abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157311155
quote:
Wat ik niet begrijp, in de eerste zin van de introductie geven ze aan dat ze een wereldwijd patent bezitten. In de specificatie waar het geld naar toe gaat geven ze aan 25k nodig hebben voor een wereldwijd octrooi.
Zit er verschil tussen? Weet iemand dat?

Zelf ben ik overigens geen hondenfan, maar die hondengekkies hebben vaak veel over voor hun beestjes :s)
Signature
pi_157311255
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:28 schreef Jackthe het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp, in de eerste zin van de introductie geven ze aan dat ze een wereldwijd patent bezitten. In de specificatie waar het geld naar toe gaat geven ze aan 25k nodig hebben voor een wereldwijd octrooi.
Zit er verschil tussen? Weet iemand dat?

Zelf ben ik overigens geen hondenfan, maar die hondengekkies hebben vaak veel over voor hun beestjes :s)
Zover ik weet is een octrooi hetzelfde als een patent.
pi_157311299
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:33 schreef MSR het volgende:

[..]

Zover ik weet is een octrooi hetzelfde als een patent.
ah ik zie het. Het zijn de kosten voor bescherming octrooi. Niet voor het aanvragen van octrooi.
Signature
pi_157311343
Als ik google op 'Automatic Dog Brush' vind ik heel verschillende elektrische hondenborstels.
Ze claimen allemaal dat ze de enige goede zijn.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157311683
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:24 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Horseman werkt zo iets ook om paarden te bortelen?
De honden die ze met deze borstel borstelen zijn vooral honden met wat langere haren. De vacht van een paard is weliswaar in de winter een stuk dikker maar, als ze gezond zijn, niet zo dik dat ik denk dat dit gaat werken. Als de vacht te dik is scheren ze een paard dan meestal. Daarnaast zullen veel paarden de combinatie van een stofzuiger en een elektrische borstel, die beide geluid maken, niet zo leuk vinden. Maar wie weet, als ze hem kunnen aanpassen voor een minder dikke vacht…..
pi_157311743
Ik kom ook maar eens hallo zeggen. Ik lees al geruime tijd mee en vind het altijd erg interessant om te lezen wat ieders afwegingen zijn om ergens wel of niet in te stappen.

Op dit moment heb ik 20 projecten lopen bij GVE, waarbij er voor 1 een incassotraject loopt, gelukkig zat hier niet heel veel in, dus ik verwacht zo'n ¤ 100 verlies. Ben deze hier overigens nog niet tegengekomen.

Van de overige 19 heb ik net berekend hoeveel maandaflossingen ik nog moet ontvangen tot break even. Dat is nog best wel lang, 19 maanden voor mijn oudste projecten. Voor de laatste zelfs 39 maanden. Degene met incasso was juist mijn kortste, 36 maanden.

Ik heb een pauze ingebouwd bij GVE. Het is me allemaal te grootschalig geworden, de kritische blik lijkt daar weg te zijn. Ik ben nu wat vaker te vinden bij Lendahand. Niet helemaal vergelijkbaar, maar een aardig rendement en het geeft wel een goed gevoel.
pi_157311785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Whenpigsfly het volgende:
Ik kom ook maar eens hallo zeggen. Ik lees al geruime tijd mee en vind het altijd erg interessant om te lezen wat ieders afwegingen zijn om ergens wel of niet in te stappen.

Op dit moment heb ik 20 projecten lopen bij GVE, waarbij er voor 1 een incassotraject loopt, gelukkig zat hier niet heel veel in, dus ik verwacht zo'n ¤ 100 verlies. Ben deze hier overigens nog niet tegengekomen.

Van de overige 19 heb ik net berekend hoeveel maandaflossingen ik nog moet ontvangen tot break even. Dat is nog best wel lang, 19 maanden voor mijn oudste projecten. Voor de laatste zelfs 39 maanden. Degene met incasso was juist mijn kortste, 36 maanden.

Ik heb een pauze ingebouwd bij GVE. Het is me allemaal te grootschalig geworden, de kritische blik lijkt daar weg te zijn. Ik ben nu wat vaker te vinden bij Lendahand. Niet helemaal vergelijkbaar, maar een aardig rendement en het geeft wel een goed gevoel.
Welkom !
pi_157311809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Whenpigsfly het volgende:

Hallo welkom hier! Bedankt vooor je info. Mogen we het project nummer van je default waarvan je denkt dat het hier nog niet besproken is. Je mag het ook in een spoiler zetten. Kunnen we even kijken of het daadwerkelijk niet bekend is.
pi_157312382
welkom piggy :)
pi_157312492
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(excuus, weet niet hoe de spoiler werkt. vind het geen punt als ik de info zo weer moet verwijderen) edit.... dank voor de uitleg

[ Bericht 45% gewijzigd door Whenpigsfly op 04-11-2015 13:47:19 (spoiler) ]
pi_157312643
quote:
Met een G-PD percentage van 2,18% en een creditsafe score van 12 (op een schaal van 100). Een zeer hoog risico dus. Daar lusten de honden geen brood van.
pi_157312664
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:33 schreef Whenpigsfly het volgende:
(excuus, weet niet hoe de spoiler werkt. vind het geen punt als ik de info zo weer moet verwijderen)
Spoiler maak je op dezelfde manier als quote, alleen vervang je het woord quote door spoiler.

Voor in de OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157312789
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:41 schreef Groepfunder het volgende:
Spoiler maak je op dezelfde manier als quote, alleen vervang je het woord quote door spoiler.
Er is zelfs een speciale spoiler knop waardoor dat alles automatisch gaat. ;)
pi_157312836
SPOILER
pi_157312869
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:47 schreef MSR het volgende:
[..]
Er is zelfs een speciale spoiler knop waardoor dat alles automatisch gaat. ;)
Waar zie jij die dan?

[edit]
En om de OP compleet te maken, mag ook deze worden toegevoegd.
SPOILER

[ Bericht 21% gewijzigd door Groepfunder op 04-11-2015 13:56:06 ]
pi_157312898
Op mijn android chrome browser heb ik die knop ook niet ;) zal wel te maken hebben met het platform waarop je werkt...
pi_157312902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Waar zie jij die dan?
Het zwarte balkje precies boven het tekstinvoerveld. Een paar icoontjes naar rechts vanaf de knop voor vetgedrukte letters, schuingedrukte letters etc.
pi_157312905
Ik krijg de OP niet gewijzigd, ondanks dat ik deze heb aangemaakt?
pi_157313001
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:52 schreef MSR het volgende:

[..]

Het zwarte balkje precies boven het tekstinvoerveld. Een paar icoontjes naar rechts vanaf de knop voor vetgedrukte letters, schuingedrukte letters etc.
Thanks! Ik dacht altijd dat je met die knop een horizontale balk in je post kon plaatsen; het equivalent van <hr /> in xhtml. Weer wat bijgeleerd.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:52 schreef namliam het volgende:
Ik krijg de OP niet gewijzigd, ondanks dat ik deze heb aangemaakt?
Als de openingspost te lang geleden is aangemaakt, dan kan dat op een gegeven moment niet meer. We zullen moeten onthouden dat er twee projecten bijgevoegd moeten worden.
pi_157313035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:58 schreef Groepfunder het volgende:
Als de openingspost te lang geleden is aangemaakt, dan kan dat op een gegeven moment niet meer. We zullen moeten onthouden dat er twee projecten bijgevoegd moeten worden.
Of gewoon sneller een topic voltikken.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_157313069
Hoeft niet zo heel moeilijk te zijn...
pi_157313076
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Waar zie jij die dan?

[edit]
SPOILER
Groepfunder wat was het bedrag van de lening en hoeveel termijnen zijn er betaald? Wat was de exacte naam van het bedrijf?
pi_157313160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:33 schreef Whenpigsfly het volgende:
SPOILER
(excuus, weet niet hoe de spoiler werkt. vind het geen punt als ik de info zo weer moet verwijderen) edit.... dank voor de uitleg
Dit nummer kennen we inderdaad nog niet. Kan je de naam van het bedrijf, hoogte bedrag lening, rente percentage, looptijd , datum totstandkomen en aantal termijnen betaald ook even doorgeven ?
In een spoiler maar het mag oop via dm (direct mail). Voor dm vind je een knop bovenaan de pagina in de blauwe balk. Je moet wel dan meer dan 10 keer gepost hebben op het forum wil het werken.
pi_157313199
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:02 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Groepfunder wat was het bedrag van de lening en hoeveel termijnen zijn er betaald? Wat was de exacte naam van het bedrijf?
SPOILER
pi_157313225
quote:
[Op woensdag 4 november 2015 13:50 schreef Groepfunder het volgende:[/b]

[edit]
SPOILER
Groepfounder had hem al aangevuld. Zit nog niet aan de 10 berichten, dus nog geen DM's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')