Ongekend, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:57 schreef Moira. het volgende:
6x achter elkaar wereldkampioen op de meerkamp én Olympisch kampioen is echt wel sick baas
Ongekende prestatie van Bart, bravoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:01 schreef Moira. het volgende:
Deurlo 14e geworden. Best nette prestatie op de meerkampen van Nederland!
Dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, Douglas en Iordache hebben ook niet foutloos geturnd. Denk dat 't zo allemaal nog wel tegen elkaar weggestreept kan worden en dat die top 3 dan toch wel terecht is hoor.
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen.
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen.
Da's een gave oefening, ja! Die verbindingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:14 schreef miep63 het volgende:
[..]
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.
Ook heb ik voor dit filmpje gekozen, i.v.m. Nederlandse commentaar.
Wowquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:14 schreef miep63 het volgende:
[..]
De mooiste uitvoering op de vloer die ik ooit heb gezien was van de Roemeense Daniela Silivas. Het is wel een hele tijd geleden, maar ik kan er nog steeds van genieten.
Ook heb ik voor dit filmpje gekozen, i.v.m. Nederlandse commentaar.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:14 schreef Moira. het volgende:
Klik je op de livestream link, zegt 'ie dattie is afgelopen
Ja dit weekend zijn ze eerderquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu niet meer
Goed dat je hier post wel, want ik dacht dat ze pas weer vanavond zouden beginnen.
Van Gelder vandaag ja, en morgen Sanne Wevers en Thorsdottir op balk. Lieke Wevers is op brug en vloer nog tweede reserve, maar als er twee uitvallen moeten dat ook nog eens turnsters van de juiste nationaliteit zijn, dus die zien we niet meer in actie normaal gesproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:22 schreef Moira. het volgende:
Ik heb de kwalificaties gemist, welke Nederlanders doen er vandaag mee?
Weet Yuri op ringen maar verder nog meer die toestelfinales hebben gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |