eensquote:
Dit had niet gehoeven nee, maar wel 10x beter dan The Brahms.quote:
Nee. Staat voor vanavond in de planning.quote:
Dan praten we er morgen wel over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Staat voor vanavond in de planning.
Zo klinkt het alsof er iets heel ernstigs gebeurtquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan praten we er morgen wel over.
Nee hoor valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof er iets heel ernstigs gebeurt
10x0 is nog steeds 0quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had niet gehoeven nee, maar wel 10x beter dan The Brahms.
Bij nadere me heroverweging wordt het vrijdag The Martian en niet Black massquote:
Dat is die met Matt Damon toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij nadere me heroverweging wordt het vrijdag The Martian en niet Black mass
Schijnt best een goede film te zijn... en redelijk realistisch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is die met Matt Damon toch?
Die lijkt me eerlijk gezegd niet zo veel aan
Mij wel. Het sci-fi genre ligt me sowieso erg goed en Ridley Scott is een baasquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is die met Matt Damon toch?
Die lijkt me eerlijk gezegd niet zo veel aan
Ja? Jij doet het graag op Matt Damon?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Matt Damon liever met een geweer rennend door de straten van New York dan in een lichaamsverhullend pak op Mars.
Ik zou geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Jij doet het graag op Matt Damon?
XD
Je zei geweerquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Matt Damon liever met een geweer rennend door de straten van New York dan in een lichaamsverhullend pak op Mars.
Ik zou het ook niet afslaan.quote:
Gister zeker The Hangover 3 gekekenquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Over acteurs gesproken. Mijn moeder wist niet eens wie Bradley Cooper was
Ze gaat wel eens naar de bios met vriendinnen en dan kiezen ze een film uit met een knappe man. Vriendinnen opperden een film met Bradley Cooper en ze wist niet wie het was.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister zeker The Hangover 3 gekeken
Wat een boutfilm is dat zeg. Gisteravond stukje gezien, maar weer gauw ergens anders op gezet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gister zeker The Hangover 3 gekeken
dus toen zei je moeder: Is Bradley Cooper?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaat wel eens naar de bios met vriendinnen en dan kiezen ze een film uit met een knappe man. Vriendinnen opperden een film met Bradley Cooper en ze wist niet wie het was.
Nooit gezien, ik ben na 2 afgehaakt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat een boutfilm is dat zeg. Gisteravond stukje gezien, maar weer gauw ergens anders op gezet.
Jennifer Lawrencequote:Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit gezien, ik ben na 2 afgehaakt.
Ik vond Silver Linings Playbook een erg goede film met Bradley overigens.
Dat vond ik echt een boutfilm.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vond Silver Linings Playbook een erg goede film met Bradley overigens.
Johan wordt alleen gedraaid als ik niet in de buurt van een radio ben en/of niet in de gelegenheid ben te luisteren. Het is een complot.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 10:50:12@Sersjee Johan coming up! reageer retweet
Maar Veenstra tweet jou als Johan op de radio komtquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Johan wordt alleen gedraaid als ik niet in de buurt van een radio ben en/of niet in de gelegenheid ben te luisteren. Het is een complot.twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 03-11-2015 om 10:50:12@Sersjee Johan coming up! reageer retweet
Ja, tuurlijk. Michiel en ik zijn matties.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Veenstra tweet jou als Johan op de radio komt
Pottenquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, vanavond begint een pottenbakwedstrijd op de BBC
Ik vind het ook een leuke plaatquote:
Die Daphne durftquote:
Connie vindt dat niet leuk, hier de groetjes van Gerda:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |