dit topicje is al jaren dood toch vriendquote:Op maandag 2 november 2015 20:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Beste post van t topic.
Gooi naar dicht, stoppen op het hoogtepunt. Deze reeks is dood en begraven.
echt johquote:Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Awesome vond wel meer mensen mongolide. VMS ook. Etha heeft ook zo z'n meningen.
Gym is toch niet zo homogeen als je denkt
gewoon op stop volgen drukkenquote:Op maandag 2 november 2015 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dit topicje is al jaren dood toch vriend
ayyyyyyy lmaoquote:Op maandag 2 november 2015 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
jelly dat ik niet op jouw dms in ben gegaan ofzo
lijkt wel op zyzzquote:Op maandag 2 november 2015 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn jawgame ?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
jelly dat ik niet op jouw dms in ben gegaan ofzo
quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij dacht dat verkleed gaan als moslims een goede manier was om mensen angst aan te jagen??
kaas pik je dit?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:09 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Jullie zijn echt geen partij voor mij, sorry.
Grieks. Grieks koffiehuis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Heb ik tegen een Turks koffiehuis aangeschopt of zo.
Ja ja.. want nu moet ik natuurlijk aan de gevolgen geloven? Uitgescholden worden door een stelletje dombo's. Nou boeh hoequote:Op dinsdag 3 november 2015 10:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Grieks. Grieks koffiehuis.
Je moest niet fokke met VMS
[ afbeelding ]
Een vraag sluit je af met een vraagteken. Gewoon een vriendelijke tip.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Heb ik tegen een Turks koffiehuis aangeschopt of zo.
doe gewoon normaal zo doen wij ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:30 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja ja.. want nu moet ik natuurlijk aan de gevolgen geloven? Uitgescholden worden door een stelletje dombo's. Nou boeh hoe
Ik doe normaal. Jullie beginnen ineens als een stelletje nieuwe Nederlanders met z'n drieën tegen mij. Die koekwaus kan zichzelf wel verdedigen lijkt me.quote:
vrienden nemen het gwn voor elkaar op in deze wereld, dat is jou onbekend zekerquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:32 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Jullie beginnen ineens als een stelletje nieuwe Nederlanders met z'n drieën tegen mij. Die koekwaus kan zichzelf wel verdedigen lijkt me.
internetvriendjes, wat schattigquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vrienden nemen het gwn voor elkaar op in deze wereld, dat is jou onbekend zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |