Die is nog banger dan ik zelf en mijn grootste angst is dat wanneer de spullen zijn weggeschoven, de muis overal in mijn kamer kan zijn..quote:
Ben je 4 ofzo??quote:Op zondag 1 november 2015 16:27 schreef toktokz het volgende:
[..]
Die is nog banger dan ik zelf en mijn grootste angst is dat wanneer de spullen zijn weggeschoven, de muis overal in mijn kamer kan zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Ik snap zelf ook niet waarom ik bang benquote:Op zondag 1 november 2015 16:29 schreef George_Zina het volgende:
Toen ik uit het huis van mijn ouders vertrok en op mij zelf ging was mijn eerste kamer een brakke niet-geïsoleerde kille grijze muren zolderkamer waar ik niet alleen last van had van ijzige kou tijdens de winter maar ook muizen leefden. Het kon mij weinig boeien. Krijg ballen.
Vrouwen snappen zichzelf zo vaak niet.quote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef toktokz het volgende:
[..]
Ik snap zelf ook niet waarom ik bang ben
Ik zou het niet weten. Bij de dierenwinkel vertelde ze mij dat ik zo'n valletje met chocolade pasta of pindakaas moet gebruiken.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat je mij kunt vangen met chocoladepasta
Probeer het eens met wat anders. Tevens val ik allang niet meer voor de eeuwenoude muizenvallen truuk. Verzin eens wat anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |