwsgierig naar
crimson peak, mighty interestingquote:Op maandag 2 november 2015 17:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog zien. Evenals Crimson Peak.
Maar ik ben een beetje een schijthaas voor dat soort filmsquote:Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
crimson peak, mighty interesting
Jim Beaver
Op Radio 2 hetzelfde gezeik. De publieken zijn nog commerciëler dan de commerciëlen. Erg irritant.quote:Op maandag 2 november 2015 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het toch met dat vele kaartjes weggeven de laatste tijd?
Hier ook.quote:
Vergeten uit te loggen bij m'n kloonaccount.quote:Op maandag 2 november 2015 20:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde accounts SC en wolfje?![]()
Bij voorkeur sleep ik mijn zusje mee naar dit soort films.quote:Op maandag 2 november 2015 19:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben een beetje een schijthaas voor dat soort films![]()
Die trailer van Knock Knock vond ik al engquote:Op maandag 2 november 2015 20:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij voorkeur sleep ik mijn zusje mee naar dit soort films.
Was dolle pret bij As Above, So Below
of, hè leuk voor de luisteraars, kaartjes voor acts waar je niet zo makkelijk kaartjes voor krijgtquote:Op maandag 2 november 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Foo Fighters verkoopt niet?
Adele verkoopt niet?
Het lijkt wel of ze luisteraars proberen aan te trekken met marketingtrucs van de commerciëlen
Positivo.quote:Op maandag 2 november 2015 20:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of, hè leuk voor de luisteraars, kaartjes voor acts waar je niet zo makkelijk kaartjes voor krijgt
Is dit een grapje? Even gekeken en die film is gewoon weirdquote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die trailer van Knock Knock vond ik al engIs Crimson Peak dan wel te doen?
Ik zei toch dat ik een schijterd ben.quote:Op maandag 2 november 2015 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dit een grapje? Even gekeken en die film is gewoon weird
Oke, nee dan zou ik Crimson Peak maar skippen CGquote:Op maandag 2 november 2015 20:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik een schijterd ben.
Maar.... maar TH in z'n blote kont dan?quote:Op maandag 2 november 2015 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke, nee dan zou ik Crimson Peak maar skippen CG
Goedemorgen Bronsonquote:
Wat een jopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goedemorgen Bronson
[ afbeelding ]
Vanwaar denk je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn dag begint top, ik heb een note erbij
Ik denk omdat ik offtopic ben gegaan in het "Dating(site) ervaringen" topicquote:
Ja prima de luxe.quote:
boefjequote:Op dinsdag 3 november 2015 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik offtopic ben gegaan in het "Dating(site) ervaringen" topic![]()
Ik zei iemand gedag die er lang niet was geweest, schijnbaar mag dat niet
Living on the edgequote:
Toppie. Ja waarschijnlijk dit weekend.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja prima de luxe.
Ga jij ook naar spectre? Aanradertje hoor
Foei.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik offtopic ben gegaan in het "Dating(site) ervaringen" topic![]()
Ik zei iemand gedag die er lang niet was geweest, schijnbaar mag dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |