Florian gaat het land uytquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:53 schreef heywoodu het volgende:
Florian Landuyt afgevoerd met zijn been in een spalk
71.865 in de kwali na deze 5, 72.498 nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:22 schreef Moira. het volgende:
14.166 ringen
14.700 sprong
13.466 voltige
14.966 rekstok
15.200 vloer
Netjes! ben nou alleen in de war of hij nou voltige of brug al had gehad/nog moetquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
71.865 in de kwali na deze 5, 72.498 nu
Voltige moet hij nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Netjes! ben nou alleen in de war of hij nou voltige of brug al had gehad/nog moet
Ja zeker balenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Riofan83 het volgende:
Deurloo alleen nog op voltige. Moet 'ie ook in de 14 kunnen scoren.
Jammer van brug, daar heeft een punt laten liggen!
Dan had hij tegen de 10e plek aangezeten, maar om de een of andere reden kan ik daar nooit echt enthousiast om wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Riofan83 het volgende:
Deurloo alleen nog op voltige. Moet 'ie ook in de 14 kunnen scoren.
Jammer van brug, daar heeft een punt laten liggen!
die baalt vast als een stekkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:31 schreef heywoodu het volgende:
12.8 voor Whitlock, die heeft gewoon een hele dikke kans op een medaille weggegooid dus.
Klopt, maar het is toch leuk als die jongen zo hoog mogelijk eindigt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan had hij tegen de 10e plek aangezeten, maar om de een of andere reden kan ik daar nooit echt enthousiast om worden
Ik bedoel, je weet dat hij echt geen medaille gaat winnen, eigenlijk zelfs niet als hij 6 oefeningen van zijn leven turnt
Wat Nederlanders betreft vind ik alleen de landenwedstrijden en de toestelfinales echt spannend op dit WK.
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen. Rekstok vind ik qua spektakel het leukst, de balk het meest "bizar" om te zien (al die dingen op zo'n dun balkjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:32 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is toch leuk als die jongen zo hoog mogelijk eindigt.
Landenwedstrijd vind ik persoonlijk het leukst, zeker als alle scores meetellen! Toestelfinales vind ik ook leuk, behalve ringen. Op de één of andere manier kan dat toestel me geenszins boeien. Al hoop ik natuurlijk wel dat Yuri morgen een Olympisch ticket wint.
Die tierelantijntjes eraan ja, ook een beetje op balkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind vloer bij de vrouwen het minst leuk om te zien denk ik, vooral die maffe bewegingen en heen en weer huppelen. Rekstok vind ik qua spektakel het leukst, de balk het meest "bizar" om te zien (al die dingen op zo'n dun balkje).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |