quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja dit was zeker de vetste aflevering van het seizoen tot nu toe!
quote:Op donderdag 12 november 2015 23:10 schreef Red_85 het volgende:
'Major do we have a deal'
'Yes'
BAM!!
Southpark, zoals het hoort.
Ik denk dat die PC principle oprotquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:54 schreef ImMaxa het volgende:
Ben benieuwd wat ze van plan zijn n.a.v. het einde.
quote:PC PRINCIPAL HAS MET HIS MATCH
PC Principal‘s façade begins to crumble.
Jimmy is sent to the principal’s office for using an inappropriate word in the school paper. His integrity as a newsman runs head on into PC Principals ideology. Will Jimmy be the undoing of PC Principal?
Het is het hele seizoen al een doorlopend verhaal, dus echt een trilogie is niet nodig.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Geniale plotwending![]()
Dit moet wel een trilogie worden. Zoveel dingen nog uit te werken, heerlijk.
''Crush sum puss bro''
True, maar de afleveringen stonden wel los van elkaar, met gesloten einden.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is het hele seizoen al een doorlopend verhaal, dus echt een trilogie is niet nodig.
Wel weer heerlijke parodieën op de hele PC cultuur in de VS, nog even een sneer naar Trump middels Garrison en een leuke overkoepelende verhaallijn di,e zoals ik al hoopte, waarschijnlijk uitmondt in een explosie van kenmerkende South Park botheid.
De dubbelafleveringen en trilogieën leveren wel vaak de South Park classics opquote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Geniale plotwending![]()
Dit moet wel een trilogie worden. Zoveel dingen nog uit te werken, heerlijk.
''Crush sum puss bro''
Garrison is Trump, wilde een muur bouwen om de Canadezen te weren en werd woest toen de Canadezen zèlf een muur bouwdenquote:Op donderdag 19 november 2015 23:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja vette aflevering!I'm totally not uncomfortable!
Ik ben alleen een beetje vergeten hoe dat nou met Garrison zat en wat Victoria daar deed snap ik ook niet...
Imaginationlandquote:Op donderdag 19 november 2015 23:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De dubbelafleveringen en trilogieën leveren wel vaak de South Park classics op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |