quote:Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waar zie jij die dan?
[edit]
En om de OP compleet te maken, mag ook deze worden toegevoegd.En deze kan ook in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef patrick109 het volgende:
[..]
En deze kan ook in de lijst april 2012-juli 2015 9% 48 maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook als default. Niet op t forum neergezet, juist omdat het lijkt alsof de zaak zelf nog open is. Zo heb ik nog een default die niet besproken is, maar omdat hier verder nog teken van leven is in het bedrijf wachten we dat nog even af.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:22 schreef patrick109 het volgende:
[.En deze kan ook in de lijst april 2012-juli 2015 9% 48 maandenHallo Patrick109SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..]
Kan je ook nog even het totale leningbedrag geven, Hoeveel termijnen zijn er betaald? Wat is de exacte naam van de leningnemer?
Dank!
Najra1990 en Groepfunder hebben daar al op 22 juli jl. bericht over ontvangen van GVE, maar dit tot vandaag niet met de crowd gedeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?
Wat groepfunder zegtquote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?
Dat klopt toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:59 schreef crowd-fundi het volgende:
Wel een blog schrijven dat je de 70 miljoen gepasseerd bent, een rijtje cijfers er bij, maar geen defaults melden.
Nou inderdaad, je zou toch zeggen dat ze nu onderhand wel enig inzicht hebben in het default percentage. Maar ja, dat staat natuurlijk niet leuk in dat rijtje feitjes.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:59 schreef crowd-fundi het volgende:
Wel een blog schrijven dat je de 70 miljoen gepasseerd bent, een rijtje cijfers er bij, maar geen defaults melden.
fundingcircle noemt wel netjes het defaultpercentagequote:Op woensdag 4 november 2015 16:06 schreef MSR het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je zou toch zeggen dat ze nu onderhand wel enig inzicht hebben in het default percentage. Maar ja, dat staat natuurlijk niet leuk in dat rijtje feitjes.
En binnen een poep en een scheet vol. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef µ het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11937
hondendingen.
ik heb de hondenborstel nog maar eens gelezen maar ik vind het geen goed verhaal. En ook een verhaal met (weer) een zeer optimistische omzet stijging.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:13 schreef crowdiefunder het volgende:
Nou dat is wel opmerkelijk idd, die Ballenbak gaat niet zo hard
Ik vind het meer iets voor een aandelenparticipatie. Als het produkt dan echt aanslaat deelt de aandeelhouder mee in de winst. Nu blijft de winst gelimiteerd tot de rente, terwijl het risico toch echt wel groot is.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:29 schreef Dwarsindeweg het volgende:
[..]
ik heb de hondenborstel nog maar eens gelezen maar ik vind het geen goed verhaal. En ook een verhaal met (weer) een zeer optimistische omzet stijging.
Niet geweest.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:36 schreef bleyenburg het volgende:
by the way....hoe was 't bij Wiebke?
Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Ik ben nooit zo voor aandelen omdat de uitkomst ongewis is. Maar in dit geval is dat wel het meest eerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:45 schreef obligataire het volgende:
Ik vind het meer iets voor een aandelenparticipatie. Als het produkt dan echt aanslaat deelt de aandeelhouder mee in de winst. Nu blijft de winst gelimiteerd tot de rente, terwijl het risico toch echt wel groot is.
Als je bij GVE of FC/Zen terecht komt heb je nauwelijks een andere keus.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:02 schreef eenondernemermeldzich het volgende:
Zouden de mensen tzt interesse hebben, wanneer wij onze funding campagne starten, via dit forum vragen te kunnen stellen?
Ik weet niet of dat helpt / vaker gebeurt eigenlijk?
Wel al volgeschreven.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik zie bij die hondenborstel vele investeringen van 1000,2500 en nog ietsje hoger. Opmerkelijk voor een 5s met een creditsafe van 12. Ik begrijp niet waarom mensen daar hun geld in dumpen ipv een ballenbak met 4 en creditsafe 23. Het is wel 1% verschil, maarja, dat is niet voor niets zou je zeggen.
Ik heb/stop in geen van beide niets overigens.
Ze hebben toegezegd vanaf december weer te gaan betalen. Eerst maar eens afwachten of dat ook daadwerkelijk gebeurt.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef Rottie99 het volgende:
En daar is het heuglijk bericht wat ik gisteren al aankondigde: project 6070 mag van de GVE default OP lijst af, ze gaan vanaf nu weer betalen en ook de twee maanden achterstand gaat een regeling voor getroffen worden!!!
ik blijf ook bij allebei weg en ook ben ik erg terughoudend met GvE inmiddels agv de toenemende lijst in de OPquote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik zie bij die hondenborstel vele investeringen van 1000,2500 en nog ietsje hoger. Opmerkelijk voor een 5s met een creditsafe van 12. Ik begrijp niet waarom mensen daar hun geld in dumpen ipv een ballenbak met 4 en creditsafe 23. Het is wel 1% verschil, maarja, dat is niet voor niets zou je zeggen.
Ik heb/stop in geen van beide niets overigens.
Mooi berichtquote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef Rottie99 het volgende:
En daar is het heuglijk bericht wat ik gisteren al aankondigde: project 6070 mag van de GVE default OP lijst af, ze gaan vanaf nu weer betalen en ook de twee maanden achterstand gaat een regeling voor getroffen worden!!!
Ik zie helemaal niets van die Sparkholder. Alleen maar een mededeling:quote:Op woensdag 4 november 2015 18:11 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik snap niets van die Sparkholder status.
quote:Om technische redenen kan de sparkholder diagram niet getoond worden, onze excuses voor het ongemak.
Wees blij.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:26 schreef crowd-fundi het volgende:
Ik zie helemaal niets van die Sparkholder. Alleen maar een mededeling:
Moet je het vooral flink quoten!quote:Op woensdag 4 november 2015 18:32 schreef Murene het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig met bedrijfsinformatie graag. Je weet boot hoe het geïnterpreteerd wordt en het bedrijf kan schaden
Ik heb de namen weggehaald. Zouden jullie ook kunnen doen. Of in een spoiler zetten.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:34 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Moet je het vooral flink quoten!
Haha klopt, heb je ook weer gelijk in. Ook aangepastquote:Op woensdag 4 november 2015 18:34 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Moet je het vooral flink quoten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |