quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
http://a.pomf.cat/vrhdvv.webm
http://a.pomf.cat/iknamy.webm
Zweden pls
dat is toch zo'n amerikaanse tvpredikantkerkdienstdingquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is precies waarom jij de enige bent die nog op House of Guns zit terwijl wij Hour of Power volposten.
Dat galmt hier op zondag door de straten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat is toch zo'n amerikaanse tvpredikantkerkdienstding
Iedereen vindt me keizielig dus doet heel lief. Sympathie dmv sneuheid is mijn dingquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:29 schreef Questular het volgende:
Hoe zijn de inlanders tot nu toe? Toen ik op Bonaire was lieten ze duidelijk weten dat ze het niet zo op Nederlanders hadden.
Das mooi. Beetje slavernij is geen blanke ooit aan dood gegaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Men probeert heel veel terug te brengen naar de staat van het koloniale tijdperk.
Ik heb je altijd al sneu gevonden, maar sympathie richting jou ervaar ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iedereen vindt me keizielig dus doet heel lief. Sympathie dmv sneuheid is mijn ding
Niemand die jou überhaupt meetelt. ksst.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb je altijd al sneu gevonden, maar sympathie richting jou ervaar ik nog niet.
Waarom reageer je danquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niemand die jou überhaupt meetelt. ksst.
Zit te wachten op m'n ride. Zon ging gister nog niet, wonden doen zeerquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom reageer je danGa lekker in het zonnetje zitten
Ik doe even je moeder na:quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zit te wachten op m'n ride. Zon ging gister nog niet, wonden doen zeerEcht zo fucked up.
hier praten we gwn nederlands, tr gezetquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doe even je moeder na:
Bu da sana bi ders olsun.
Wats met die Iwanius jongens? Bleek dat een fake te zijn met z'n sigaartjes?quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:56 schreef static het volgende:
[..]
Je doet geen Iwaniusje met de foto's, hè?
Ja die ook, maar hij postte ook elke dag foto's dat hij ergens op een terras zat te eten en dan zo'n sigaar erbij.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:28 schreef seto het volgende:
of was dat die gast die een neppe handtas had gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |