Werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor een echte fashionpost
Waar is Pandaplint als je hem nodig hebt?
Mocht ik ooit van baan wisselen dan zal ik ook wel een flinke afkickperiode tegemoet gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Werken![]()
En hij had de secundaire arbeidsvoorwaarden beter moeten doornemen. Geen tijd om te FOK!ken op je werk
Gewoon een baan nemen waarbij je kan FOK!kenquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mocht ik ooit van baan wisselen dan zal ik ook wel een flinke afkickperiode tegemoet gaanzeker in het begin
Gr Gr vanuit het faxhokquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tijd voor een echte fashionpost
Waar is Pandaplint als je hem nodig hebt?
quote:
Goedendag!quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gr Gr vanuit het faxhok
[ afbeelding ]
Bazentrackquote:
OMEGOT.quote:
quote:
Haten op Dotan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:34 schreef Bronson het volgende:
Als Paul dit al het mooiste nummer van het album van Dotan vindt, hoe ruk moet de rest dan wel niet zijn.
Maak Jimmy Dotanquote:
ff kijkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn dag begint top, ik heb een note erbij
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezenquote:
Maar hier hebben wij vrijbrief om over van alles en nog wat te kletsen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dankzij m'n verjaardagcadeautje van broeder Wolfje heb ik wel mijn oude 4 notes kunnen lezen
Allemaal dat ik offtopic lulde... ik snap het nietik lul hier toch ook alleen maar over 3FM...
Boh gek, het is de minste van de 3, maar toch nog leuk om te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat een boutfilm is dat zeg. Gisteravond stukje gezien, maar weer gauw ergens anders op gezet.
Ook daar komen gewoon scheetjes en faxjes uit hoor Roelquote:
Ik maak niemand dood, zeker Jimmy niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maak Jimmy Dotan
Nee hoor, ik ben gek op Jimmyhij post tetten
Gezelligquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik maak niemand dood, zeker Jimmy niet.
Jimmy en ik moeten aan het eind van de maand nog bier drinken in Paradiso.
Bier.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik maak niemand dood, zeker Jimmy niet.
Jimmy en ik moeten aan het eind van de maand nog bier drinken in Paradiso.
quote:
Spannender dan GTST.quote:
Niet meer nu Robbert terug is!quote:
Was die er uit danquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet meer nu Robbert terug is!
Ik keek altijd met m'n moeder mee tot m'n 16e ofzo haha....quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was die er uit dan![]()
Ik kijk het echt nooit. Ja, toen ik op de middelbare zat.
Zelfs Linda is weer terug btwquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was die er uit dan![]()
Ik kijk het echt nooit. Ja, toen ik op de middelbare zat.
We moeten nodig weer eens bij haar op de koffie, is al veel te lang geledenquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:55 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Jannie voelt zich genegeerd
Ze heeft speciaal haar haar geverfd voor de gelegenheid!quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
We moeten nodig weer eens bij haar op de koffie, is al veel te lang geleden
Volgens mij is dat jannie, volgens mij is dat Karin!quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:37 schreef minthy het volgende:
[..]
We moeten nodig weer eens bij haar op de koffie, is al veel te lang geleden
Zoek die ene pot waar nog water in de stortbak zitquote:Op woensdag 4 november 2015 07:06 schreef JDude het volgende:
Berichtje op teh intrawebz; geen water van 7 tot half 9. En er zit net een donderende fax aan te komen.
/kantoorstruggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |