Ja.quote:
Dit is precies waarom jij de enige bent die nog op House of Guns zit terwijl wij Hour of Power volposten.quote:
Ow vandaar dat jij dat ook wat hebt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
ah, vet-spleetogen. nog een nadeel van obesitas.
jij kan het weten, aangezien je elk detail van mn fotoś in je hoofd hebt geprent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow vandaar dat jij dat ook wat hebt.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
beter te dik dan als vrouw de fysiek van een kerel te hebben, daar ken je teminste nog wat aan doen
tuurlijk bb neem jij grammetje voor me mee danquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
kaasje hou je roffa een beetje in de gaten voor me?
werd op de heenweg al besnuffeld door de douanehond, nee dank je.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tuurlijk bb neem jij grammetje voor me mee dan
een hond kan zo goed ruiken 10.000x beter dan jijquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
werd op de heenweg al besnuffeld door de douanehond, nee dank je.
al vraag ik me srs af heo ze onderscheid maken tussen voorgeschreven medicatie en drugs in folie. Kan me niet voorstellen dat daar zo'n bizar verschil tussen zit voor de honden, maar blijkbaar wel ofzo.
Ja dat snapte ik al wel, kaasje. Daarom staan er geen dikkige turkse vrouwen aan m'n tassen te ruiken bij de douane. Bijen ruiken trouwens nog veel beter.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een hond kan zo goed ruiken 10.000x beter dan jij
heeft ie je ook meteen gelikt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
werd op de heenweg al besnuffeld door de douanehond, nee dank je.
al vraag ik me srs af heo ze onderscheid maken tussen voorgeschreven medicatie en drugs in folie. Kan me niet voorstellen dat daar zo'n bizar verschil tussen zit voor de honden, maar blijkbaar wel ofzo.
mcnulty?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee daar regel ik binnenkort wel een anti voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |