eensquote:
Dit had niet gehoeven nee, maar wel 10x beter dan The Brahms.quote:
Nee. Staat voor vanavond in de planning.quote:
Dan praten we er morgen wel over.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Staat voor vanavond in de planning.
Zo klinkt het alsof er iets heel ernstigs gebeurtquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan praten we er morgen wel over.
Nee hoor valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof er iets heel ernstigs gebeurt
10x0 is nog steeds 0quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had niet gehoeven nee, maar wel 10x beter dan The Brahms.
Bij nadere me heroverweging wordt het vrijdag The Martian en niet Black massquote:
Dat is die met Matt Damon toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij nadere me heroverweging wordt het vrijdag The Martian en niet Black mass
Schijnt best een goede film te zijn... en redelijk realistisch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is die met Matt Damon toch?
Die lijkt me eerlijk gezegd niet zo veel aan
Mij wel. Het sci-fi genre ligt me sowieso erg goed en Ridley Scott is een baasquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is die met Matt Damon toch?
Die lijkt me eerlijk gezegd niet zo veel aan
Ja? Jij doet het graag op Matt Damon?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Matt Damon liever met een geweer rennend door de straten van New York dan in een lichaamsverhullend pak op Mars.
Ik zou geen nee zeggen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Jij doet het graag op Matt Damon?
XD
Je zei geweerquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie Matt Damon liever met een geweer rennend door de straten van New York dan in een lichaamsverhullend pak op Mars.
Ik zou het ook niet afslaan.quote:
Gister zeker The Hangover 3 gekekenquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Over acteurs gesproken. Mijn moeder wist niet eens wie Bradley Cooper was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |