haha we laten je gwn alle hoeken van de gym zien vuile ectoquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:34 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
internetvriendjes, wat schattig
hier een foto als bewijs dat we ook echt samen trainenquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:34 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
internetvriendjes, wat schattig
Oeh ja erg gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha we laten je gwn alle hoeken van de gym zien vuile ecto
echt voor schut
quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:36 schreef Weissman het volgende:
iedereen herkent seto wel op deze plaatje
quote:
Ja.quote:
Dit is precies waarom jij de enige bent die nog op House of Guns zit terwijl wij Hour of Power volposten.quote:
Ow vandaar dat jij dat ook wat hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
ah, vet-spleetogen. nog een nadeel van obesitas.
jij kan het weten, aangezien je elk detail van mn fotoś in je hoofd hebt geprent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow vandaar dat jij dat ook wat hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
beter te dik dan als vrouw de fysiek van een kerel te hebben, daar ken je teminste nog wat aan doen
tuurlijk bb neem jij grammetje voor me mee danquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
kaasje hou je roffa een beetje in de gaten voor me?
werd op de heenweg al besnuffeld door de douanehond, nee dank je.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tuurlijk bb neem jij grammetje voor me mee dan
een hond kan zo goed ruiken 10.000x beter dan jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
werd op de heenweg al besnuffeld door de douanehond, nee dank je.
al vraag ik me srs af heo ze onderscheid maken tussen voorgeschreven medicatie en drugs in folie. Kan me niet voorstellen dat daar zo'n bizar verschil tussen zit voor de honden, maar blijkbaar wel ofzo.
Ja dat snapte ik al wel, kaasje. Daarom staan er geen dikkige turkse vrouwen aan m'n tassen te ruiken bij de douane. Bijen ruiken trouwens nog veel beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een hond kan zo goed ruiken 10.000x beter dan jij
heeft ie je ook meteen gelikt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
werd op de heenweg al besnuffeld door de douanehond, nee dank je.
al vraag ik me srs af heo ze onderscheid maken tussen voorgeschreven medicatie en drugs in folie. Kan me niet voorstellen dat daar zo'n bizar verschil tussen zit voor de honden, maar blijkbaar wel ofzo.
mcnulty?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee daar regel ik binnenkort wel een anti voor.
Filmen en online zetten. Heeft deucestengel er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik steek nog liever schaamlippen in de fik.
weisman?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee daar regel ik binnenkort wel een anti voor.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
is die zwart, stinkie?
Niet elke uitkeringstrekker is antiliaan, vuile racist.
geeft niet jongen "ik ben blij dat ik het mag betalen"quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:48 schreef seto het volgende:
uitkering is echt chill
je doet gewoon niks en je krijgt geld, hoe ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |