SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 november 2015 22:31 schreef Oliver23 het volgende:
Barazite weigerde Helene Hendriks een handje te geven na afloop van een interview, vanwege zijn geloof
Ik zou haar ook geen handje geven, maar ... ..Belachelijk inderdaad. Ik respecteer ook andere geloven en ze mogen van mij vandaag nog 200 moskees meer in NL bouwen, maar dit gaat nergens over man. Een vrouw staat in hun cultuur gewoon gelijk aan een stuk achterham ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Werd wel aangekondigd inderdaad. Jammer dit.
Wat is de reden dat ie niet meer komt dan?quote:
Ik zie niks op Twitter staan oidquote:Op maandag 2 november 2015 15:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Wat is de reden dat ie niet meer komt dan?
quote:Uitzending maandag 2 november
DE LAATSTE UITZENDING
GERTJAN VERBEEK
Gertjan Verbeek
Maandag 2 november was Gertjan Verbeek te gast bij Voetbal Inside
KUTscheet, haha! Ja tog ouwe reus.quote:Op maandag 2 november 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Vast weer een nutteloze scheet van ikweethetniet.
Ik zie niets op hun website, twitter (of die van sjenee) of Facebook.
quote:Op maandag 2 november 2015 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KUTscheet, haha! Ja tog ouwe reus.
Ik denk Wilfred, Johan en Rene. Gok ik.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Ja maar wie komt er nou? Ja, Gert dat begrijp ik. Maar wie schuift er aan?
Gertjan Verbeek schuift aan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Voor een kijkcijferrecord is dat wel het slimst jaquote:Op maandag 2 november 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Emile Schelvis vanavond komt.
Gert en Jan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dan liever Jan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Voor een kijkcijferrecord is dat wel het slimst ja
Ik zou het een feest vinden! Er kunnen makkelijk vijf aan die tafel.quote:Op maandag 2 november 2015 15:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als Jan er elke uitzending bij is
Met Jan erbij?quote:Op maandag 2 november 2015 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er kunnen makkelijk vijf aan die tafel.
Die kleinzieligheid bij TV dan ook om drie man op een meter te zetten omdat het anders niet in beeld zou passen.quote:
Er komt weer een of andere muzikant uit de Unaaited Steeds of America langs.twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:27:48Tonight @VoetbalInside the amazing @waltertrout !!! reageer retweet
Je ui hahaquote:Op maandag 2 november 2015 19:31 schreef Pascalus het volgende:
Er komt weer een of andere muzikant uit de Unaaited Steeds of America langs.twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 02-11-2015 om 19:27:48Tonight @VoetbalInside the amazing @waltertrout !!! reageer retweet
Ik verwacht weer een mooie aankondiging van Johan, waar hij ook nog even al die straatzangers uit Amsterdam een veeg uit de pan geeft.quote:Op maandag 2 november 2015 19:31 schreef Pascalus het volgende:
Wereldgoalquote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga alleen al kijken om het eigen doelpunt van............................ van Beek
Ik vond het interview met hem erna wel tenenkrommend hoor. Arme jongen.quote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga alleen al kijken om het eigen doelpunt van............................ van Beek
Hij kwam een beetje simpel over.quote:Op maandag 2 november 2015 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het interview met hem erna wel tenenkrommend hoor. Arme jongen.
Als die interviewer nog even was doorgegaan was hij gaan huilenquote:Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij kwam een beetje simpel over.
Volgens Pascalus moest die in Oranjequote:Op maandag 2 november 2015 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die heeft er geen klote verstand van, dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 2 november 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Pascalus moest die in Oranje
Nou nou nou. Er is nog hoop. Veijinovic ofzo zit er ookquote:Op maandag 2 november 2015 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die heeft er geen klote verstand van, dat blijkt maar weer.
Ja, in de spits.quote:Op maandag 2 november 2015 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Pascalus moest die in Oranje
quote:Op maandag 2 november 2015 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou nou nou. Er is nog hoop. Veijinovic ofzo zit er ook
Daar snap ik ook echt geen klote vanquote:Op maandag 2 november 2015 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als die interviewer nog even was doorgegaan was hij gaan huilenDacht ik trouwens bij het interview met Drommel ook, die keek ook al zo zielig.
Daarvan heb ik nooit gezegd dat die in Oranje moest.quote:Op maandag 2 november 2015 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik in de maling werd genomen toen iemand mij dit vertelde. Ik zei stop nou maar niemand lacht hierom. Klopt het ineens echtquote:Op maandag 2 november 2015 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Daar snap ik ook echt geen klote van
Co wel toch? Die was ook de voorloper van de Rienstra in Oranje hype.quote:Op maandag 2 november 2015 20:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daarvan heb ik nooit gezegd dat die in Oranje moest.
Dat interview had ik nog niet gezien. Even opgezocht. Die vragen van Jan Joostquote:Op maandag 2 november 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Als die interviewer nog even was doorgegaan was hij gaan huilenDacht ik trouwens bij het interview met Drommel ook, die keek ook al zo zielig.
Bij de NOS niet gezien?quote:Op maandag 2 november 2015 20:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat interview had ik nog niet gezien. Even opgezocht. Die vragen van Jan Joosten dan Van Beek met die puppy-oogjes
![]()
Al vind ik dat interview met Cillessen waar hij met tranen in zijn ogen stond omdat hij weer een penalty doorliet toch iets sjenanter.
Nee, ik dacht dat ze het over het interview van Fox hadden.quote:
Die bij de NOS bedoelde ik.quote:Op maandag 2 november 2015 20:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ze het over het interview van Fox hadden.
even zoeken.
Ja die interviewer zit ontzettend te zuigen.quote:Op maandag 2 november 2015 20:20 schreef Pascalus het volgende:
Hij moet echt bijna janken bij de NOS.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
''Wat een martelgang om hier naar toe te komen, Sven''
''Klopt''
wat later..
''Je bent hoe je het wendt of keert de schlemiel van de middag, vijfde eigen doelpunt in je carrière maarreh wat ging er fout''
''Dat zag je toch''
''Beschrijf het eens, het was volgens mij toch even geen communicatie''
''het was mijn fout''
''je baalt er verschrikkelijk van he''
''klopt''
''horrormoment toch''
''ja''
''meer heb je er eigenlijk niet aan toe te voegen''
''nee niet echt nee''
''klasse dat je hier staat''
''hoort erbij''
''da's het leven van een profvoetballer he''
''klopt''
''eigen doelpunten maken en dat soort momenten dat je echt door de grond kan zakken
'ja daar heb je gelijk in''
''dankjewel''
''alsjeblieft''
was losquote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef Nober het volgende:
GEEN ESCHA VANAVOND WAT EEN STEL PAARDENLULLEN!
Dat alienhoofd mogen ze vaker afwezig laten.quote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef Nober het volgende:
Platvisquote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat alienhoofd mogen ze vaker afwezig laten.
TR gemaaktquote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Co wil Hateboer in Oranje. Die man moeten ze opsluiten in een gesticht.quote:Op maandag 2 november 2015 20:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Co wel toch? Die was ook de voorloper van de Rienstra in Oranje hype.
Ligt ze in het ziekenhuis voor een paar flinke tettenquote:Op maandag 2 november 2015 20:22 schreef Nober het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ligt ze in het ziekenhuis voor een paar flinke tetten![]()
Successupporterquote:Op maandag 2 november 2015 20:36 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een sjaal van VFL Bochum. #leukefeitjes
Ik hoop dat je niet wintquote:Op maandag 2 november 2015 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Wolfsburg morgen @2.45, hooooo genot. Gratis geld.
Cavs winnen Eastern Conference @1,50, nog meer gratis geldquote:Op maandag 2 november 2015 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
De kans is echter zo'n 100% dat ik wel win. Cocu is namelijk een flut trainer. Morgen weer lekker Narsingh in de basis.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 20:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die kocht ik een paar jaar geleden toen ze degradeerden.
Gelijkspelletje met twee vingers in de neus.quote:Op maandag 2 november 2015 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Die heb ik ook gepakt ja. Including playoffs dan wel, wat regular season boeit ons geen reet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:37 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Cavs winnen Eastern Conference @1,50, nog meer gratis geld
Goedenavond Haags.quote:Op maandag 2 november 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand neemt Henk de Jong nog serieus.
Nee dat is Koningin Beatrix.quote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
wtf is dit Raymond van Barneveld??
Nee, het is Karim Rekiki.quote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Terwijl die zingt jaquote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Of eindverantwoordelijke van het elftal. Hoe je het maar wilt noemen, Rickertman96. Hoe je het maar wilt noemen.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of eindverantwoordelijke van het elftal. Hoe je het maar wilt noemen, Rickertman96. Hoe je het maar wilt noemen.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hou nou eens op met dat gezanik over Heerenveen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
wat is dit nouquote:Op maandag 2 november 2015 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee.
Was briljant toen RTL7 vorig jaar een stuk van die clip liet zien tijdens een dartsuitzending, geweldig gelachen.quote:
Ik zei het toch dat het saai zou worden. Verbeek is Flopshowquote:
Prima hoor. Goed weekend gehad. Veel ijshockey gekekenquote:
Verbeek kan nog wel leuk zijn soms. Het is meer Heerenveen = Flopshow.quote:Op maandag 2 november 2015 20:48 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Ik zei het toch dat het saai zou worden. Verbeek is Flopshow
Niets bijzonders, kwam er niet eens langsquote:Op maandag 2 november 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je de panna gezien van die Werder speler![]()
Ligt aan dat Heerenveengelul, niet aan Gertjan.quote:Op maandag 2 november 2015 20:48 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Ik zei het toch dat het saai zou worden. Verbeek is Flopshow
Niet gezien helaasquote:Op maandag 2 november 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je de panna gezien van die Werder speler![]()
Helemaal toppiequote:Op maandag 2 november 2015 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima hoor. Goed weekend gehad. Veel ijshockey gekekenEn wat voetbal.
Met jou ook alles goed?
Daar ben ik het met je eensquote:Op maandag 2 november 2015 20:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ligt aan dat Heerenveengelul, niet aan Gertjan.
sowquote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zou Bilal helemaal de tering in slaan
Baas gespot.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik zou Bilal helemaal de tering in slaan
Leg uitquote:Op maandag 2 november 2015 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik zou niet naast Gijp in de auto willen zitten geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |