quote:Voor in de OP:Uhh.... deze dus. Lastig hoor, al die spoilers quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. We hebben het in augustus besproken.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dit nummer kennen we inderdaad nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excel sheetje is soms ook lastig!quote:Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Whenpigsfly het volgende:
Uhh.... deze dus. Lastig hoor, al die spoilers quoten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. stond er reeds in bij mij maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel een project dat voor het eerst opduikt als default.
Bedankt!
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jawel. We hebben het in augustus besproken.klopt ik keek met mijn neus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]Deze heb ik ook als default. Niet op t forum neergezet, juist omdat het lijkt alsof de zaak zelf nog open is. Zo heb ik nog een default die niet besproken is, maar omdat hier verder nog teken van leven is in het bedrijf wachten we dat nog even af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is wel een project dat voor het eerst opduikt als default.
Bedankt!
Om die reden heb ik hem niet eerder gemeld. We zijn inmiddels echter ruim 3 maanden verder en van GVE hoor je nul komma niks. Als je op de website onder 'contact' kijkt - onderaan de pagina -, dan zie je dat de winkel wel van eigenaar is gewisseld. De nieuwe eigenaar is een BV, terwijl de lening is aangegaan door een vennootschap onder firma.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook als default. Niet op t forum neergezet, juist omdat het lijkt alsof de zaak zelf nog open is. Zo heb ik nog een default die niet besproken is, maar omdat hier verder nog teken van leven is in het bedrijf wachten we dat nog even af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ZeKraut op 04-11-2015 14:45:07 ]
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:38 schreef ZeKraut het volgende:
Als we toch aan het opschonen en aanvullen zijn, weten jullie hoe het zit met:5564 betaald nog netjes elke maand uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens! Vage constructie. Heb gister GvE gemaild met het verzoek updates te geven over defaults. Ben benieuwd naar hun reactie.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Om die reden heb ik hem niet eerder gemeld. We zijn inmiddels echter ruim 3 maanden verder en van GVE hoor je nul komma niks. Als je op de website onder 'contact' kijkt - onderaan de pagina -, dan zie je dat de winkel wel van eigenaar is gewisseld. De nieuwe eigenaar is een BV, terwijl de lening is aangegaan door een vennootschap onder firma.
oke mooi, streep hem doorquote:Op woensdag 4 november 2015 14:40 schreef Murene het volgende:
[..]
5564 betaald nog netjes elke maand uit
quote:Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Waar zie jij die dan?
[edit]
En om de OP compleet te maken, mag ook deze worden toegevoegd.En deze kan ook in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef patrick109 het volgende:
[..]
En deze kan ook in de lijst april 2012-juli 2015 9% 48 maandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?quote:Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook als default. Niet op t forum neergezet, juist omdat het lijkt alsof de zaak zelf nog open is. Zo heb ik nog een default die niet besproken is, maar omdat hier verder nog teken van leven is in het bedrijf wachten we dat nog even af.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:22 schreef patrick109 het volgende:
[.En deze kan ook in de lijst april 2012-juli 2015 9% 48 maandenHallo Patrick109SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..]
Kan je ook nog even het totale leningbedrag geven, Hoeveel termijnen zijn er betaald? Wat is de exacte naam van de leningnemer?
Dank!
Najra1990 en Groepfunder hebben daar al op 22 juli jl. bericht over ontvangen van GVE, maar dit tot vandaag niet met de crowd gedeeld.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?
Wat groepfunder zegtquote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?
Dat klopt toch?quote:Op woensdag 4 november 2015 15:59 schreef crowd-fundi het volgende:
Wel een blog schrijven dat je de 70 miljoen gepasseerd bent, een rijtje cijfers er bij, maar geen defaults melden.
Nou inderdaad, je zou toch zeggen dat ze nu onderhand wel enig inzicht hebben in het default percentage. Maar ja, dat staat natuurlijk niet leuk in dat rijtje feitjes.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:59 schreef crowd-fundi het volgende:
Wel een blog schrijven dat je de 70 miljoen gepasseerd bent, een rijtje cijfers er bij, maar geen defaults melden.
fundingcircle noemt wel netjes het defaultpercentagequote:Op woensdag 4 november 2015 16:06 schreef MSR het volgende:
[..]
Nou inderdaad, je zou toch zeggen dat ze nu onderhand wel enig inzicht hebben in het default percentage. Maar ja, dat staat natuurlijk niet leuk in dat rijtje feitjes.
En binnen een poep en een scheet vol. Ongelooflijk.quote:Op woensdag 4 november 2015 11:50 schreef µ het volgende:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11937
hondendingen.
ik heb de hondenborstel nog maar eens gelezen maar ik vind het geen goed verhaal. En ook een verhaal met (weer) een zeer optimistische omzet stijging.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:13 schreef crowdiefunder het volgende:
Nou dat is wel opmerkelijk idd, die Ballenbak gaat niet zo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |