abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157313297
quote:
Voor in de OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhh.... deze dus. Lastig hoor, al die spoilers quoten.
pi_157313375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Dit nummer kennen we inderdaad nog niet.
Jawel. We hebben het in augustus besproken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157313423
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Whenpigsfly het volgende:
Uhh.... deze dus. Lastig hoor, al die spoilers quoten.
Excel sheetje is soms ook lastig!
SPOILER
stond er reeds in bij mij maar
SPOILER
is wel een project dat voor het eerst opduikt als default.
Bedankt!
pi_157313469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Jawel. We hebben het in augustus besproken.

SPOILER
klopt ik keek met mijn neus! :)
pi_157313667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:18 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

SPOILER
is wel een project dat voor het eerst opduikt als default.
Bedankt!
Deze heb ik ook als default. Niet op t forum neergezet, juist omdat het lijkt alsof de zaak zelf nog open is. Zo heb ik nog een default die niet besproken is, maar omdat hier verder nog teken van leven is in het bedrijf wachten we dat nog even af.
pi_157313734
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef najra1990 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook als default. Niet op t forum neergezet, juist omdat het lijkt alsof de zaak zelf nog open is. Zo heb ik nog een default die niet besproken is, maar omdat hier verder nog teken van leven is in het bedrijf wachten we dat nog even af.
Om die reden heb ik hem niet eerder gemeld. We zijn inmiddels echter ruim 3 maanden verder en van GVE hoor je nul komma niks. Als je op de website onder 'contact' kijkt - onderaan de pagina -, dan zie je dat de winkel wel van eigenaar is gewisseld. De nieuwe eigenaar is een BV, terwijl de lening is aangegaan door een vennootschap onder firma.
pi_157313769
Als we toch aan het opschonen en aanvullen zijn, weten jullie hoe het zit met:

SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door ZeKraut op 04-11-2015 14:45:07 ]
pi_157313812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:38 schreef ZeKraut het volgende:
Als we toch aan het opschonen en aanvullen zijn, weten jullie hoe het zit met:

SPOILER
5564 betaald nog netjes elke maand uit
pi_157313845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Om die reden heb ik hem niet eerder gemeld. We zijn inmiddels echter ruim 3 maanden verder en van GVE hoor je nul komma niks. Als je op de website onder 'contact' kijkt - onderaan de pagina -, dan zie je dat de winkel wel van eigenaar is gewisseld. De nieuwe eigenaar is een BV, terwijl de lening is aangegaan door een vennootschap onder firma.
Eens! Vage constructie. Heb gister GvE gemaild met het verzoek updates te geven over defaults. Ben benieuwd naar hun reactie.
pi_157313909
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:40 schreef Murene het volgende:

[..]

5564 betaald nog netjes elke maand uit
oke mooi, streep hem door
pi_157314640
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Waar zie jij die dan?

[edit]
En om de OP compleet te maken, mag ook deze worden toegevoegd.
SPOILER
En deze kan ook in de lijst
SPOILER
pi_157314769
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef patrick109 het volgende:

[..]

En deze kan ook in de lijst april 2012-juli 2015 9% 48 maanden

SPOILER
  woensdag 4 november 2015 @ 15:37:27 #213
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_157315086
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:32 schreef najra1990 het volgende:

[..]

Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_157315124
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:22 schreef patrick109 het volgende:

[.En deze kan ook in de lijst april 2012-juli 2015 9% 48 maanden
SPOILER
.]

Hallo Patrick109
Kan je ook nog even het totale leningbedrag geven, Hoeveel termijnen zijn er betaald? Wat is de exacte naam van de leningnemer?
Dank!
pi_157315248
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar je hebt al een mail of iets van GVE daarover gehad? of hoe weet je van die default af?
Najra1990 en Groepfunder hebben daar al op 22 juli jl. bericht over ontvangen van GVE, maar dit tot vandaag niet met de crowd gedeeld.
pi_157315461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat groepfunder zegt ;)
  woensdag 4 november 2015 @ 15:59:24 #217
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_157315547
Wel een blog schrijven dat je de 70 miljoen gepasseerd bent, een rijtje cijfers er bij, maar geen defaults melden. :X
pi_157315656
Op hun FB pagina worden ook te pas en te onpas de slingers opgehangen omdat er zo- en zoveel is gefund.
Ik heb ze daar vriendelijk verzocht pas met confetti te gaan strooien als een project volledig netjes is terugbetaald.
Het gaat (bij mij in ieder geval) een beetje schuren......
pi_157315666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:59 schreef crowd-fundi het volgende:
Wel een blog schrijven dat je de 70 miljoen gepasseerd bent, een rijtje cijfers er bij, maar geen defaults melden. :X
Dat klopt toch?
Zodra het project geslaagd is vind de verdere afhandeling plaats bij de stichting.
Het platform is geen partij in de defaults.
(eigenlijk zou de stichting dus een website moeten hebben)
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157315687
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:59 schreef crowd-fundi het volgende:
Nou inderdaad, je zou toch zeggen dat ze nu onderhand wel enig inzicht hebben in het default percentage. Maar ja, dat staat natuurlijk niet leuk in dat rijtje feitjes.
pi_157315712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:06 schreef MSR het volgende:

[..]

Nou inderdaad, je zou toch zeggen dat ze nu onderhand wel enig inzicht hebben in het default percentage. Maar ja, dat staat natuurlijk niet leuk in dat rijtje feitjes.
fundingcircle noemt wel netjes het defaultpercentage
pi_157315772
quote:
En binnen een poep en een scheet vol. Ongelooflijk.
pi_157315827
Nou dat is wel opmerkelijk idd, die Ballenbak gaat niet zo hard :)
pi_157316178
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:13 schreef crowdiefunder het volgende:
Nou dat is wel opmerkelijk idd, die Ballenbak gaat niet zo hard :)
ik heb de hondenborstel nog maar eens gelezen maar ik vind het geen goed verhaal. En ook een verhaal met (weer) een zeer optimistische omzet stijging.
pi_157316290
@ ravigotte: Ik neem aan dat je een grapje maakt.
GVE blijft verantwoordelijk.
Ze hebben zorgplicht t.a.v. een deugdelijke pitch.
Defaults kunnen ze echt niet ff zomaar van zich af schuiven.
Het wachten is op een case waarbij de zorgplicht aangekaart zal gaan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')