Website organisatie: http://www.2015worldgymnastics.com/quote:Bondscoach Mitch Fenner heeft na de interland in Hoofddorp definitief het team bekend gemaakt dat in Glasgow een plaats op de Olympische Spelen moet afdwingen. Het team waarmee Nederland deze historische prestatie wilt leveren is samengesteld uit:
Bart Deurloo
Yuri van Gelder
Frank Rijken
Casimir Schmidt
Jeffrey Wammes
Epke Zonderland
Michel Bletterman (reserve)
Ook bondscoach Gerben Wiersma heeft zijn zeven turnsters geselecteerd om Nederland te vertegenwoordigen. De doelstelling voor de dames is om zich te plaatsen bij de beste 16 landen. Hiermee hebben ze toegang tot het Testevent waar dan als nog een plaatst op de Olympische Spelen behaald kan worden. Om die reden gunt Wiersma Van Gerner en Van Klaveren zich optimaal richten op dat Testevent. Wiersma heeft er vertrouwen in dat hij met de volgende dames een plaats voor het Testevent kan afdwingen:
Vera van Pol
Eythora Thorsdottir
Mara Titarsolej
Lisa Top
Tisha Volleman
Lieke Wevers
Sanne Wevers
De reserve wordt later bepaald.
Maar wel een paar tienden minder dan in de kwalificatiequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Vol punt meer dan in Baku tijdens de all-around
Fingers crossedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Wevers heeft een reėle kans om 8e te worden, maar net zo goed om 15e te worden
Net als Yao Yinnan geblesseerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
Doet Moustafina eigenlijk nog mee op het wereldtoneel? Zij is ook tof
ah balenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net als Yao Yinnan geblesseerd.
Gelukkig ziet Hans dat welquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Moira. het volgende:
Wel vet irritant dat we nu Lieke's laatste toestel niet hebben gezien
Ik gun het haar van hartequote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:34 schreef Max23 het volgende:
De Chinese heeft sprong niet zo goed gedaan waardoor de weg naar het brons voor Iordache vrij ligt
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef Max23 het volgende:
En Wevers valt inderdaad uit de top-10![]()
13.366
Drie plaatsen zelfsquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:37 schreef Max23 het volgende:
En Wevers valt inderdaad uit de top-10![]()
13.366
Eigenlijk net 0,133 te weinig om twee plaatsen hoger te eindigen
aah zuur manquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Max23 het volgende:
Lieke komt dus 0,133 tekort voor een 10e plaats
Ze zijn wel hoog, ja. Maar in mijn ogen zeker verdiend. Die dames zijn sowieso wereldklasse en bewijzen zichzelf keer op keer weer. Ze hebben beiden een goede wedstrijd geturndquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Op Totallympics is men nogal verbaasd over de scores van Biles en vooral Douglas, die volgens hen echt belachelijk veel te hoog zijn
Nooit iets over gehoord verder, helaas heb ik er veel te weinig verstand van om er een mening over te kunnen hebben
Alleen de score van Biles op brug was misschien iets hoog, verder is er echt geen sprake van te hoge scores.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zijn wel hoog, ja. Maar in mijn ogen zeker verdiend. Die dames zijn sowieso wereldklasse en bewijzen zichzelf keer op keer weer. Ze hebben beiden een goede wedstrijd geturnd
Idd, gewoon terechte medailles imoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:55 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Alleen de score van Biles op brug was misschien iets hoog, verder is er echt geen sprake van te hoge scores.
Mja, Douglas en Iordache hebben ook niet foutloos geturnd. Denk dat 't zo allemaal nog wel tegen elkaar weggestreept kan worden en dat die top 3 dan toch wel terecht is hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:47 schreef miep63 het volgende:
Ondanks dat Biles tijdens haar oefening op de balk wankelde en tijdens haar vloeroefening buiten de mat kwam met haar voet, toch weer wereldkampioen. Ik dacht echt dat Douglas goud zal halen en Iordache zilver.
twitter:nzaccardi twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:34:06Max Whitlock's 16.1 on pommel horse is the highest score on that apparatus at an Olympics or Worlds since a 16.275 in 2009. reageer retweet
nicequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:19 schreef heywoodu het volgende:
twitter:nzaccardi twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 19:34:06Max Whitlock's 16.1 on pommel horse is the highest score on that apparatus at an Olympics or Worlds since a 16.275 in 2009. reageer retweet
Was idd van degene vóór Deurlooquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:29 schreef heywoodu het volgende:
Hans geeft live commentaar op de brugoefening van Deurloo, terwijl iemand anders in beeld op brug bezig is?
Edit: Zal wel opgenomen beeld zijn.
Ongekendquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:47 schreef Moira. het volgende:
Die Cubaan geeft Uchimura nog een run for his money
Haha ik verwachtte bij die audio rekstokoefening van Deurloo echt nog effe "HIJ STAAAAAT HIJ STAAAAAT" maar het was helaas 1 klein pasjequote:
Florian gaat het land uytquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Florian Landuyt afgevoerd met zijn been in een spalk
Ongekendquote:
71.865 in de kwali na deze 5, 72.498 nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:22 schreef Moira. het volgende:
14.166 ringen
14.700 sprong
13.466 voltige
14.966 rekstok
15.200 vloer
Netjes! ben nou alleen in de war of hij nou voltige of brug al had gehad/nog moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
71.865 in de kwali na deze 5, 72.498 nu
Voltige moet hij nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Netjes! ben nou alleen in de war of hij nou voltige of brug al had gehad/nog moet
Ja zeker balenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Riofan83 het volgende:
Deurloo alleen nog op voltige. Moet 'ie ook in de 14 kunnen scoren.
Jammer van brug, daar heeft een punt laten liggen!
Dan had hij tegen de 10e plek aangezeten, maar om de een of andere reden kan ik daar nooit echt enthousiast om wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Riofan83 het volgende:
Deurloo alleen nog op voltige. Moet 'ie ook in de 14 kunnen scoren.
Jammer van brug, daar heeft een punt laten liggen!
die baalt vast als een stekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:31 schreef heywoodu het volgende:
12.8 voor Whitlock, die heeft gewoon een hele dikke kans op een medaille weggegooid dus.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:
Klopt, maar het is toch leuk als die jongen zo hoog mogelijk eindigt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan had hij tegen de 10e plek aangezeten, maar om de een of andere reden kan ik daar nooit echt enthousiast om worden
Ik bedoel, je weet dat hij echt geen medaille gaat winnen, eigenlijk zelfs niet als hij 6 oefeningen van zijn leven turnt
Wat Nederlanders betreft vind ik alleen de landenwedstrijden en de toestelfinales echt spannend op dit WK.
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen. Rekstok vind ik qua spektakel het leukst, de balk het meest "bizar" om te zien (al die dingen op zo'n dun balkjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:32 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch leuk als die jongen zo hoog mogelijk eindigt.
Landenwedstrijd vind ik persoonlijk het leukst, zeker als alle scores meetellen! Toestelfinales vind ik ook leuk, behalve ringen. Op de één of andere manier kan dat toestel me geenszins boeien. Al hoop ik natuurlijk wel dat Yuri morgen een Olympisch ticket wint.
Die tierelantijntjes eraan ja, ook een beetje op balkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen. Rekstok vind ik qua spektakel het leukst, de balk het meest "bizar" om te zien (al die dingen op zo'n dun balkje).
quote:
Ongekend, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:57 schreef Moira. het volgende:
6x achter elkaar wereldkampioen op de meerkamp én Olympisch kampioen is echt wel sick baas
Ongekende prestatie van Bart, bravoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:01 schreef Moira. het volgende:
Deurlo 14e geworden. Best nette prestatie op de meerkampen van Nederland!
Dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Douglas en Iordache hebben ook niet foutloos geturnd. Denk dat 't zo allemaal nog wel tegen elkaar weggestreept kan worden en dat die top 3 dan toch wel terecht is hoor.
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen.
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen.
Da's een gave oefening, ja! Die verbindingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:14 schreef miep63 het volgende:
[..]
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.
Ook heb ik voor dit filmpje gekozen, i.v.m. Nederlandse commentaar.
Wowquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:14 schreef miep63 het volgende:
[..]
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.
Ook heb ik voor dit filmpje gekozen, i.v.m. Nederlandse commentaar.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:14 schreef Moira. het volgende:
Klik je op de livestream link, zegt 'ie dattie is afgelopen
Ja dit weekend zijn ze eerderquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu niet meer
Goed dat je hier post wel, want ik dacht dat ze pas weer vanavond zouden beginnen.
Van Gelder vandaag ja, en morgen Sanne Wevers en Thorsdottir op balk. Lieke Wevers is op brug en vloer nog tweede reserve, maar als er twee uitvallen moeten dat ook nog eens turnsters van de juiste nationaliteit zijn, dus die zien we niet meer in actie normaal gesproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:22 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de kwalificaties gemist, welke Nederlanders doen er vandaag mee?
Weet Yuri op ringen maar verder nog meer die toestelfinales hebben gehaald?
Aah oke, dus vandaag eigenlijk alleen yuriquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Gelder vandaag ja, en morgen Sanne Wevers en Thorsdottir op balk. Lieke Wevers is op brug en vloer nog tweede reserve, maar als er twee uitvallen moeten dat ook nog eens turnsters van de juiste nationaliteit zijn, dus die zien we niet meer in actie normaal gesproken.
Ik ook! Ook beter voor de Olympische kansen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, ik hoop echt heel erg hard dat Van Gelder een medaille pakt
Klopt ja, stuk spannender ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf toestelfinales toch het mooiste vinden in het turnen. Alle focus op 1 turner per keer, niet allemaal gejuich en gedoe er omheen of moeilijk gedoe met achterstanden en wie goed is op welke toestellen etc.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:43 schreef Moira. het volgende:
Ik vind bij de mannen op vloer die hupsjes en pasjes met die rechte armen er ook nogal gay uitzien though
Oh beter! TV kijkt chillerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu dat het ook live op tv is.
Daar gaat het ook voornamelijk om, maar die gekke dingen zijn dan om het te verbinden. Bij de vrouwen is dat zo uit de klauwen gelopen dat ze nu 2 sprongseries minder moeten doen zodat er meer ruimte is voor 'choreografie'quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo geforceerd ook. Lekker springen en schroeven, veel leuker
BBC1quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie nu dat het ook live op tv is.
Neeeee Yv! Schaam je! Nederland 1!quote:
Oh ja, studio sport in de gids betekent wk gymnastiekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neeeee Yv! Schaam je! Nederland 1!
BBC voor alles behįlve voor turnen, omdat commentaar van Hans van Zetten
Ja alleen deze toestelfinales, de vorige finales en kwalificaties werden alleen online uitgezonden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh ja, studio sport in de gids betekent wk gymnastieken
Da's vanavond pas toch? Dit is rond 17:30 afgelopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:58 schreef yvonne het volgende:
Moeten ze wel doorspringen ik wil zo ook nog rugby zien.
Ik kijk de hele week al BBC 2quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alleen deze toestelfinales, de vorige finales en kwalificaties werden alleen online uitgezonden.
Ongekend
Dan pasquote:
Dat is een hele week verloren Hans van Zetten commentaarquote:
Rugbyfinale begint om 17:00 dacht ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's vanavond pas toch? Dit is rond 17:30 afgelopen
Aaah zuur danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:03 schreef Max23 het volgende:
[..]
Rugbyfinale begint om 17:00 dacht ik
Hippie Yvquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:06 schreef yvonne het volgende:
@Moira. Nee. Niet geturnd, ik hield me toen meer
bezig met sex drugs en rock and roll
En dat de 154-jarige Chusovitina de finale niet heeft gehaald en dus de Spelen niet lijkt te halenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:09 schreef Moira. het volgende:
Toch jammer dat Moustafina er dit WK niet bij is
Die pakt over 4 jaar wel weer d'r kansquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de 154-jarige Chusovitina de finale niet heeft gehaald en dus de Spelen niet lijkt te halen
Zijn toch vooral Japanse mannen die dat niet doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:16 schreef Moira. het volgende:
De Noord-Koreaanse die voor de verandering eens d'r oksels heeft geschoren
Alle mannen doen dat niet toch? Zie eigenlijk altijd wel pakjes shag onder die mannenarmenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn toch vooral Japanse mannen die dat niet doen?
Je krijgt trouwens de groetjes van mono, moest ik ff zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:06 schreef yvonne het volgende:
@Moira. Nee. Niet geturnd, ik hield me toen meer
bezig met sex drugs en rock and roll
Biles zal wel weer een monsterscore krijgen en winnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
Dat kan inderdaad weleens goud worden weer voor die Noord-Koreaanse
Alsof je iets hoorde knappenquote:
Kut net gemist. Wat was er? Zie dat ze 'm verloren heeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens die judofinale van Polling net gezien
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kut net gemist. Wat was er? Zie dat ze 'm verloren heeft.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:09 schreef Max23 het volgende:
Wat een vreemde finale van Polling.
Eerst een yuko achter, daarna maakt ze een yuko en legt ze Koch meteen in een houdgreep, na 10 seconden verliest ze de houdgreep, dus alleen een tweede yuko erbij.
Even later komt Polling in een verwurging terecht, ze probeert het been te pakken om van haar nek te trekken, lukt niet goed want ze greep mis en probeerde het nog een keer, scheidsrechter zag het als afkloppen en geeft de overwinning aan de Duitse. Polling boos
Nee hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel zielig, die moet op rantsoen bij thuiskomst
16 toch? tenminste dat dacht ik net te horen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het twijgje met een figuur van een 12-jarige
Ze is 18
Oh dan is het een ander twijgjequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
16 toch? tenminste dat dacht ik net te horen..
Of hopen op de ene uitnodigingsplaats, maar geen idee hoe groot die kans is en volgens mij is dat ook nog eens afhankelijk van het aantal medaillewinnaars die zich niet met het team geplaatst hebben..quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:35 schreef Moira. het volgende:
Nu komt voltige dan denk ik?
Daarna brug en daarna ringen?
Heb ik ook niet zo veel mee neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja![]()
Voltige sla ik maar over, verschrikkelijk toestel
Zou wel chill zijn. Is er niet nog een zwitser reserve dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:38 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
De blessure van Steingruber zou kunnen betekenen dat Lieke Wevers morgen alsnog vloer finale mag turnen (als dit al gezegd is, sorry)
Neequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn. Is er niet nog een zwitser reserve dan?
twitter:lieez twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 15:40:03Update over Giulia Steingruber (SUI) die viel na haar tweede sprong. Ze loopt redelijk normaal rond in de wedstrijdhal. Hopelijk valt 't mee reageer retweet
Wow gelukkig! !quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:41 schreef TheArt het volgende:
twitter:lieez twitterde op zaterdag 31-10-2015 om 15:40:03Update over Giulia Steingruber (SUI) die viel na haar tweede sprong. Ze loopt redelijk normaal rond in de wedstrijdhal. Hopelijk valt 't mee reageer retweet
"Loewies Smis, Member of the British Empaaah"quote:
En dat dan spellen als Em Bie Ee (MBA)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Loewies Smis, Member of the British Empaaah"
Ik dacht al is ie Master of Business Administration..(zo bijzonder is dat niet om als titel te gebruiken..)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat dan spellen als Em Bie Ee (MBA)
Oh dat wist ik niet! Dat is wel erg tof. Gunfactor +3quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit Chinese twijgtje turnt overigens met 1 doel: geld binnenhalen om haar blinde broer te onderhouden. Ze heeft al een appartement voor hem kunnen betalen en turnt nu voor een operatie.
Ze ziet er wel erg jong uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit Chinese twijgtje turnt overigens met 1 doel: geld binnenhalen om haar blinde broer te onderhouden. Ze heeft al een appartement voor hem kunnen betalen en turnt nu voor een operatie.
Ja zij is dus 18.quote:
Komt inderdaad van een bijzonder arme achtergrond. Wel "leuk" dat ook Chinese sporters gewoon een verhaal hebben, want veel van hen vind ik zo "13-in-een-dozijn" en anoniemquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zij is dus 18.
Hans vertelt net dat ze de eerste 6 jaar van haar leven sterk ondervoed is geweest dus een hoop aan lichamelijke ontwikkeling heeft gemist.
Klopt. Die Chineesjes worden ook getraind in echte mishandel-kampenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt inderdaad van een bijzonder arme achtergrond. Wel "leuk" dat ook Chinese sporters gewoon een verhaal hebben, want veel van hen vind ik zo "13-in-een-dozijn" en anoniem
Maar ze pakken wel medailles bij de vleetquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt. Die Chineesjes worden ook getraind in echte mishandel-kampenVan jongs af aan al gewoon doordrukken voor de lenigheid, allemaal janken. Echt zielig.
Ja juist daaromquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze pakken wel medailles bij de vleet
4quote:
Enige finale tot nu toe waarvan ik bijna niks gezien heb (zat de volksliederen bij de rugbyfinale te kijken)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 16:59 schreef Moira. het volgende:
Haha geniaal mensen, dat wij dit nu meemaken. Kunnen we nog aan onze kleinkinderen vertellen
Heb je gewoon even geschreven geschiedenis gemist vriendquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Enige finale tot nu toe waarvan ik bijna niks gezien heb (zat de volksliederen bij de rugbyfinale te kijken)
Nee, heb je de tweede score, wordt je daarmee vijfde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:00 schreef Moira. het volgende:
Maar nu word er dus gewoon geen zilver en brons gegeven?
lullig eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, heb je de tweede score, wordt je daarmee vijfde.
Hadden we er alsnog 2 gehadquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:03 schreef Montov het volgende:
Ik dacht dat bij gelijke stand de uitvoeringsscore de beslissing gaf?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:03 schreef Montov het volgende:
Ik dacht dat bij gelijke stand de uitvoeringsscore de beslissing gaf?
Haha shitquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Check deze ringfinales:
https://en.wikipedia.org/(...)astics_Championships
Die paralel bars uitslag van 1922 is pas grappig, 6 man op het podium.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Check deze ringfinales:
En dat hele WK alleen Tsjechiė en Yugoslaviė die wonnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die paralel bars uitslag van 1922 is pas grappig, 6 man op het podium.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:11 schreef TheArt het volgende:
Hij staat weer een keer bij de landing
Hoi!quote:
Wel netjes, misschien nog brons?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
15.500, mhua het is net niet goed genoeg.
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:12 schreef miep63 het volgende:
Wel uniek hoor. Krijgen we 3 verschillende volksliederen achter elkaar te horen?
hopen dat de rest flinke fouten maakt danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel misschien, maar ik denk dat hij hiermee 5e wordt.
Hij haalt er hiermee wel alles uit. Denk niet dat er met deze oefening meer in had gezeten. Jurering zal inderdaad wel wat streng zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Hmm, erg strenge jurering ook wel, maar hij gaf in ieder geval alles en deed weinig fout in mijn ogen.
Denk niet dat hij zichzelf voor z'n kop slaat vanwege een paar fouten ofzo...
ja iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:14 schreef swimmie86 het volgende:
Hopen dan maar op 5 mindere oefeningen.
Wel streng inderdaad, in de kwali had die dus hoger, met een mindere landingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij haalt er hiermee wel alles uit. Denk niet dat er met deze oefening meer in had gezeten. Jurering zal inderdaad wel wat streng zijn.
Daar gaat het dan ook wel gebeuren. Als ik Fenner was, zou ik Van Gelder daar wel thuislaten om ervoor te zorgen dat het team zich kwalificeert om vervolgens hem natuurlijk wel mee te nemen naar Rio.quote:
Lieve kijkersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:19 schreef Montov het volgende:
"Daarom wordt het geen 10, maar dat hoeft ook niet om te winnen". Een nieuw item voor de bingokaart.
Naast gymleraar is Hans ook nog natuurkundeleraar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lieve kijkers
Voor de ringen: niet op de polsen steunen + kracht maal arm is moment
jellyquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:23 schreef DeeBee het volgende:
Mijn moeder heeft serieus gymles gehad van Hans van Zetten.![]()
40 jaar terug ofzo omg. Den Haag, op de middelbare school geloof ik.quote:
haha wel gaaf, gymles op school van HvZquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
40 jaar terug ofzo omg. Den Haag, op de middelbare school geloof ik.
Zit ziek dicht bij elkaar dit onderdeel, al zal Yuri wel echt moeilijker moeten gaan qua afsprong enzo wil hij ri. medailles gaan volgend jaar (als ze zich plaatsen dan).
Wordt je sterk van.quote:
Het is daar gewoon doodnormaal om kinderen van 4 of 5 jaar bij hun ouders weg te rukken en dagelijks aan het janken te brengenquote:
NOSquote:De WK turnen worden vandaag afgesloten met de toestelfinales. Voor Nederland komen Lieke Wevers (vloer), Eythora Thorsdottir (balk) en Sanne Wevers (balk) in actie. De eerste beelden vanuit Glasgow zijn vanaf 14.20 uur te zien.
Om daar nog even op terug te komen. Ze was 2e reserve, maar ik heb gemist dat de Italiaanse zich terug had getrokken en Lieke dus 1e reserve is daardoor. Steingruber op sprong kwam natuurlijk verkeerd terecht, dus dat kan haar kans zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 08:23 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/2066353-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.html
[..]
NOS
De FIG tweet net dat Giulia Steingruber zich teruggetrokken heeft en dat Shang Chunsong (reserve 1) haar vervangt. Dat is onzin omdat Shang al ingezet wordt als vervanger van Erika Fasana. Neem aan dat dit zo gecorrigeerd gaat worden en dat Lieke de finale mag turnen.quote:Op zondag 1 november 2015 10:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Om daar nog even op terug te komen. Ze was 2e reserve, maar ik heb gemist dat de Italiaanse zich terug had getrokken en Lieke dus 1e reserve is daardoor. Steingruber op sprong kwam natuurlijk verkeerd terecht, dus dat kan haar kans zijn.
Vooruitziende blikquote:Op zondag 1 november 2015 08:23 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/2066353-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.html
[..]
NOS
twitter:EdwinC1973 twitterde op zondag 01-11-2015 om 12:05:20Lieke Wevers turnt vloerfinale. reageer retweet
Hans van Zetten maakt het juist extra leukquote:Op zondag 1 november 2015 14:25 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Sterkte met Hans van Zetten
Serieus, zonder hem zou het me zo veel minder kunnen schelenquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hans van Zetten maakt het juist extra leuk
Ik heb de OS 2012 voornamelijk zonder commentaar gezien, op de site van de OS zelf teruggekeken volgens mij. Dat is toch wel wat 'saaier' maar ik kan dat commentaar in m'n eigen hoofd al redelijk invullenquote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, zonder hem zou het me zo veel minder kunnen schelen
Finales met Nederlanders wel, maar anders, meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |