kaas pik je dit?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:09 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Jullie zijn echt geen partij voor mij, sorry.
Grieks. Grieks koffiehuis.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Heb ik tegen een Turks koffiehuis aangeschopt of zo.
Ja ja.. want nu moet ik natuurlijk aan de gevolgen geloven? Uitgescholden worden door een stelletje dombo's. Nou boeh hoequote:Op dinsdag 3 november 2015 10:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Grieks. Grieks koffiehuis.
Je moest niet fokke met VMS
[ afbeelding ]
Een vraag sluit je af met een vraagteken. Gewoon een vriendelijke tip.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:25 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Heb ik tegen een Turks koffiehuis aangeschopt of zo.
doe gewoon normaal zo doen wij ookquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:30 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja ja.. want nu moet ik natuurlijk aan de gevolgen geloven? Uitgescholden worden door een stelletje dombo's. Nou boeh hoe
Ik doe normaal. Jullie beginnen ineens als een stelletje nieuwe Nederlanders met z'n drieën tegen mij. Die koekwaus kan zichzelf wel verdedigen lijkt me.quote:
vrienden nemen het gwn voor elkaar op in deze wereld, dat is jou onbekend zekerquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:32 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Jullie beginnen ineens als een stelletje nieuwe Nederlanders met z'n drieën tegen mij. Die koekwaus kan zichzelf wel verdedigen lijkt me.
internetvriendjes, wat schattigquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vrienden nemen het gwn voor elkaar op in deze wereld, dat is jou onbekend zeker
haha we laten je gwn alle hoeken van de gym zien vuile ectoquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:34 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
internetvriendjes, wat schattig
hier een foto als bewijs dat we ook echt samen trainenquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:34 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
internetvriendjes, wat schattig
Oeh ja erg gevaarlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
haha we laten je gwn alle hoeken van de gym zien vuile ecto
echt voor schut
quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:36 schreef Weissman het volgende:
iedereen herkent seto wel op deze plaatje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |