Was volgens mij een verwijzing naar Rand Paul (Republikeinse presidents kandidaat) die basically had gezegd dat homo's enkel uit zijn op geld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:55 schreef JaqenHghar het volgende:
Ook echt binnen een minuut weer: HEY LESLEY![]()
Alleen wat de fuck was dat met dat geld steeds
Ah, dankquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:17 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Was volgens mij een verwijzing naar Rand Paul (Republikeinse presidents kandidaat) die basically had gezegd dat homo's enkel uit zijn op geld.
De strekking was dat homo's misbruik maken van hun beschermde status op de werkvloer. Dat als ze ontslagen worden het gelijk op discriminatie gooien en er zodoende een slaatje uit slaan.
Kan het verkeerd hebben maar daar moest ik gelijk aan denken.
krijg jij ook zomaar gele van iedereen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:46 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vond het juist een hele leuke aflevering, maar dat komt misschien doordat ik zelf van de verkeerde kant ben
Blijkbaar is dit de schuld van de japanners
Maar wat is nou de bron van deze claim en wanneer is het gezegd? Ik heb het in geen enkele serieuze bron voorbij zien komen de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:17 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Was volgens mij een verwijzing naar Rand Paul (Republikeinse presidents kandidaat) die basically had gezegd dat homo's enkel uit zijn op geld.
De strekking was dat homo's misbruik maken van hun beschermde status op de werkvloer. Dat als ze ontslagen worden het gelijk op discriminatie gooien en er zodoende een slaatje uit slaan.
een fudgepacker bij mij op de werkvloer snapte destijds de aflevering met Tom Cruise als fudgepacker niet echt... dat was op zich dan ook wel weer grappig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:46 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vond het juist een hele leuke aflevering, maar dat komt misschien doordat ik zelf van de verkeerde kant ben
http://www.huffingtonpost(...)d745e4b028dd7ea691a5quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar wat is nou de bron van deze claim en wanneer is het gezegd? Ik heb het in geen enkele serieuze bron voorbij zien komen de afgelopen weken.
We zijn Death Camp of Tolerance nog niet vergeten hè?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:17 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ha! Moest ff graven maar die was inderdaad tofquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
We zijn Death Camp of Tolerance nog niet vergeten hè?
Wat grappig, nu je het zegt..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Leukste aan deze ep vond ik aan het begin toen Stan aan Randy vertelde dat de Asians kiezen wie homo wordt. Randy deed alsof die het uiteraard wist terwijl die achter zijn oor krabte.Leuke verwijzing naar Pinewood Derby. Dat was wél een goede ep.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
We zijn Death Camp of Tolerance nog niet vergeten hè?
quote:Op zondag 1 november 2015 21:15 schreef Zolder het volgende:
Het beste van heel het seizoen vind ik nog dat "in my safespace" liedje
Bullyproof windows
Is dat die episode met space cash(?)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Leukste aan deze ep vond ik aan het begin toen Stan aan Randy vertelde dat de Asians kiezen wie homo wordt. Randy deed alsof die het uiteraard wist terwijl die achter zijn oor krabte.Leuke verwijzing naar Pinewood Derby. Dat was wél een goede ep.
Ja!quote:Op maandag 2 november 2015 07:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Is dat die episode met space cash(?)![]()
![]()
He fack..quote:Op maandag 2 november 2015 11:39 schreef ImMaxa het volgende:
Deze week is nummer twee tijdens de huidige run zonder aflevering. Eerstvolgende aflevering zal 11 november worden uitgezonden.
Nicccccccequote:Op maandag 2 november 2015 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
He fack..
CC meldt net dat heel november SP-weekenden zijn, vanaf 15.00 dit keer.
quote:BARBRADY IS THE NEXT VICTIM IN THE GENTRIFICATION OF SOUTH PARK.
When Kenny leads the boys in playing Ninja Warriors, a foreign terrorist organization takes notice.
The ever more PC citizens of South Park decide that they no longer need a police force. As the first American town to get rid of their cops, they plan to celebrate their advanced sensibilities with a PC Carnival.
Toen die dansende agenten in beeld kwamen lag ik echt in een deuk.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:12 schreef Syntos het volgende:
Dit is nou weer een echte leuke South Park aflevering.
Cartman en zijn 'misunderstandings'.![]()
Terugkeer van Barbrady.![]()
Stad die achteraf weer de schuld op Barbrady afschuift.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja dit was zeker de vetste aflevering van het seizoen tot nu toe!
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:10 schreef Red_85 het volgende:
'Major do we have a deal'
'Yes'
BAM!!
Southpark, zoals het hoort.
Ik denk dat die PC principle oprotquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:54 schreef ImMaxa het volgende:
Ben benieuwd wat ze van plan zijn n.a.v. het einde.
quote:PC PRINCIPAL HAS MET HIS MATCH
PC Principal‘s façade begins to crumble.
Jimmy is sent to the principal’s office for using an inappropriate word in the school paper. His integrity as a newsman runs head on into PC Principals ideology. Will Jimmy be the undoing of PC Principal?
Het is het hele seizoen al een doorlopend verhaal, dus echt een trilogie is niet nodig.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Geniale plotwending![]()
Dit moet wel een trilogie worden. Zoveel dingen nog uit te werken, heerlijk.
''Crush sum puss bro''
True, maar de afleveringen stonden wel los van elkaar, met gesloten einden.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al een doorlopend verhaal, dus echt een trilogie is niet nodig.
Wel weer heerlijke parodieën op de hele PC cultuur in de VS, nog even een sneer naar Trump middels Garrison en een leuke overkoepelende verhaallijn di,e zoals ik al hoopte, waarschijnlijk uitmondt in een explosie van kenmerkende South Park botheid.
De dubbelafleveringen en trilogieën leveren wel vaak de South Park classics opquote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Geniale plotwending![]()
Dit moet wel een trilogie worden. Zoveel dingen nog uit te werken, heerlijk.
''Crush sum puss bro''
Garrison is Trump, wilde een muur bouwen om de Canadezen te weren en werd woest toen de Canadezen zèlf een muur bouwdenquote:Op donderdag 19 november 2015 23:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja vette aflevering!I'm totally not uncomfortable!
Ik ben alleen een beetje vergeten hoe dat nou met Garrison zat en wat Victoria daar deed snap ik ook niet...
Imaginationlandquote:Op donderdag 19 november 2015 23:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De dubbelafleveringen en trilogieën leveren wel vaak de South Park classics op
Ik denk dat de Go God Go eps misschien wel mijn favorieten zijn. En Pandemicquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Imaginationland
200/201
Happy Holograms
The Coon
Oja het komt weer een beetje boven. Garrison zat in Canada, maar nu doet hij ineens mee voor de verkiezingen in Amerika...quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Garrison is Trump, wilde een muur bouwen om de Canadezen te weren en werd woest toen de Canadezen zèlf een muur bouwdenVictoria werd zomaar vervangen door PC Principal en wil vast wraak.
Hoe kun je nou weer haten op The Coon? Ctulhuquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Imaginationland
200/201
Happy Holograms
The Coon
Een superheld de 'de zwartjoekel' heet, is natuurlijk sowieso al vintage South Park.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:55 schreef MAHL het volgende:
Uitstekende epTerugkeer van de Crab People?
[..]
Hoe kun je nou weer haten op The Coon? CtulhuMintberry Crunch
De waarheid achter Kenny's wederopstandingen
Vond Pandemic juist een van de mindere.
The Human Kike uhhh Kitequote:Op vrijdag 20 november 2015 11:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een superheld de 'de zwartjoekel' heet, is natuurlijk sowieso al vintage South Park.
De cartoon warsquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Imaginationland
200/201
Happy Holograms
The Coon
Hoe kan ik die nou vergeten!quote:
En dan denken dat niemand erachter zou komen, wat dom.quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Rickertman96 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)park_mist_scene.html
Wtf.. kut CC
Geen idee of CC dat zelf doet.quote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Wtf.. kut CC
quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee of CC dat zelf doet.
Het is wel raar.
Ik had het ook niet doorquote:Op maandag 23 november 2015 23:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En dan denken dat niemand erachter zou komen, wat dom.
Da's wel heel triestquote:Op maandag 23 november 2015 23:44 schreef Rickertman96 het volgende:
Wtf.. kut CC
Jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:51 schreef Seam het volgende:
Huh dat is vreemd, in Amerika wel gewoon zo uitgezonden toch?
Behoorlijk triest zelfs, precies tegen de gedachten van dit seizoen (en van SP in het geheel) in. Daarom gewoon lekker downloadenquote:
Ik zie ook niet zozeer in wat het 'doodneuken van vluchtelingen' te maken heeft met de aanslagen in Parijs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef Rickertman96 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nsureerde_bewust.htm
Slechte reden
Zo flikkeren ze hun eigen ruiten in.quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef Rickertman96 het volgende:
Slechte reden
Ik heb deze aflevering nog niet gekeken, maar in de vorige afleveringen werd daar natuurlijk wel PIEP them all to death gezegd (maar kan zijn dat ik de 'verkeerde' versie had binnengehaald).quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:51 schreef Seam het volgende:
Huh dat is vreemd, in Amerika wel gewoon zo uitgezonden toch?
Jesus nog doelbewust ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:16 schreef Rickertman96 het volgende:
Slechte reden
Het gaat helemaal nergens over? Het gaat nu juist wél ergens over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:34 schreef Bigs het volgende:
Oh wat slecht dat censureren zegDoe je al die moeite om bij te zijn met de VS, stuur je mensen toch allemaal weer naar de illegale kanalen..
Ik heb seizoen 18 niet zo gevolgd dus weet niet hoe het daar zat maar ik vind de lange arc in seizoen 19 wel wat toevoegen. Het gaat helemaal nergens over uiteraard maar het maakt het allemaal wel wat boeiender.
En terecht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
Op de CC Facebook is iedereen madpanda.
Ja en die scène laat juist de stompzinnigheid van zulke uitspraken zien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:05 schreef Monolith het volgende:
Ik heb gewoon de Amerikaanse versie gekeken en daar zat het in. Zie ook niet in waarom het weg gecensureerd zou moeten worden. South Park heeft heel wat lompere scènes gehad.
Jimmy is sowieso wel de meest verstandige en normale inwoner van South Parkquote:Op donderdag 26 november 2015 15:40 schreef Gehenna het volgende:
Wat is Jimmy een baas in die laatste aflevering zeg![]()
Ben benieuwd hoe dit afloopt
quote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind alleen die Nathan helemaal niets. Irritant personage.
Vergeet z'n hoerenavontuur niet, en die freemium afleveringquote:Op donderdag 26 november 2015 15:51 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jimmy is sowieso wel de meest verstandige en normale inwoner van South ParkOp z'n steroïdenfase na dan.
Helemaal mee eensquote:Ik vind alleen die Nathan helemaal niets. Irritant personage.
Thanksgiving daar nu. Veel series slaan even een weekje over.quote:
quote:PC PRINCIPAL DISAPPEARS WITH TWO STUDENTS. The latest news in the school paper sets the boys on a search to find their two missing classmates. Being the crack reporter that he is, Jimmy sets out to learn everything he can about what makes Leslie tick. Meanwhile, Principal Victoria and Mr. Garrison return to a South Park that has become unrecognizable.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 december 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
Dat grapje begint nu saai te worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond de ''hunger strike'' wel geniaal, ''they stopped eating puss''![]()
Dat was inderdaad één van de betere grappen in deze aflevering. Sowieso wel weer een prima aflevering.quote:
Die was zo mooi jaquote:
Die had ik om een of andere reden echt niet verwacht!quote:Op donderdag 3 december 2015 22:49 schreef Kriebelhoest het volgende:
Die verwijzingen naar ex machinaen volgens mij is Stan ook een Ad
Ik hoop op een mindfuck zoals Grounded Vindaloop.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:46 schreef summer2bird het volgende:
Als de laatste scène van het slot maar niet weer eindigt met een speech.
Die zag ik van het weekend weer, wederom een heule grote.. wut?!quote:Op vrijdag 4 december 2015 03:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik hoop op een mindfuck zoals Grounded Vindaloop.
Jawel, maar de vorige eps hadden een gesloten einde, deze twee niet. Dus; trilogie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet perse triologie, het hele seizoen volgt elkaar op.
So did I Tom, so did I! Back to you.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef Monolith het volgende:
Moest ook wel lachen om die nieuwsmensen die nog steeds praatten alsof ze het nieuws lezen of een reportage maakten.
Toch is het een groter geheel. Zonder de rest van het seizoen kunnen de laatste twee afleveringen niet op zichzelf staan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jawel, maar de vorige eps hadden een gesloten einde, deze twee niet. Dus; trilogie.
Maar dat was seizoen 18 ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:52 schreef Syntos het volgende:
[..]
Toch is het een groter geheel. Zonder de rest van het seizoen kunnen de laatste twee afleveringen niet op zichzelf staan.
quote:PC PRINCIPAL IS BACK WITH A VENGENCE
IN THE 19TH SEASON FINALE OF “SOUTH PARK” PREMIERING
WEDNESDAY, DECEMBER 9 AT 10:00 P.M. ET/PT ON COMEDY CENTRAL
The citizens of South Park feel safer when armed. The gentrification of South Park is pricing Randy right out of town. Meanwhile, Kyle’s distrust of Stan has broken their friendship and thrown Kyle into a dangerous alliance.
Met Cartman?quote:Meanwhile, Kyle’s distrust of Stan has broken their friendship and thrown Kyle into a dangerous alliance.
Denk dat het verwijst naar het eind van de vorige aflevering, als Leslie bij hem aan de deur komt.quote:
Ligt wel het meest voor de hand dat het de ads zijn ja.quote:Op maandag 7 december 2015 14:42 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Denk dat het verwijst naar het eind van de vorige aflevering, als Leslie bij hem aan de deur komt.
Bill Hader sowieso altijd +1quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:53 schreef Monolith het volgende:
Moest ook wel lachen om die nieuwsmensen die nog steeds praatten alsof ze het nieuws lezen of een reportage maakten.
De ads waren uiteindelijk de vijand.quote:Op donderdag 10 december 2015 17:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja euh oké. Ik snap er niks meer van![]()
Iemand die tekst en uitleg kan geven?
Ja maar wie wáren de ads nou dan?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De ads waren uiteindelijk de vijand.
De ADS waren zodanig sterk geworden dat het een menselijke gedaante kon krijgen (quote:Op donderdag 10 december 2015 19:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar wie wáren de ads nou dan?![]()
Ik heb meer vragen dan antwoorden denk ik.
En wat deden die ads? Wat veroorzaakten ze?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De ADS waren zodanig sterk geworden dat het een menselijke gedaante kon krijgen (). Die leslie dus.
De ads gebruikte PC P.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En wat deden die ads? Wat veroorzaakten ze?
Waarom werd PC P als slechterik afgeschilderd en is nu de held?
Ik begrijp het niet.
Er komt vast wel iemand aanwaaien die ons antwoorden kan gevenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De ads gebruikte PC P.
Tot zo ver snapte ik het dan nog
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:21 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stel ik mij Amerika ook voor
verkeerde topic vrindquote:
Leverde wel een mooi Randy momentje op. Verder viel de aflevering ietwat tegen. Niet onaardig, maar had een grootsere afsluiting verwacht.quote:
''Classy?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leverde wel een mooi Randy momentje op. Verder viel de aflevering ietwat tegen. Niet onaardig, maar had een grootsere afsluiting verwacht.
Classy? It's Classi with an I, and a little dick hanging off the C that bends around and fucks the L out of the A-S-S.quote:
Volgende seizoen begint (waarschijnlijk) eind september 2016. Is sinds een paar jaar één run van 10 afleveringen in de herfst. Er komt ook een nieuwe South Park game aan, geen idee wat de releasedatum daarvan is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:05 schreef Belgosome het volgende:
Is er rond pasen weer een nieuw seizoen of gaat dit weer pas voor oktober volgend jaar zijn?
Daar moest ik dan wel weer om lachen. Dat die auto voor dat hotel staat en er een stel benen onderuit steken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 02:23 schreef Poesopstokje het volgende:
En een overkill aan het Cait Jenner ''kijk mij eens ongestraf mensen aanrijden'' grapje.
De eerste twee keren waren leuk, daarna werd het een overkill.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar moest ik dan wel weer om lachen. Dat die auto voor dat hotel staat en er een stel benen onderuit steken.
Blade slacht volgens mij alleen buiten een vampier af, en dat was als het goed is het einde van deel 1 of 2quote:Op zaterdag 12 december 2015 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat begin in die sneeuw bar, welke film is dat ook alweer.. is het niet Blade ofzo waarbij hij in Rusland op vampieren jaagt
Ik keek het als kind al op opgenomen videobanden van Canal+quote:Op zondag 3 januari 2016 12:57 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
.
Vrouwen die South Park geweldig vinden
De laatste drie seizoenen liepen van september tot en met december dus zeer waarschijnlijk nog een maand of 8 wachten. Er komt een nieuwe game waar ze nu denk ik druk mee zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:16 schreef schommelstoel het volgende:
Zie veel mensen klagen over het laatste seizoen zeg, oke, het was niet het beste seizoen maar ook zeker niet slecht.
Is er al een datum voor het nieuwe seizoen?
Kan namelijk op IMDB geen datum vinden.
En #108: In elke aflevering zit een alien verstoptquote:
Snel DM haar. Misschien heb je dan wel kans op South park en chill.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:57 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
.
Vrouwen die South Park geweldig vinden
Die mist inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
En #108: In elke aflevering zit een alien verstopt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat het ook niet waar is
http://southpark.cc.com/b(...)den-in-every-episode
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Omdat het ook niet waar is
http://southpark.cc.com/b(...)den-in-every-episode
''We didn't even get sued''quote:Op zaterdag 23 juli 2016 12:06 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nieuwe trailer voor komende seizoen, op 14 september gaan wij weer los
Chinpokomon Goquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ze nu met vakantie zijn ik had graag een Pokémon go aflevering gezien.
Die was mooi jaquote:
Die komt er vast wel, de hype is nog lang niet overquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ze nu met vakantie zijn ik had graag een Pokémon go aflevering gezien.
helemaal zelf bedacht of al 1000 keer voorbij zien komen op facebook?quote:Op zondag 24 juli 2016 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elke keer als ik iets over de verkiezingen in Amerika zie moet ik hier aan denken :
[ afbeelding ]
Nog nooit zo relevant geweest als nu.
Al een tijdje loop ik daar zelf aan te denken.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
helemaal zelf bedacht of al 1000 keer voorbij zien komen op facebook?
quote:Garrison is still on the campaign trail. In the premiere episode, the National Anthem gets a reboot by an American Icon.
Dat met het zitten/knielen tijdens het volkslied komt van een NFL-speler die dat steeds doet uit protest tegen de onderdrukking van de zwarte medemens.quote:Op donderdag 15 september 2016 11:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Vaag :/
Kan er nog niet veel wijs uit worden.
Moest alleen even grinniken om ''MC Dreidel''
Om die poster die er al 20 jaar hangtquote:Op donderdag 15 september 2016 11:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Vaag :/
Kan er nog niet veel wijs uit worden.
Moest alleen even grinniken om ''MC Dreidel''
Waar kun je hem al zien?quote:Op donderdag 15 september 2016 15:25 schreef MaxC het volgende:
Wederom een matige aflevering.
Vind het eigenlijk niet meer grappig sinds de introductie van PC principal
Aahh thanks, dat had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat met het zitten/knielen tijdens het volkslied komt van een NFL-speler die dat steeds doet uit protest tegen de onderdrukking van de zwarte medemens.
http://www.cbsnews.com/ne(...)onal-anthem-protest/
Je ziet hem ook in die scene bij het football, met #7 op zijn shirt.
Serieus?quote:Op donderdag 15 september 2016 14:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Om die poster die er al 20 jaar hangt
Ik zag er bij toeval een item over gisteren in The Daily Show anders had ik het ook niet geweten.quote:Op donderdag 15 september 2016 16:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aahh thanks, dat had ik niet meegekregen.
#TokensLifeMatters wel
van mij krijgt ie een 5/7quote:
Het is al meerdere seizoenen wat minder, maar deze aflevering vond ik nog wel oke. Scherp, maar niet te scherp zoals de beste seizoenen.quote:Op donderdag 15 september 2016 15:25 schreef MaxC het volgende:
Wederom een matige aflevering.
Vind het eigenlijk niet meer grappig sinds de introductie van PC principal
quote:Op vrijdag 16 september 2016 06:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Garrisons hoofd, net als dat enge zonnebank kleurtje van Trump
Dat we in een tijd leven waarin er eindeloos wordt teruggegrepen naar de films/muziek/etc van vroeger en er dus weinig echt nieuwe dingen verzonnen worden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 09:33 schreef Maraca het volgende:
Ik snap de referentie niet naar die besjes
- Gewoon niets geven om de boodschap waarom mensen niet staan voor the anthem, maar gewoon 100 dollar winnen door te gokken wie niet gaan staan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Het waren een hoop losse draadjes die niet helemaal lekker samenkwamen, maar individueel heb ik toch wel om elke gag kunnen lachen.
- In een tijd van reboots en nostalgie: member berries
- Cartman als vrouwelijke cabaretier
- Kyle zijn pa die toegeeft aan member berries (100% dat zijn wijn hiervan gemaakt is) en de ultieme internettrol is.
- Verkiezingen, douche en sandwich
- Het tegengeluid van het knielen bij het volkslied van die sporters
Ongetwijfeld nog meer dat ik vergeten ben
Giant douche/turd sandwich hadden ze 4 jaar terug al. Handelsmerkje.quote:Op zaterdag 17 september 2016 10:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Het waren een hoop losse draadjes die niet helemaal lekker samenkwamen, maar individueel heb ik toch wel om elke gag kunnen lachen.
- In een tijd van reboots en nostalgie: member berries
- Cartman als vrouwelijke cabaretier
- Kyle zijn pa die toegeeft aan member berries (100% dat zijn wijn hiervan gemaakt is) en de ultieme internettrol is.
- Verkiezingen, douche en sandwich
- Het tegengeluid van het knielen bij het volkslied van die sporters
Ongetwijfeld nog meer dat ik vergeten ben
Tijd gaat sneller dan je denkt. Het was 12 jaar geleden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Giant douche/turd sandwich hadden ze 4 jaar terug al. Handelsmerkje.
Oef...quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:52 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Tijd gaat sneller dan je denkt. Het was 12 jaar geleden.
Eens. Afleveringen worden bij herhaling leuker. Hopelijk geldt dat ook voor die van donderdag.quote:Op donderdag 1 september 2016 01:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog maar twee weken! Ik heb de afgelopen tijd het vorige seizoen terug gekeken en dan is het eigenlijk altijd leuker dan de eerste keer kijken. Bij de release heb ik denk ik altijd veel te hoge verwachtingen.
Het geinige is dat de schrijvers daar al een paar seizoenen naar hinten. Dat ze zelf in herhaling vallen en de lat niet meer zo hoog leggen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het echt werkelijk niks.De Turd Sandwich and Douche zijn bedacht door Cartman en Kyle voor de schoolverkiezing. Waarom is dit nu ineens een landelijk iets? Een flauwe herhaling van zetten.
Omdat het toen al ging over presidentiële verkiezingen en nu meer relevant is dan ooit gezien Trump en Hilary.quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vond het echt werkelijk niks.De Turd Sandwich and Douche zijn bedacht door Cartman en Kyle voor de schoolverkiezing. Waarom is dit nu ineens een landelijk iets? Een flauwe herhaling van zetten.
South Park is bijna altijd sociaal kritisch geweest, en dingen als PC spelen daar nu eenmaal een grote rol in op het moment.quote:Op zondag 18 september 2016 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond er geen zak aan, net al het hele vorige seizoen met die irritante PC Principal en dat geneuzel
Dit contract uitdienen en dan stoppen zou prima zijn. Eindig het op tijd zodat de serie in goede herinnering kan worden afgesloten. Laat het niet afglijden zoals de Simpsons.quote:Op zondag 18 september 2016 01:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het geinige is dat de schrijvers daar al een paar seizoenen naar hinten. Dat ze zelf in herhaling vallen en de lat niet meer zo hoog leggen.
Voor mn gevoel begint het een beetje bij s16e09 Raising the Bar.
De schrijvers hebben geloof ik al ooit aangegeven te willen stoppen maar contractueel moeten ze doorgaan.
Die analogie had ik toen wel door. Maar wat ik niet snap is hoe dit 'in de wereld van South Park' zo is gegroeid. Het Turd/Sandwich verhaal is bedacht en speelt zich af op een lokaal klein schooltje in Colorado. Zelfs in de gekke realiteit van South Park zie ik niet hoe dat kan doorgroeien tot het niveau waarin iedereen ineens de werkelijke presidentskandidaten zo noemt. Het is een makkelijke herhaling van een oude grap. Ik had op iets origineels gehoopt.quote:Op zondag 18 september 2016 09:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het toen al ging over presidentiële verkiezingen en nu meer relevant is dan ooit gezien Trump en Hilary.
member turd sandwich and giant douche?quote:Op zondag 18 september 2016 11:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit contract uitdienen en dan stoppen zou prima zijn. Eindig het op tijd zodat de serie in goede herinnering kan worden afgesloten. Laat het niet afglijden zoals de Simpsons.
[..]
Die analogie had ik toen wel door. Maar wat ik niet snap is hoe dit 'in de wereld van South Park' zo is gegroeid. Het Turd/Sandwich verhaal is bedacht en speelt zich af op een lokaal klein schooltje in Colorado. Zelfs in de gekke realiteit van South Park zie ik niet hoe dat kan doorgroeien tot het niveau waarin iedereen ineens de werkelijke presidentskandidaten zo noemt. Het is een makkelijke herhaling van een oude grap. Ik had op iets origineels gehoopt.
quote:THE TROLLING ON TWITTER CONTINUES. The students of South Park Elementary have to deal with a painful loss. The boys decide they have to take down Cartman but meanwhile, Skank Hunt takes his rein of terror global.
je geeft toch zelf al aan dat het in de SP realiteit een prima benaming is voor die kandidaten?quote:Op zondag 18 september 2016 11:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Die analogie had ik toen wel door. Maar wat ik niet snap is hoe dit 'in de wereld van South Park' zo is gegroeid. Het Turd/Sandwich verhaal is bedacht en speelt zich af op een lokaal klein schooltje in Colorado. Zelfs in de gekke realiteit van South Park zie ik niet hoe dat kan doorgroeien tot het niveau waarin iedereen ineens de werkelijke presidentskandidaten zo noemt. Het is een makkelijke herhaling van een oude grap. Ik had op iets origineels gehoopt.
Zo vatte ik het ook op. Net nadat ze die turd en douche hadden opgevist, begonnen ze over memberberries. Alsof South Park vroeger ook veel beter was. Of misschien niet eens alsof!quote:Op zondag 18 september 2016 11:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
member turd sandwich and giant douche?
Cool: 'No matter how serious an issue seems, Mr. Parker said, “Looking at it with a sense of humor is not only healthier for you, it actually makes you think more clearly about things — being able to make fun of either side of an issue, rather than just, ‘Trump is evil and Clinton is good.’quote:Op woensdag 21 september 2016 21:53 schreef Monolith het volgende:
Interessant artikel over SP:
http://mobile.nytimes.com(...)tp://m.facebook.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |