Filmen en online zetten. Heeft deucestengel er ook nog wat aan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik steek nog liever schaamlippen in de fik.
weisman?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee daar regel ik binnenkort wel een anti voor.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
is die zwart, stinkie?
Niet elke uitkeringstrekker is antiliaan, vuile racist.
geeft niet jongen "ik ben blij dat ik het mag betalen"quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:48 schreef seto het volgende:
uitkering is echt chill
je doet gewoon niks en je krijgt geld, hoe ideaal
alsof jij dat ook niet allebei doetquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:06 schreef Deuce92 het volgende:
Wifebeaters en brievenbuspissers. Lekker boeltje daar.
Done that, got run overquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Als dat de enige twee opties zijn verhuis ik liever naar het buitenland
haha geen losse opdrachten maar iets andersquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoi, geen baan wel aantal losse opdrachten voor geld.
Ik DM alleen dickpics naar nietsvermoedende foksters.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alsof jij dat ook niet allebei doet
tazz lees je mn topic niet met volle aandacht ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Letterlijk aangereden? Wat is gebeurd
Heb je een topic?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
tazz lees je mn topic niet met volle aandacht ofzo
valt me beetje tegen dit. klbsc leest braaf alles mee.
Ik ga even lezen zodat ik weer up to date benquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
tazz lees je mn topic niet met volle aandacht ofzo
valt me beetje tegen dit. klbsc leest braaf alles mee.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
http://a.pomf.cat/vrhdvv.webm
http://a.pomf.cat/iknamy.webm
Zweden pls
dat is toch zo'n amerikaanse tvpredikantkerkdienstdingquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is precies waarom jij de enige bent die nog op House of Guns zit terwijl wij Hour of Power volposten.
Dat galmt hier op zondag door de straten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat is toch zo'n amerikaanse tvpredikantkerkdienstding
Iedereen vindt me keizielig dus doet heel lief. Sympathie dmv sneuheid is mijn dingquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef Questular het volgende:
Hoe zijn de inlanders tot nu toe? Toen ik op Bonaire was lieten ze duidelijk weten dat ze het niet zo op Nederlanders hadden.
Das mooi. Beetje slavernij is geen blanke ooit aan dood gegaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Men probeert heel veel terug te brengen naar de staat van het koloniale tijdperk.
Ik heb je altijd al sneu gevonden, maar sympathie richting jou ervaar ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iedereen vindt me keizielig dus doet heel lief. Sympathie dmv sneuheid is mijn ding
Niemand die jou überhaupt meetelt. ksst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al sneu gevonden, maar sympathie richting jou ervaar ik nog niet.
Waarom reageer je danquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niemand die jou überhaupt meetelt. ksst.
Zit te wachten op m'n ride. Zon ging gister nog niet, wonden doen zeerquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom reageer je danGa lekker in het zonnetje zitten
Ik doe even je moeder na:quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit te wachten op m'n ride. Zon ging gister nog niet, wonden doen zeerEcht zo fucked up.
hier praten we gwn nederlands, tr gezetquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe even je moeder na:
Bu da sana bi ders olsun.
Wats met die Iwanius jongens? Bleek dat een fake te zijn met z'n sigaartjes?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:56 schreef static het volgende:
[..]
Je doet geen Iwaniusje met de foto's, hè?
Ja die ook, maar hij postte ook elke dag foto's dat hij ergens op een terras zat te eten en dan zo'n sigaar erbij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:28 schreef seto het volgende:
of was dat die gast die een neppe handtas had gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |